eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pleszew"Prace adaptacyjne w wielofunkcyjnej auli dydaktycznej poprzez instalację sprzętu audiowizualnego oraz niezbędne roboty budowlane w Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Pleszewie" 2



Ogłoszenie z dnia 2025-08-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Prace adaptacyjne w wielofunkcyjnej auli dydaktycznej poprzez instalację sprzętu audiowizualnego oraz niezbędne roboty budowlane w Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Pleszewie” 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy w Pleszewie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 251012394

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Wojska Polskiego 21

1.5.2.) Miejscowość: Pleszew

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-300

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ckiw-pleszew.ohp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ckiw-pleszew.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f6c070aa-2d96-4b09-8c58-663744e663db

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Prace adaptacyjne w wielofunkcyjnej auli dydaktycznej poprzez instalację sprzętu audiowizualnego oraz niezbędne roboty budowlane w Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Pleszewie” 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6c070aa-2d96-4b09-8c58-663744e663db

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00374964

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00051659/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Prace adaptacyjne w wielofunkcyjnej auli dydaktycznej poprzez instalację sprzętu audiowizualnego oraz niezbędne roboty budowlane w Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Pleszewie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00344561

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BSIZP/3/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3447500 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania „Prace adaptacyjne w wielofunkcyjnej auli dydaktycznej poprzez instalację sprzętu audiowizualnego oraz niezbędne roboty budowlane w Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Pleszewie”. Niniejsze postępowanie dotyczy prac w zakresie robót budowlanych oraz dostaw z montażem wyposażenia. Przedmiotem zamówienia są prace opisanego w dokumentacji technicznej, kosztorysie zerowym, przedmiarze robót, STWiOR.
Informacje o powierzchni wewnętrznej, wysokości i liczbie kondygnacji
Liczba kondygnacji nadziemnych: 2
Powierzchnia zabudowy: 744,16 m2
powierzchnia użytkowa: 783,96 m2
kubatura: 6072,00 m3
wysokość: 10,66 m
Zamawiający technicznie wydzielił etapy do realizacji w niniejszym postępowaniu:
ETAP 1 to prace określone w kosztorysie:
Dział I kosztorysu - (poz. 1.16. wyłączona z tego etapu, znajduje się w etapie nr 2 urządzenia dla osób niepełnosprawnych)
Dział II kosztorysu – w całości w tym etapie
Dział III kosztorysu – (z wyłączeniem poz. 3.1. – 3.6 oraz z poz. 3.8 dostawa i montaż - w etapie 3). Poz. 3.7. nr 381 – 385 należy oszacować w tym etapie – pozostałe w etapie nr 3 niniejszego postępowania.
Dział IV kosztorysu – oszacować w niniejszym etapie nr 399 – 401 i 404 – 407 – pozostałe w innym etapie niniejszego postępowania – w etapie nr 4.
Dział V kosztorysu - oszacować w niniejszym etapie nr 414 – 416 - pozostałe w innym etapie niniejszego postępowania – w etapie nr 5.
Dział VI kosztorysu – w całości w tym etapie
Dział VII kosztorysu - oszacować w niniejszym etapie nr 516 i 526 – pozostałe w innym etapie niniejszego postępowania – w etapie nr 6.
ETAP 2 to prace określone w kosztorysie pod poz. 1.16. Działu I kosztorysu.
ETAP 3 to prace określone w kosztorysie pod poz. 3.1. – 3.6 oraz z poz. 3.8 Działu III kosztorysu.
ETAP 5 to prace określone w Dziale V kosztorysu z wyłączeniem poz. nr 414 – 416 (etap nr 1).
ETAP 6 to prace określone w Dziale VII kosztorysu z wyłączeniem poz. nr 516 i 526 (etap nr 1).

Ponadto Wykonawca zobowiązuje się i odpowiada:
a) zatrudnienie kierownika budowy,
b) powiadomienie odpowiednich organów (w tym instytucji dokonujących uzgodnień dokumentacji projektowej) o przystąpieniu do wykonywania robót budowlanych (o ile wymagane),
c) przeprowadzenie wszelkich prób, sprawdzeń i odbiorów, przewidywanych warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano - montażowych i instalacyjnych,
d) dokonanie uzgodnień, uzyskanie wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku (o ile wymagane),
e) zagospodarowanie odpadów.

3.1. Zamawiający wymaga:
- utrzymanie porządku i czystości wokół placu budowy,
- zorganizowania zaplecza socjalno - technicznego budowy w rozmiarach koniecznych do realizacji robót na terenie przekazanym przez Wykonawcę (w szczególności toaletę – weryfikacja w dniu następnym po przekazaniu placu budowy),
- przedstawienia Zamawiającemu informacji, gdzie zostaną zgromadzone materiały jak i sprzęt oraz sposobu zabezpieczenia mienia (w dniu podpisania umowy),
- zapewnienia bezpiecznych warunków realizacji robót i przestrzegania przepisów BHP na terenie robót – weryfikacja przez służby BHP Zamawiającego,
- wykonywania robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego jak również z obowiązującymi normami i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonywaniu,
- wszystkie osoby będące na placu budowy muszą posiadać kamizelki odblaskowe z informacją o Wykonawcy (m.in. nazwa firmy),
- użycia materiałów posiadających aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. ze zm. o wyrobach budowlanych,
- wykonania prób, badań i pomiarów odbiorowych przewidzianych w STWiOR,
- zabezpieczenie terenu robót dla osób postronnych,
- uczestnictwa przedstawiciela Wykonawcy w naradach – Inspektor nadzoru
- Uwaga! Ilekroć w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej, przedmiarze robót lub kosztorysach „ślepych” wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo „lub równoważne”, tzn. że wbudowane materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w w/w dokumentach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ponadto ilekroć w SWZ, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej, przedmiarze robót lub kosztorysie „ślepym” Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP, należy przyjąć, że każdemu takiemu odniesieniu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”, tzn. że wbudowane materiały, urządzenia, sposób wykonania itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w w/w dokumentach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca składający tzw. ofertę równoważną ma obowiązek załączyć do oferty odpowiednie dokumenty (tj. odpowiednie dowody wykazujące równoważność oferowanych przez Wykonawcę artykułów - zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy) potwierdzające równoważność artykułu oferowanego z artykułem sprecyzowanym przez Zamawiającego (oznaczonym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem) karty katalogowe, opinie producentów lub inne dokumenty zawierające szczegółowy opis oferowanego przez Wykonawcę artykułu (powinny zawierać wszelkie elementy wskazane w opisie pozycji, których równoważność będzie badana przez Zamawiającego). Zamawiający zastrzega sobie możliwość wystąpienia do jednostek certyfikujących, producentów artykułów oferowanych przez Wykonawcę o wydanie karty katalogowej / opinii, w przypadku artykułów, do których pojawią się wątpliwości co do ich równoważności w stosunku do artykułu sprecyzowanego przez Zamawiającego.
- Uwaga! Ilekroć w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej, przedmiarze robót lub kosztorysach „ślepych” wskazano wymagany certyfikat ISO należy rozważyć czy dotyczy postępowania, o ile dotyczy może być zastąpiony innym dokumentem potwierdzającym spełnienie norm.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

31527260-6 - Systemy oświetleniowe

32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy

32342412-3 - Głośniki

32351300-1 - Akcesoria do urządzeń audio

33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

na podstawie art. 255 ust. 3 „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.