Ogłoszenie z dnia 2023-08-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00285051/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-03
- 2023/BZP 00297998/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa techniczna urządzeń dźwigowych znajdujących się w budynkach AMW OR w Lublinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Mienia Wojskowego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011263946
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 26A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-911
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp.lu@amw.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amw.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://amw.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie mieniem Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa techniczna urządzeń dźwigowych znajdujących się w budynkach AMW OR w Lublinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e24b513-164e-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00375099
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00285051
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP- OL.2616.264.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 168882,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Opis części zamówienia: Rzeszów, ul. Św. Kingi 10,4.5.3.) Główny kod CPV: 50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind
4.5.5.) Wartość części: 10626,14 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Opis części zamówienia: Nisko, ul. Modrzewiowa 3,3A,3B,3C4.5.3.) Główny kod CPV: 50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind
4.5.5.) Wartość części: 60816,29 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Opis części zamówienia: Nisko, ul. Wańkowicza 25,4.5.3.) Główny kod CPV: 50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind
4.5.5.) Wartość części: 8353,89 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: Opis części zamówienia: Chełm, ul. Szpitalna 11,4.5.3.) Główny kod CPV: 50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind
4.5.5.) Wartość części: 28737,37 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5: Opis części zamówienia: Zamość, ul. Wojska Polskiego 2G,4.5.3.) Główny kod CPV: 50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind
4.5.5.) Wartość części: 32747,23 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6: Opis części zamówienia: Grójec, ul. Zastacyjna 6L,4.5.3.) Główny kod CPV: 50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind
4.5.5.) Wartość części: 5012,33 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7: Opis części zamówienia: Kraśnik, ul. Kolejowa 24,4.5.3.) Główny kod CPV: 50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind
4.5.5.) Wartość części: 22588,91 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9072,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15552 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9072 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TECHSTER Marcin Chmiel Janusz Czarnota
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170387555
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TECHSTER MARCIN CHMIEL, JANUSZ CZARNOTA SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
TECHSTER MARCIN CHMIEL, JANUSZ CZARNOTA SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9072 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10316,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10316,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10316,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INWEST PROJETK DŹWIG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123008899
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10316,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10316,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15552 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10316,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INWESTPROJEKT DŹWIG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123008899
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10316,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2579,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2579,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2579,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INWEST PROJETK DŹWIG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123008899
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INWESTPROJEKT DŹWIG SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
INWESTPROJEKT DŹWIG SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2579,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23497,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41472 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23497,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INWEST PROJEKT DŹWIG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123008899
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INWESTPROJEKT DŹWIG SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
INWESTPROJEKT DŹWIG SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23497,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 42 w budynku przy al. Niepodległości 132/136 w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Wykonywanie usług weterynaryjnych na rzecz Lasów Miejskich - Warszawa.
- Dostawa materiałów oraz sprzętu do sterylizacji
- dostawa elektrod, papierów i akcesoriów do urządzeń medycznych (EKG, EEG, KTG, USG i innych)
- KZP/11/2025 Dostawa klastra IT HE
- Sprawa 42/01906/2024 - Wykonanie DPK oraz NA dla zadania: "Przebudowa myjni samochodowej w budynku nr 22 w kompleksie wojskowym przy ul. Jana Ostroroga 35 w Warszawie"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dokonywanie nadzoru, konserwacji oraz napraw i usuwania awarii urządzeń dźwigowych w budynkach 10 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką - SPZOZ w Bydgoszczy oraz w Domu Medyka ul. Skromna 5
- Świadczenie usługi Pogotowia Dźwigowego oraz serwis dźwigów zlokalizowanych w obiektach szpitala USK - 1
- Wykonanie robót budowlanych oraz dostawa i montaż dźwigów elektrycznych w Prokuraturze Okręgowej w Warszawie oraz w Prokuraturze Rejonowej Warszawa-Żoliborz w Warszawie.
- Dostawa i wymiana dźwigów osobowych/wind panoramicznych w istniejącym szybie windowym w budynku głównym Biblioteki
- Usługi w zakresie konserwacji i napraw dźwigów osobowych, towarowych i platform dla osób niepełnosprawnych w budynkach Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
- Przedmiotem Zamówienia jest budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ulicy Szczyglej 2 w Gdańsku wraz z infrastrukturą
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.