eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągKonserwacja i naprawa wyposażenia bazy szkoleniowej



Ogłoszenie z dnia 2025-08-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja i naprawa wyposażenia bazy szkoleniowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281385396

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kwiatkowskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 21wog@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://21wog.wp.mil.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja i naprawa wyposażenia bazy szkoleniowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b441c68d-0eed-494d-9ac7-7a21ebb419bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00374762

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00120857/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 KONSERWACJA I NAPRAWA WYPOSAŻENIA BAZY SZKOLENIOWEJ

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawa prawna: art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. a) ustawy z 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2024 poz. 1320 z późn. zm.) – Pzp. Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. a) zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, gdy dostawy/usługi/roboty mogą być świadczone tylko przez 1 wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. OPTIMUM Tymiński i s-ka sp. z o.o. jest jedynym producentem, serwisantem i właścicielem dokumentacji pulpitu AGAT/M SZMARAGD/M (cz. 1) i masztu sygnalizacyjnego automatycznego (cz. 2), wykonuje aktualizacje DU-7.0.8, przeglądy, naprawy, konserwacje, realizowała usługi dla 21WOG. Wyłączne prawa, brak dokumentacji u osób trzecich, uprawnienia serwisowe i konieczność pełnej kompatybilności z infrastrukturą wykluczają innych wykonawców. Zachodzą obiektywne przyczyny techniczne – tryb z wolnej ręki jest uzasadniony.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 21WOG-SZP.2812.20.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część zamówienia nr 1: Konserwacja i naprawa wyposażenia bazy szkoleniowej na Strzelnicy Garnizonowej w Bartoszycach (K-328 oś A)

1. Dostosowanie osi A do wymogów programu strzelań DU-7.0.8
2. Przegląd i konserwacja jednostki centralnej i oprogramowania AGAT/M SZMARAGD/M w tym:
a. Wymiana płyty głównej komputera z oprzyrządowaniem;
b. Wgranie systemu operacyjnego Windows 10;
c. Wgranie oprogramowania AGAT/M SZMARAGD/M wyk. C r. 2024;
d. Montaż i podłączenie stacji bazowej.
3. Przesunięcie adresów na rubieżach:
a. 100m – 1;
b. 150m – 1;
c. 200m – 1.
Montaż przewodów napięciowych do podnośnika – przewód dwużyłowy 4–5 m do podłączenia zasilania 24V – 3 szt..
Montaż przewodów sygnalizacyjno-sterujących do podnośnika – przewód czterożyłowy 4–5m do podłączenia sygnalizacji trafień oraz podnoszenia i opuszczania podnośnika – 3 szt.
Przesunięcie podstawy podnośnika do 2 metrów – odkręcenie podstawy od wylewki betonowej i przykręcenie jej w nowym miejscu na kołki lub kotwy. Jedna postawa – 4 kołki/kotwy.
4. Zwiększenia adresów (ilości podnośników) na rubieżach – załącznik nr 1:
a. 50m – 2szt. - strzelanie sprawdzające nr 7 pm, strzelanie wartownicze.
b. 75m – 2szt. - strzelanie sprawdzające nr 6 i 7 pm, strzelanie wartownicze.
c. 100m – 2szt. - strzelanie sprawdzające nr 6 i 7 pm, nr 7 kbs, nr 2 km.
d. 150m – 1szt. - strzelanie sprawdzające nr 6 pm, nr 6 kbs, nr 2 km.
e. 200m – 1szt.- strzelanie sprawdzające nr 6 pm, nr 6, 7 i 8 kbs, nr 1 i 2 km.
W celu zabezpieczenia podnośnika przed bezpośrednim trafieniem należy przed nim wykonać przechwytywacz dolny.
W celu trwałego przytwierdzenia podnośnika do podłoża należy wykonać podstawę uniwersalną pasującą do podnośnika PPL-2A WSB-04 i PPL-2A/P, którą należy przytwierdzić kołkami/kotwami do wylewki betonowej - 8szt.
5. Ze względu na brak możliwości podłączenia instalacji nowych adresów (podnośników) do istniejącej szafy rozdzielczej zastosować sterowanie radiowe.
a. Zamontowanie stacji bazowej PST-95 – 1szt,;
b. Zamontowanie anteny stacji bazowej – 1szt.;
c. Zamontowanie retransmitera – 2 szt.;
d. Zamontowanie stacji obiektowej ST01 – 8szt.
6. Przystosować 6 stanowisk do postawy stojąc (stojąc zza przesłony) – załącznik nr 2:
a. Stanowisko nr 1 – strzelanie sprawdzające nr 6, 7, 8 i 9 kbs; nr 1 km
b. Stanowisko nr 2 – strzelanie sprawdzające nr 7 pm;
c. Stanowisko nr 3 – strzelanie sprawdzające nr 2 km, nr 6 i 7 pm;
d. Stanowisko nr 6 – strzelanie sprawdzające nr 6, 7, 8 i 9 kbs; nr 1 km, nr 7 pm;
e. Stanowisko nr 7 – strzelanie sprawdzające nr 7 pm;
f. Stanowisko nr 8 – strzelanie sprawdzające nr 2 km i nr 6 pm;

4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.5.5.) Wartość części: 389430,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część zamówienia nr 2: Konserwacja i naprawa wyposażenia bazy szkoleniowej na Strzelnicy Garnizonowej w Elblągu (K-1316)

Naprawa i konserwacja masztu sygnalizacyjnego automatycznego SD OPTIMUM 2400MM
a. sprawdzenie zasilania;
b. przywrócenie sterowania chorągwią biała i czerwoną;
c. przywrócenie sygnalizacji świetlnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.5.5.) Wartość części: 3170,73 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 480000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 480000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 480000,00 PLN

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPTIMUM – Tymiński i s-ka sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210447767

7.3.3) Ulica: Adama Mickiewicza 15

7.3.4) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-850

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 480000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3800,00 PLN

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPTIMUM – Tymiński i s-ka sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210447767

7.3.3) Ulica: Adama Mickiewicza 15

7.3.4) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-850

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wymagany termin realizacji zamówienia:
Część zamówienia nr 1: 50 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 18.08.2025 r.
Część zamówienia nr 2: 10 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.