Og³oszenie z dnia 2025-08-13
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00375582/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-14
- 2025/BZP 00426751/01 - Wynik z dnia 2025-09-17
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzêtu sieciowego i oprogramowania na potrzeby Gminy Jab³onka w ramach Programu „Cyberbezpieczny Samorz±d
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA JAB£ONKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892222
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jab³onka
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-480
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 182611100
1.5.8.) Numer faksu: 182652468
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpubliczne@jablonka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.jablonka.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzêtu sieciowego i oprogramowania na potrzeby Gminy Jab³onka w ramach Programu „Cyberbezpieczny Samorz±d
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f6264008-f0fe-4965-9236-1763f3327627
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00375190
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00008857/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Dostawa sprzêtu komputerowego realizacja programu Cyberbezpieczny samorz±du
1.3.7 Us³ug zwi±zanych realizacja programu Cyberbezpieczny samorz±du
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Program Cyberbezpieczny Samorz±d
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11596013.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy zamawiaj±cym a
wykonawca odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu nastêpuj±cych narzêdzi: przy u¿yciu portalu
https://platformazakupowa.pl/pn/jablonka oraz poczty elektronicznej: zpubliczne@jablonka.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w
jêzyku polskim za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1159601
2. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce
odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na
platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny
wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
3. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i
przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania
sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer, w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
5. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem.
6. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z
platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania
ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”).
7. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania
wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu
platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje Wykonawca obowi±zany jest zapoznaæ siê z ww. instrukcj± i postêpowaæ ws zasad
w niej wskazanych.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane w Rozdziale XVI, XVII I XVIII SWZ .
Oferta, wniosek oraz przedmiotowe ¶rodki dowodowe (je¿eli by³y wymagane) sk³adane elektronicznie musz± zostaæ podpisane:
kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne
dokumenty lub o¶wiadczenia, o których mowa w rozporz±dzeniu w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych
dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415 z pó¼n. zm), sk³ada siê w
formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w formie pisemnej lub w
formie dokumentowej, w zakresie i w sposób okre¶lony w przepisach wydanych na podstawie art. 70 ustawy
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Jab³onka z siedzib± w Urzêdzie Gminy:
adres: ul. 3-go Maja 1
34-480 Jab³onka
tel.: 18 26 111 00;
e-mail: sekretariat@jablonka.pl
strona internetowa: www.jablonka.pl
BIP: https://bip.malopolska.pl/ugjablonka/
• Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Jab³onka kontakt: e-mail: iod@jablonka.pl, telefon 18/2611100;
• dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego /dane identyfikuj±ce postêpowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie podstawowym bez
przeprowadzenia negocjacji nr ZI.271.19.2025 „Dostawa sprzêtu sieciowego i oprogramowania na potrzeby Gminy Jab³onka w ramach Programu „Cyberbezpieczny Samorz±d”
Podstawê prawna przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówieñ publicznych, wydanych na jej podstawie akty
wykonawcze, a tak¿e ustawa o
narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
• odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z pó¼n.
zm.), dalej „ustawa Pzp”;
• dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y okres
obowi±zywania umowy lub d³u¿szym, je¿eli wynika to z odrêbnych przepisów; Okresy te dotycz± równie¿ Wykonawców, którzy
z³o¿yli oferty i nie zosta³y one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).
• obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych Wykonawcy jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
• Wykonawca posiada:
−na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Wykonawcy dotycz±cych;
−na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy (Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do
sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ
umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
−na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
−prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie danych
osobowych dotycz±cych Wykonawcy narusza przepisy RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przys³uguje Wykonawcy:
−w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
−prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
−na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
• przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki
2, 00-193 Warszawa
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZI.271.1.19.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje „Dostawa sprzêtu sieciowego i oprogramowania na potrze-by Gminy Jab³onka w ramach Programu „Cyberbezpieczny Samorz±d”, zgodnie z za³±-czonym Opisem przedmiotu zamówienia.
