Og³oszenie z dnia 2025-08-13
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00375137/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-13
- 2025/BZP 00418705/01 - Wynik z dnia 2025-09-11
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Urban Lab Opole - Miasto dla M³odych (dostawa sprzêtu IT i AGD)
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIASTO OPOLE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 53141266800000
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-015
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp@um.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.opole.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Urban Lab Opole - Miasto dla M³odych (dostawa sprzêtu IT i AGD)
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5e80b8c5-b0f9-45d1-8f2d-b9bd5b452797
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00374822
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00025208/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.18 Dostawa i monta¿ wyposa¿enia dla Urban Lab Opole - sprzêty elektryczny (IT i AGD)
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Urban Lab Opole - Miasto dla M³odych
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://umopole.logintrade.net/zapytania_email,206857,6ddc091b23866fcb56867d10de42ddf1.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umopole.logintrade.net/zapytania_email,206857,6ddc091b23866fcb56867d10de42ddf1.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu platformy zakupowej pod adresem strony internetowej prowadzonego postêpowania.
2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna ni¿ oferta i za³±czniki do oferty) mo¿e odbywaæ siê za pomoc± poczty elektronicznej, e-mail: pzp@um.opole.pl
3. Wymagania techniczne w zakresie sk³adania oferty:
a) Oferta ma byæ z³o¿ona przy u¿yciu ¶rodka komunikacji elektronicznej. ¦rodkiem komunikacji elektronicznej, s³u¿±cym z³o¿eniu oferty przez Wykonawcê, jest jego prawid³owe z³o¿enie na platformie zakupowej dostêpnej pod adresem strony internetowej prowadzonego postêpowania.
Korzystanie z platformy zakupowej przez Wykonawcê jest bezp³atne.
b) Do po³±czenia u¿ywany jest szyfrowany protokó³ HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa siê przy pomocy protoko³u SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufno¶æ transmisji danych przesy³anych przez Internet. Wykonawca posiadaj±cy konto na platformie zakupowej:
https://umopole.logintrade.net/rejestracja/ ma dostêp do mo¿liwo¶ci z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty, a tak¿e funkcjonalno¶ci pozwalaj±cych na zadawanie pytañ do tre¶ci SWZ oraz komunikacjê z Zamawiaj±cym w pozosta³ych obszarach.
c) Wymagania techniczne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy u¿yciu platformy zakupowej: https://umopole.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
1. Wymagania techniczne, jakim musi odpowiadaæ sprzêt komputerowy Wykonawcy, aby móc korzystaæ z platformy zakupowej:
a) dopuszczalne przegl±darki internetowe: Google Chrome 31, Mozilla Firefox 26, Opera 18,
b) pozosta³e wymagania techniczne: dostêp do sieci Internet, obs³uga przez przegl±darkê protoko³u XMLHttpRequest – ajax, w³±czona obs³uga JavaScript, zalecana szybko¶æ ³±cza internetowego powy¿ej 500 KB/s, zainstalowany Acrobat Reader, zainstalowane ¶rodowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
2. O¶wiadczenia lub dokumenty przekazywane za po¶rednictwem ¶rodka komunikacji elektronicznej przesy³a siê w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie § 2 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452). Równocze¶nie Zamawiaj±cy rekomenduje na format danych przesy³anych plików: .pdf.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy u¿yciu platformy zakupowej, opisane zosta³y w Regulaminie i Instrukcjach dostêpnych pod adresem: https://umopole.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
4. Zamawiaj±cy informuje, i¿ za po¶rednictwem Platformy zakupowej mo¿liwe jest jednorazowe przes³anie plików o ³±cznej wielko¶ci nieprzekraczaj±cej 50 MB. Aby nie przekroczyæ maksymalnej wielko¶ci przekazywanych plików, Zamawiaj±cy zaleca aby wiêksze pliki skompresowaæ do jednego pliku archiwum (format ZIP).
