eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaSprzedaż i dostawa elementów oznakowania nawigacyjnego dla potrzeb Urzędu Morskiego w Gdyni



Ogłoszenie z dnia 2025-08-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż i dostawa elementów oznakowania nawigacyjnego dla potrzeb Urzędu Morskiego w Gdyni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bernarda Chrzanowskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-338

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@umgdy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umgdy.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprzedaż i dostawa elementów oznakowania nawigacyjnego dla potrzeb Urzędu Morskiego w Gdyni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0e90903-e916-4460-8457-c4c322b3bd4e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00374726

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00143980/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.10 Dostawa żarówwk i urządzeń nawigacyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00316569

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.371.47.2025.ASz

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż i dostawę nowych, nieużywanych i nieregenerowanych elementów oznakowania nawigacyjnego. Zamawiający akceptuje realizację dostawy w dwóch partiach. Miejscem dostawy jest Baza Oznakowania Nawigacyjnego Urzędu Morskiego w Gdyni, ul. Pokładowa 9, 80-561 Gdańsk. Warunki dostawy opisano w treści wzoru umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 5 do SWZ.
3. Informacja dotycząca „nazw własnych” w opisie przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia został opisany w Formularzu Cenowym (załącznik nr 1.1 do SWZ) za pomocą konkretnych nazw, z uwagi na obiektywną i uzasadnioną potrzebę, wynikającą ze specyfiki technicznej, kompatybilności z istniejącym systemem oraz wymogami bezpieczeństwa. Zgodnie z zasadą wyrażoną w art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, Zamawiający może opisać przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, pod warunkiem, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”; Zamawiający opisał również parametry równoważności dla produktu, przy opisie którego posłużono się nazwą własną. W przypadku oferowania produktu równoważnego, Wykonawca musi podać dane dot. oznaczenia towaru, by Zamawiający mógł ocenić, czy oferowany produkt jest równoważny i czy spełnia określone wymagania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34933000-6 - Sprzęt nawigacyjny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31531000-7 - Żarówki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 318221,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 318221,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 318221,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pronaw Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221135140

7.3.3) Ulica: ul. Łozy 21

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-516

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 318221,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.