Nomenklatura Wspólnego S³ownika Zamówieñ Publicznych (CPV):
32424000-1 Infrastruktura sieciowa
48822000-6 Serwery komputerowe
72268000-1 Us³ugi dostawy oprogramowania
72261000-2 Us³ugi pomocnicze w zakresie oprogramowania
48730000-4 Pakiety oprogramowania zabezpieczaj±cego
72260000-5 Us³ugi w zakresie oprogramowania
72611000-6 Us³ugi w zakresie wsparcia technicznego
48810000-9 Systemy informacyjne
72265000-0 Us³ugi konfiguracji oprogramowania
48820000-2 Serwery
48920000-3 Pakiety oprogramowania do automatyzacji prac biurowych
50312000-5 Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji biurowych maszyn licz±cych
35100000-5 Urz±dzenia awaryjne i zabezpieczaj±ce
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi± za³±czniki:
Za³±cznik nr 9 Opis Przedmiotu Zamówienia.
3. Wymagany okres gwarancji:
Dla ka¿dego sprzêtu/wyposa¿ania minimalny okres gwarancji oraz warunki gwarancji
zosta³y opisane w Opisie Przedmiotu Zamówienia (Za³±cznik nr 9)
4. Zamawiaj±cy nie przewiduje udzielania zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 Pzp.
5. Równowa¿no¶æ w odniesieniu do norm i specyfikacji technicznych.
1) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 9 do SWZ pn. Opis Przedmiotu Zamówienia;
2) w przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zosta³yby znaki towa-rowe, patenty, pochodzenie, ¼ród³o lub szczególny proces, charakteryzuj±ce okre¶lone produkty lub us³ugi, oznacza to, ¿e Zamawiaj±cy nie mo¿e opisaæ przedmiotu zamówienia za pomoc± dostatecznie dok³adnych okre¶leñ i jest to uzasadnione specyfik± przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, po-chodzenie, ¼ród³o lub szczególny proces, nale¿y odczytywaæ z wyrazami „lub równowa¿-ne”.
Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawia-j±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego dostawy spe³niaj± wymaga-nia okre¶lone przez Zamawiaj±cego na poziomie nie ni¿szym ni¿ wskazany
w opisie przedmiotu zamówienia;
3) w sytuacjach, kiedy Zamawiaj±cy opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie siê do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych
i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym;
4) ilekroæ w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacja techniczna lub innych dokumen-tów wchodz±cych w sk³ad niniejszego postêpowania) podane s± wskazania dotycz±ce okre¶lonej (marki, znaku towarowego, producenta, dostawcy, materia³ów lub norm, o któ-rych mowa w art. 101 ust. 1-3 Pzp) oznacza to, ¿e Zamawiaj±cy u¿y³ powy¿szych okre-¶leñ jako przyk³adowych i pomocniczych. Zamawiaj±cy dopuszcza oferowanie materia³ów lub rozwi±zañ „równowa¿nych” pod wzglêdem parametrów technicznych, u¿ytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, ¿e zagwarantuj± one realizacjê robót zgodnie z do-kumentacj± techniczn± oraz zapewni± uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od za³o¿onych w dokumentach niniejszego postêpowania
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 32424000-1 - Infrastruktura sieciowa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48822000-6 - Serwery komputerowe
72268000-1 - Us³ugi dostawy oprogramowania
72261000-2 - Us³ugi pomocnicze w zakresie oprogramowania
48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczaj±cego
72260000-5 - Us³ugi w zakresie oprogramowania
72611000-6 - Us³ugi w zakresie wsparcia technicznego
48810000-9 - Systemy informacyjne
72265000-0 - Us³ugi konfiguracji oprogramowania
48820000-2 - Serwery
48920000-3 - Pakiety oprogramowania do automatyzacji prac biurowych
50312000-5 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji sprzêtu komputerowego
35100000-5 - Urz±dzenia awaryjne i zabezpieczaj±ce
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: a) Kryterium „cena oferty brutto” (Kc) – 100 pkt
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu i nie podlegaj± wykluczeniu w przypadkach wskazanych zapisami niniejszej SWZ.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
2.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie definiuje szczegó³owego opisu sposobu dokonywania oceny spe³nienia tego warunku.
Zamawiaj±cy nie dokona oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu..