5. Je¿eli Wykonawca przekazuje w postêpowaniu dokumenty elektroniczne w pliku poddanym kompresji (ZIP), to opatrzenie tego pliku kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6. W przypadku wyst±pienia ewentualnych problemów technicznych nale¿y skontaktowaæ siê z infolini± firmy Logintrade S.A., tel. 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto Opole z siedzib± Urz±d Miasta Opola ul. Rynek 1A, 45-015 Opole, e-mail: urzad@um.opole.pl , tel. (+48 77) 45 11 800;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Miasta Opola jest Grzegorz Marcjasz, kontakt: ul. Rynek 1A, 45-015 Opole; e-mail: iod@um.opole.pl *;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP.271.6.9.2025;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 Prawa;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Prawa, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, w przypadku postêpowania o udzielenie zamówienia wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej dane osobowe przechowywane bêd± bezterminowo;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Prawa, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Prawa;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z Prawem oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.6.9.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 8
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
Zamawiaj±cy okre¶li³ wymagania dotycz±ce wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 - „Urban Lab Opole - Miasto dla M³odych’’ w zakresie wyposa¿enia multimedialnego (sprzêt Audio).
Szczegó³owy opis zawiera za³±cznik do³±czony do specyfikacji warunków zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 32342410-9 - Sprzêt d¼wiêkowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zgodnie z zapisami specyfikacji warunków zamówienia.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na przedmiot zmówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 - „Urban Lab Opole - Miasto dla M³odych’’ w zakresie wyposa¿enia multimedialnego (sprzêt komputerowy).
Szczegó³owy opis zawiera za³±cznik do³±czony do specyfikacji warunków zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30200000-1 - Urz±dzenia komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zgodnie z zapisami specyfikacji warunków zamówienia.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na przedmiot zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 - „Urban Lab Opole - Miasto dla M³odych’’ w zakresie wyposa¿enia multimedialnego (sprzêt biurowy).
Szczegó³owy opis zawiera za³±cznik do³±czony do specyfikacji warunków zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30192000-1 - Wyroby biurowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zgodnie z zapisami specyfikacji warunków zamówienia.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na przedmiot zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 - „Urban Lab Opole - Miasto dla M³odych’’ w zakresie wyposa¿enia multimedialnego (sprzêt projektowy).
Szczegó³owy opis zawiera za³±cznik do³±czony do specyfikacji warunków zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 38652100-1 - Projektory
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zgodnie z zapisami specyfikacji warunków zamówienia.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na przedmiot zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5 - „Urban Lab Opole - Miasto dla M³odych’’ w zakresie wyposa¿enia multimedialnego (wyposa¿enie kuchenne).
Szczegó³owy opis zawiera za³±cznik do³±czony do specyfikacji warunków zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39221000-7 - Sprzêt kuchenny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zgodnie z zapisami specyfikacji warunków zamówienia.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na przedmiot zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 6 - „Urban Lab Opole - Miasto dla M³odych’’ w zakresie wyposa¿enia multimedialnego (kamery, zestawy do podkastu).
Szczegó³owy opis zawiera za³±cznik do³±czony do specyfikacji warunków zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 38651600-9 - Kamery cyfrowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zgodnie z zapisami specyfikacji warunków zamówienia.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na przedmiot zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 7 - „Urban Lab Opole - Miasto dla M³odych’’ w zakresie wyposa¿enia multimedialnego (sprzêt do gier).
Szczegó³owy opis zawiera za³±cznik do³±czony do specyfikacji warunków zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30231200-9 - Konsole
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zgodnie z zapisami specyfikacji warunków zamówienia.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okresgwarancji na przedmiot zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 8 - „Urban Lab Opole - Miasto dla M³odych’’ w zakresie wyposa¿enia multimedialnego (zestaw o¶wietleniowy).
Szczegó³owy opis zawiera za³±cznik do³±czony do specyfikacji warunków zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 31500000-1 - Urz±dzenia o¶wietleniowe i lampy elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-09-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zgodnie z zapisami specyfikacji warunków zamówienia.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na przedmiot zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: nie dotyczy
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wykaz o¶wiadczeñ lub dokumentów sk³adanych przez Wykonawcê wraz z ofert±:1. Formularz „OFERTA PRZETARGOWA ”, sporz±dzony na podstawie wzoru stanowi±cego za³±cznik do SWZ
2. O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu.
a) Do formularza „OFERTA PRZETARGOWA” Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ w postaci elektronicznej aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu (art. 125 ust. 1 Prawa). Wzór o¶wiadczenia za³±czono do SWZ.
b) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, ww. o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenie ma potwierdzaæ brak podstaw wykluczenia.
3. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji
o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - w przypadku niewskazania przez Wykonawcê w formularzu OFERTA PRZETARGOWA adresu strony internetowej
lub innej ogólnodostêpnej, bezp³atnej bazy danych z danymi rejestrowymi Wykonawcy.
4. Pe³nomocnictwo, je¿eli Wykonawca ustanowi³ pe³nomocnika; pe³nomocnictwo obowi±zkowe w przypadku konsorcjum.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Tak jak w sekcji V pkt 5.11 niniejszego og³oszenia.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci umowy dla zadania nr 1 - 8:1) Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego okre¶lone zosta³y we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik do SWZ.
2) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian zawartej umowy - rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzania znajduje siê w projektowanych postanowieniach umów zawartych w:
- § 10 wzorów umów stanowi±cych za³±czniki do SWZ,
- mo¿liwo¶ci zmiany konkretnego urz±dzenia/sprzêtu/wyposa¿enia w przypadku wycofania z produkcji/braku na rynku i zast±pienia innym, a w sytuacji konieczno¶ci zachowania wspó³dzia³ania kompatybilnym z ca³o¶ci± i o parametrach równych lub wy¿szych.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-08-22 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferta ma byæ z³o¿ona przy u¿yciu ¶rodka komunikacji elektronicznej. ¦rodkiem komunikacji elektronicznej, s³u¿±cym z³o¿eniu oferty przez Wykonawcê, jest jego prawid³owe z³o¿enie na platformie zakupowej dostêpnej pod adresem strony internetowej prowadzonego postêpowania.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-22 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-09-20
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcê, wobec którego zaistniej± przes³anki do wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022 poz. 835) tj. wykluczy siê:1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105
i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Badanie spo³eczne pt. "Strategie rekrutacyjne podmiotów gospodarczych w województwie opolskim"
- TP.D.NP¯.61.25_Zakup wraz z dostaw± artyku³ów spo¿ywczych
- Kompleksowa obs³uga i serwis stacji ci±g³ego pomiaru ruchu drogowego (SCPR) w latach 2026-2027 na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddzia³ w Opolu
- Wykonanie izolacji poziomej i pionowej przeciwwodnej ¶cian i posadzki przy zastosowaniu metody iniekcji krystalicznej w PT KRUS w Nysie.
- Pe³nienie nadzoru inwest. dla inwestycji: Opolskie na rowery do centrów us³ug i miejsc pracy.Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ci±gu DW nr 409 w m.Krapkowice-bran¿a elektroenergetyczna-o¶wietlenie
- Sukcesywna dostawê artyku³ów spo¿ywczych dla Opolskiego Centrum Edukacji - warzywa i owoce
wiêcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzêtu i wyposa¿enia do pracowni oraz warsztatów szkolnych dla Zespo³u Szkó³ w Piaskach
- Zakup i sukcesywna dostawa papieru offsetowego, kartonu offsetowego, papieru biurowego i kopert - sprawa 15/ZP/2025
- "Dostawa sprzêtu i oprogramowania informatycznego na potrzeby Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Bia³ymstoku"
- Dostawa sprzêtu informatycznego, stanowi±ca 10 etap zadania pn. Utworzenie Bran¿owego Centrum Umiejêtno¶ci - adaptacja sali oraz dostosowanie pomieszczeñ wraz z dostaw± wyposa¿enia.
- Dostawa wyposa¿enia hali produkcyjnej
- Dostawa komputerów do przeprowadzania zajêæ dydaktycznych z informatyki dla VIII Liceum Ogólnokszta³c±cego im. Marii Sk³odowskiej-Curie z Oddzia³ami Dwujêzycznymi w Katowicach
wiêcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.