Ogłoszenie z dnia 2025-08-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00286725/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-20
- 2025/BZP 00298477/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-30
- 2025/BZP 00313712/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ I SANITARNEJ WRAZ Z TOWARZYSZĄCYMI ROBOTAMI BUDOWLANYMI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ogólnokształcąca Szkoła Baletowa im. Ludomira Różyckiego w Bytomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000281909
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 21-23
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.baletowa@osb.bytom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osb.bytom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fad123e7-ca36-4006-b526-e133342927d31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ I SANITARNEJ WRAZ Z TOWARZYSZĄCYMI ROBOTAMI BUDOWLANYMI2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fad123e7-ca36-4006-b526-e133342927d3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00374926
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00283904/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Instalacja zewnętrzna kanalizacji sanitarnej i deszczowej stanowiącej infrastrukturę budynków Ogólnokształcącej Szkoły Baletowej im. Ludomira Różyckiego w Bytomiu przy ul. Chorzowskiej 22
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00286725
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OSB 1/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty obejmujące budowę kanalizacji deszczowej i sanitarnej wraz z towarzyszącymi robotami budowlanymi w ramach zadania:
Remont internatu Ogólnokształcącej Szkoły Baletowej im. Ludomira Różyckiego w Bytomiu.
2. Szczegółowy zakres prac przedstawiono w przedmiarze robót stanowiącym załącznik Nr 6 do SWZ oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, opisie i na rysunku, które stanowią Załączniki Nr 7 do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały 60 miesięcy gwarancji i rękojmi, liczone od dnia odbioru końcowego robót. Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji i rękojmi, który będzie oceniany w ramach kryteriów oceny.
4. Wykonawca zobowiązany jest zatrudniać na podstawie stosunku pracy wszystkie osoby wykonujące prace budowlane wymienione w przedmiarze, do wykonania których nie są wymagane uprawnienia. Ww. obowiązek nie dotyczy przedsiębiorców osobiście wykonujących którąkolwiek z ww. prac, osób współpracujących w rozumieniu ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych, a także urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługę na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Powyższe stosuje się odpowiednio do podwykonawców.
Określenie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w projektowanych postanowieniach umownych.
5. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowne - stanowiące załącznik nr 5 do SWZ.
6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę
kluczowej części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca winien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie podzielił postępowania na części, ponieważ przedmiot zamówienia jest jednolity, a jego podział na części wiązałby się z koniecznością rozdzielenia spójnej technologicznie całości, zagrożeniem dla uzyskania efektu końcowego o wymaganej jakości i rozbiciem odpowiedzialności z tytułu gwarancji i rękojmi na różnych wykonawców. Jednocześnie Zamawiający wskazuje, że wartość zamówienia oszacowania została na poziomie nie przekraczającym „progów unijnych”, a warunki zamówienia określone zostały na minimalnym poziomie. Zamówienie jest zatem w pełni dostępne dla małych i średnich przedsiębiorstw.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
9. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 982770 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3047182 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 982770 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOPRINŻ sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 388106918
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 982770 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu osobowego
- Dostawa sprzętu sieciowego dla Oddziałów Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A."
- Prace modernizacyjne instalacji odgromowej Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu przy pl. Jana III Sobieskiego 2
- "Kompleksowa wymiana lin nośnych 2 x ϕ 50 wraz z wymianą 2 kpl. zawieszeń 2-linowych nośnych naczyń wyciągowych wlk. 5 oraz skrótem dwóch lin nośnych w górniczym wyciągu szybowym szybu I...
- Usługa przygotowania i dystrybucja posiłków dla pacjentów Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 4 w Bytomiu - II
- Dostawa materiałów stomatologicznych do wypełnień
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych w Czytelni Naukowej nr XXI przy ul. Bukietowej 4a w Warszawie.
- Budowa świetlicy wiejskiej w Przydworzycach
- ADAPTACJA I MODERNIZACJA PRACOWNI SKANOWANIA I DRUKU 3D ORAZ PRACOWNI ELEKTRYCZNEJ Z MONTOWNIĄ KOMPUTERÓW W BUDYNKU CKZ UL. WARSZTATOWA 10 W ŚWIDNIKU
- Nadbudowa i rozbudowa bryły budynku A4 Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego w Olsztynie na Centrum Chorób Serca u Dzieci wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbędną infrastrukturą.
- Łężyce droga dojazdowa do gruntów rolnych
- Przebudowa - remont drogi gminnej wewnętrznej ul. Słonecznej w miejscowości Junoszyno, gmina Stegna.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.