2.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie definiuje szczegó³owego opisu sposobu dokonywania oceny spe³nienia tego warunku.
Zamawiaj±cy nie dokona oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu.
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie definiuje szczegó³owego opisu sposobu dokonywania oceny spe³nienia tego warunku.
Zamawiaj±cy nie dokona oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu.
2.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku. Zamawiaj±cy w zakresie warunku okre¶la nastêpuj±ce minimalne poziomy zdolno¶ci:
Wykonawca, który we¼mie udzia³ w postêpowaniu winien dysponowaæ wiedz± i do¶wiadczeniem niezbêdnym do realizacji zamówienia, tj. wykona³ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 zamówienia o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 150 000 z³ brutto ka¿de, odpowiadaj±ce swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. polegaj±ce na realizacji dostawy sprzêtów lub systemów informatycznych zwi±zanych z cyberbezpieczeñstwem jednostki.
Warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy wiedzy i do¶wiadczenia, musi byæ spe³niony:
a. przez Wykonawcê samodzielnie, lub
b. przez minimum jeden podmiot udostêpniaj±cy wiedzê i do¶wiadczenie samodzielnie, lub
c. w przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie, samodzielnie przez minimum jednego z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie. Nie jest dopuszczalne ³±czenie (sumowanie) wymaganego do¶wiadczenia w ramach do¶wiadczenia ró¿nych podmiotów zaanga¿owanych w realizacjê zamówienia.
Uwagi:
1. Przez dostawy Zamawiaj±cy rozumie dostawy zrealizowane jednorazowo w ramach umowy/umów z jednym Zamawiaj±cym w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem jej warto¶ci, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane.
2. Warunek zostanie spe³niony, je¿eli chocia¿ jeden z Wykonawców bêdzie dysponowa³ osobami wskazanymi powy¿ej w specyfikacji lub Wykonawcy bêd± wspólnie dysponowali tymi osobami.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (na podstawie art. 108 i 109
ustawy Pzp), zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie
krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia tj. (art. 274
ust. 1 ustawy Pzp) 1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci
Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli
odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji - w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postêpowania o
udzielenie zamówienia w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;- chyba ¿e Wykonawca w Formularzu
Oferty lub o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, wska¿e dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów
samodzielnie przez Zamawiaj±cego, poprzez bezp³atne i ogólnodostêpne bazy danych
Dotyczy równie¿ wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych o zamówienie, jak równie¿ w odniesieniu do podmiotów
udostêpniaj±cych zasoby Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które zamawiaj±cy
posiada, je¿eli wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.
Wykonawca sk³ada podmiotowe ¶rodki dowodowe aktualne na dzieñ ich z³o¿enia.
1. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o
którym mowa w Rozdziale XIII ust. 1 pkt 1.1 litera b) SWZ – sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym
wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e:
a) nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z
wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z
podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
Dokumenty te powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
2. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument
dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w Rozdziale XIII ust. 1 pkt 1.1 litera b) SWZ, lub gdy dokumenty te nie
odnosz± siê do wszystkich przypadków, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym
odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób
uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w
kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument mia³
dotyczyæ, nie ma przepisów o o¶wiadczeniu
pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub
gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której
dokument mia³ dotyczyæ.
(...) CI¡G DALSZY zawieraj± zapisy Rozdzia³u XIII ust. 3 SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; (sporz±dzonego zgodnie z Za³±cznikiem
nr 8 do SWZ);
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
A: Wype³niony i podpisany FORMULARZ OFERTY- którego wzór stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ.1.1 O¦WIADCZENIE WSTÊPNE (art. 125 ust 1 ustawy Pzp),- za³±cznik nr 2 do SWZ w zakresie wskazanym przez
Zamawiaj±cego w Rozdziale XI ust. 2 SWZ- za³±cznik nr 3/3a do SWZ w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego w
Rozdziale XII ust. 1 SWZ.- w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie o
spe³nieniu warunków udzia³u w
postêpowaniu sk³ada ich pe³nomocnik.
