eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługa w zakresie naprawy i konserwacji sprzętu komputerowego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-13

Warszawa: Usługa w zakresie naprawy i konserwacji sprzętu komputerowego.
Numer ogłoszenia: 200374 - 2012; data zamieszczenia: 13.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4226 , Ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6815 030, faks 22 6815 093.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.2rblog.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa- podsektor rządowy/Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie naprawy i konserwacji sprzętu komputerowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego z podziałem na 6 zadań. Szczegółowo opisane w załączniku nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.00.00-4, 50.32.30.00-5, 25.03.30.00-7, 50.33.32.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, minimum 1 (jedną) usługę, odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wartość każdej usługi winna być nie mniejsza niż: zadanie 1: 20 000,00 zł zadanie 2: 25 000,00 zł zadanie 3: 8 500,00 zł zadanie 4: 10 000,00 zł zadanie 5: 7 500,00 zł zadanie 6: 7 500,00 zł Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku nr 4 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową łącznie 78 500,00 zł (czterdzieści osiem tysięcy złotych) w wysokości nie mniejszej niż. zadanie 1: 20 000,00 zł zadanie 2: 25 000,00 zł zadanie 3: 8 500,00 zł zadanie 4: 10 000,00 zł zadanie 5: 7 500,00 zł zadanie 6: 7 500,00 zł Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku nr 4 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie szczegółowe o spełnianiu warunków określonych w pkt. 1.2 oraz 1.4 w rozdziale V do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, w przypadkach niezależnych od Zamawiającego, zastrzega się dokonanie zmian treści umowy w zakresie: 1.1. terminu zawarcia umowy; 1.2. okresu świadczenia - a tym samym ilości przewidzianych w ofercie (adekwatnym do planowanego terminu w przypadkach świadczeń okresowych); 1.3. zmiany miejsca świadczenia; 2. Wszelkie zmiany dotyczące treści umowy dokonywane będą w formie pisemnej (aneksu do umowy).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2rblog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, ul. Marsa 110, 00-470 Warszawa, budynek nr 2 pok nr 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2012 godzina 08:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, ul. Marsa 110, 00-470 Warszawa, budynek nr 3 pok nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Naprawa i konserwacja komputera PC oraz komputera przenośnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa i konserwacja komputera PC oraz komputera przenośnego -Naprawa komputera stacjonarny PC ( różnych marek ) - przewidywana ilość napraw 20 szt. -Konserwacja komputera stacjonarnego PC (różnych marek) - przewidywana ilość konserwacji 30 szt. -Naprawa komputera przenośnego ( różnych marek ) - przewidywana ilość napraw 10 szt. -Konserwacja komputera przenośnego (różnych marek) - przewidywana ilość konserwacji 15 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.00.00-4, 50.32.30.00-5, 25.03.30.00-7, 50.33.32.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Naprawa monitorów, naprawa i konserwacja drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych A4 oraz naprawa zasilaczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - naprawa monitorów LCD różnych marek ) przewidziana ilość naprawa 10 szt. - naprawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych A4 : * drukarka igłowa (różnych marek ) - 10 szt. * drukarka laserowa (różnych marek) - 20 szt. * drukarka atramentowa (różnych marek) - 15 szt. * urządzenie wielofunkcyjne A4 (różnych marek) - 15 szt. - konserwacja drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych A4 : * drukarka igłowa (różnych marek ) - 30 szt. * drukarka laserowa (różnych marek) - 30 szt. * drukarka atramentowa (różnych marek) - 10 szt. * urządzenie wielofunkcyjne A4 (różnych marek) - 20 szt. - naprawa zasilaczy awaryjnych UPS 500-1200 VA - 10 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.00.00-4, 50.32.30.00-5, 25.03.30.00-7, 50.33.32.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Naprawa i konserwacja faksów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - naprawa faksów - przewidziana ilość napraw 15 szt - konserwacja faksów - przewidziana ilość konserwacji - 20 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.00.00-4, 50.32.30.00-5, 25.03.30.00-7, 50.33.32.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Naprawa i konserwacja radiotelefonów (Województwo Mazowieckie).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa radiotelefonów (różnych marek) - przewidziana ilość napraw - 10 szt Konserwacja radiotelefonów ( różnych marek) - przewidziana ilość konserwacji - 10 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.00.00-4, 50.32.30.00-5, 25.03.30.00-7, 50.33.32.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Naprawa i konserwacja radiotelefonów (Województwo Warmińsko - Mazurskie).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - naprawa radiotelefonów (różnych marek) - przewidziana ilość naprawa - 10 szt. - konserwacja radiotelefonów (różnych marek) - przewidziana ilość konserwacji - 10 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.00.00-4, 50.32.30.00-5, 25.03.30.00-7, 50.33.32.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Naprawa i konserwacja radiotelefonów ( Województwo Podlaskie).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - naprawa radiotelefonów (różnych marek) - przewidywana ilość napraw - 10 szt - konserwacja radiotelefonów (różnych marek ) - przewidywana ilość konserwacji - 10 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.00.00-4, 50.32.30.00-5, 25.03.30.00-7, 50.33.32.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.