1.2 ZOBOWI¡ZANIE PODMIOTU UDOSTÊPNIAJ¡CEGO ZASOBY Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji
podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania
mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy
potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów- wzór
zobowi±zania stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
1.3 O¦WIADCZENIE WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJ¡CY SIÊ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (konsorcjum, spó³ka
cywilna itp.)- wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ (je¿eli dotyczy).
Uwaga: O¶wiadczenie ma byæ z³o¿one wraz z ofert± (je¿eli dotyczy). O¶wiadczenie ma byæ podpisane przez ka¿dego z
wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
1.4 PE£NOMOCNICTWA
Maj± byæ z³o¿one w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie (je¿eli dotyczy):
a) w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z w³a¶ciwego rejestru - pe³nomocnictwo do
podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy
b) w przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie pe³nomocnictwo podpisane przez upowa¿nionych przedstawicieli
ka¿dego z podmiotów wystêpuj±cych wspólnie, do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego- pe³nomocnictwo mo¿e byæ
sporz±dzone wg. wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Szczegó³owe informacje, zawarto w Rozdziale X SWZ1. Wymagane o¶wiadczenia wskazane w w Rozdziale XVII ust. 3 pkt 2) oraz pkt. 3) SWZ powinny byæ z³o¿one przez 2. W
przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 stawy Pzp, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia
(konsorcjum, spó³ka cywilna itp.) do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane,
dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy Pzp) - wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr
6 do SWZ.
3. Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± zobowi±zani s± do ustanowienia Pe³nomocnika do reprezentowania ich w
postêpowaniu albo Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia
patrz: Rozdzia³ X SWZ.
Dokument lub dokumenty zawieraj±cy ustanowienie Pe³nomocnika stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ) musi zawieraæ w
udzielenie zamówienia, wskazanie ustanowionego Pe³nomocnika i zakres jego umocowania. Dokument (lub dokumenty)
zawieraj±cy ustanowienie Pe³nomocnika musi byæ podpisany w imieniu wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie
o udzielenie zamówienia, przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli, wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub
ewidencji wykonawców. Ustanowienie przedmiotowego Pe³nomocnika mo¿e zostaæ zawarte w umowie o wspó³dzia³aniu
z³o¿onej wraz z ofert±. Dokument (lub dokumenty) zawieraj±cy ustanowienie Pe³nomocnika musi wykazania braku istnienia
wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w
postêpowaniu, sk³ada o¶wiadczenia wskazane w w Rozdziale XVII ust. 3 pkt 2) oraz pkt. 3) SWZ zawieraj±ce informacje
dotycz±ce tych podmiotów.
6. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z Pe³nomocnikiem.
7. Wype³niaj±c formularz oferty, jak równie¿ inne dokumenty, powo³uj±c siê na wykonawcê, w miejscu np. nazwa i adres
wykonawcy, nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, a nie
Pe³nomocnika tych wykonawców
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanymw art. 454-455 ustawy Pzp oraz w zakresie wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy.
Szczegó³owe zapisy odno¶nie przewidywanych zmian umowy, zawarto w §9 projektowanych postanowieñ umowy
stanowi±cych za³±cznik nr 7 do SWZ.
Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-09-03 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1159601
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-03 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-10-02
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. ¦rodki ochrony prawnej okre¶lone w niniejszym dziale przys³uguj± wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemupodmiotowi, je¿eli ma lub mia³ interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniós³ lub mo¿e ponie¶æ
szkodê w wyniku naruszenia przez zamawiaj±cego przepisów ustawy.
2. ¦rodki ochrony prawnej wobec og³oszenia wszczynaj±cego postêpowanie o udzielenie zamówienia lub og³oszenia o
konkursie oraz dokumentów zamówienia przys³uguj± równie¿ organizacjom wpisanym na listê, o której mowa w art. 469 pkt
15 Pzp, oraz Rzecznikowi Ma³ych i ¦rednich Przedsiêbiorców.
3. Postêpowanie odwo³awcze jest prowadzone w jêzyku polskim.
4. Wszystkie dokumenty przedstawia siê w jêzyku polskim, a je¿eli zosta³y sporz±dzone w jêzyku obcym, strona oraz
uczestnik postêpowania odwo³awczego, który siê na nie powo³uje, przedstawia ich t³umaczenie na jêzyk polski. W
uzasadnionych przypadkach Izba mo¿e ¿±daæ przedstawienia t³umaczenia dokumentu na jêzyk polski po¶wiadczonego
przez t³umacza przysiêg³ego.
5. Odwo³anie przys³uguje na:
a) niezgodn± z przepisami ustawy czynno¶æ zamawiaj±cego, podjêt± w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, o zawarcie
umowy ramowej, dynamicznym systemie zakupów, systemie kwalifikowania wykonawców lub konkursie, w tym na
projektowane postanowienie umowy;
8. Domniemywa siê, ¿e zamawiaj±cy móg³ zapoznaæ siê z tre¶ci± odwo³ania przed up³ywem terminu do jego wniesienia,
je¿eli przekazanie odpowiednio odwo³ania albo jego kopii nast±pi³o przed up³ywem terminu do jego wniesienia przy u¿yciu
¶rodków komunikacji elektronicznej.
9. Odwo³anie wnosi siê w przypadku zamówieñ, których warto¶æ jest mniejsza ni¿ progi unijne, w terminie:
a) 5 dni od dnia przekazania informacji o czynno¶ci zamawiaj±cego stanowi±cej podstawê jego wniesienia, je¿eli informacja
zosta³a przekazana przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej,
b) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynno¶ci zamawiaj±cego stanowi±cej podstawê jego wniesienia, je¿eli
informacja zosta³a przekazana w sposób inny ni¿ okre¶lony w lit. a.
10. Odwo³anie wobec tre¶ci og³oszenia wszczynaj±cego postêpowanie o udzielenie zamówienia lub konkurs lub wobec
tre¶ci dokumentów zamówienia wnosi siê w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ
Publicznych lub dokumentów zamówienia na stronie internetowej, w przypadku zamówieñ, których warto¶æ jest mniejsza ni¿
progi unijne.
11. Odwo³anie w przypadkach innych ni¿ okre¶lone powy¿ej wnosi siê w terminie 5 dni od dnia, w którym powziêto lub przy
zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci mo¿na by³o powzi±æ wiadomo¶æ o okoliczno¶ciach stanowi±cych podstawê jego
wniesienia, w przypadku zamówieñ, których warto¶æ jest mniejsza ni¿ progi unijne.
12. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwo³awczej oraz postanowienie Prezesa Krajowej Izby Odwo³awczej, o którym mowa w
art. 519 ust. 1 ustawy PZP, stronom oraz uczestnikom postêpowania odwo³awczego przys³uguje skarga do sadu. Skargê
wnosi siê do Sadu Okrêgowego w Warszawie za po¶rednictwem Prezesa Krajowej Izby Odwo³awczej.
13. Szczegó³owe informacje dotycz±ce ¶rodków ochrony prawnej okre¶lone s± w Dziale IX „¦rodki ochrony prawnej” ustawy
PZP
INNE PRZETARGI JAB£ONKA
- Modernizacja dróg na terenie Gminy Jab³onka etap 2
- "Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Jab³onka w 2025 roku - czê¶æ 4".
- Remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych - droga dojazdowa od Jonioków nr dzia³ki 6575 w miejscowo¶ci Jab³onka w km od km 0,950 - do km 1,500 etap II
wiêcej: przetargi JAB£ONKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urz±dzeñ i oprogramowania zwiêkszaj±cych odporno¶æ na cyberataki wraz z wdro¿eniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Górno"
- Zakup sprzêtu i oprogramowania zwiêkszaj±cego cyberbezpieczeñstwo w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny samorz±d".
- Infrastruktura serwerowa do przechowywania wyników badañ
- Wzmocnienie odporno¶ci cyfrowej us³ug publicznych w Powiecie Hrubieszowskim - Cyberbezpieczny Samorz±d
- Asysta techniczna i konserwacja systemu KSAT2000i
- Modernizacja systemu konferencyjnego na sali im. W. Pañki
wiêcej: Infrastruktura sieciowa »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.