Ogłoszenie z dnia 2025-08-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00349416/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie lokalnego centrum integracji w m. Nowy Duninów gm. Nowy Duninów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWY DUNINÓW
1.3.) Oddział zamawiającego: Referat Rozwoju Gospodarczego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015796
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Osiedlowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Duninów
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-505
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@nowyduninow.info.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowyduninow.info.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/nowyduninow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie lokalnego centrum integracji w m. Nowy Duninów gm. Nowy Duninów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe4c8cba-a926-47be-b8eb-ad909d3d3689
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00374670
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00010278/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Utworzenie lokalnego centrum integracji w m. Nowy Duninów gm. Nowy Duninów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00349416
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.3.2025.DM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia p.n.: Utworzenie lokalnego centrum integracji w m. Nowy Duninów gm. Nowy Duninów, polega na budowie świetlicy wiejskiej kontenerowej w m. Nowy Duninów wraz z zagospodarowaniem terenu, wykonaniem instalacji odgromowej.
Budynek świetlicy wiejskiej to obiekt jednokondygnacyjny o prostej konstrukcji, z dachem dwuspadowym o kącie nachylenia 20º kryty blachą trapezową. Budynek złożony będzie z czterech prefabrykowanych segmentów, połączonych ze sobą w miejscu wbudowania, posadowiony na fundamentach żelbetowych w postaci stóp i ław fundamentowych.
Wykonanie wewnętrznej linii zasilającej elektrycznej od budynku do wskazanego w projekcie miejsca zlokalizowanej skrzynki przyłączeniowej.
Wykonanie wyprowadzeń instalacji kanalizacyjnej i wodociągowej poza obręb budynku na głębokości zapobiegającej przemarzaniu wskazanej w dokumentacji projektowej.
Charakterystyczne parametry techniczne obiektu:
• Kubatura brutto 289,00 m3
• Kubatura netto 188,00 m3
• Powierzchnia zabudowy: 68,60 m2
• Powierzchnia użytkowa: 61,67 m2
• Wysokość budynku 4,8 m
• Wymiary budynku 7,0m x 9,80m
• Liczba kondygnacji 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
65000000-3 - Obiekty użyteczności publicznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Utworzenie lokalnego centrum integracji w m. Nowy Duninów, gm. Nowy Duninów”, do dnia otwarcia ofert, tj. 12.08.2025., do godz. 10:00 wpłynęła 1 oferta. W wyniku badania i oceny ofert Zamawiający odrzucił:- Ofertę nr 1 – TOMER Tomasz Różycki, Woźniki-Paklewy 25,09-451 Radzanowo.
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający odrzuca ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający odrzuca ofertę w przypadku, gdy jest niezgodna z przepisami ustawy. Przez „przepisy ustawy” należy rozumieć zarówno przepisy PZP, jak i przepisy aktów wykonawczych wydanych na podstawie przepisów PZP (zob. Prawo zamówień publicznych. Komentarz, red. M. Jaworska, Legalis 2021, Komentarz do art. 226). Przyjmuje się, że brak zachowania właściwej formy oferty, która określona została pod rygorem nieważności w przepisach PZP stanowi przykładowe uchybienie skutkujące odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 PZP (zob. Prawo zamówień publicznych. Komentarz, red. H. Nowak, M. Winiarz, Warszawa 2021, Komentarz do art. 226, s. 714). W dniu 13 sierpnia 2025 r. dokonano otwarcia ofert złożonych w niniejszym postępowaniu. Do upływu terminu otwarcia ofert wpłynęła jedna oferta złożona przez Wykonawcę TOMER Tomasz Różycki. Oferta została złożona na formularzu ofertowym wraz z załącznikami, przy czym nie została opatrzona podpisem elektronicznym. Podczas analizy złożonego dokumentu Zamawiający stwierdził, w wyniku weryfikacji poprzez wykorzystanie ogólnodostępnych narzędzi, że dokument nie jest podpisany prawidłowo, tj. nie został opatrzony w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia podpisem elektronicznym.
Mając na uwadze powyższe, oferta, która została złożona bez opatrzenia w danym postępowaniu o udzielenie zamówienia podpisem elektronicznym, podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP, z uwagi na niezgodność z przepisami ustawy, tj. w tej sytuacji z art. 63 ust. 2 ustawy PZP. Stosownie do art. 63 ust. 2 ustawy PZP. w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zgodnie z utrwalonym orzecznictwem (KIO 419/21 z dnia 10.3.2021 r. ) „uchybienie wymogowi opatrzenia oferty podpisem elektronicznym niesie za sobą skutek w postaci nieważności oferty; taki sam skutek pociąga za sobą złożenie oferty bez pliku podpisu w sytuacji, gdy załączenie tego pliku było niezbędne dla stwierdzenia czy oferta została podpisana. Brak plików podpisów jest uchybieniem nieusuwalnym i stanowi podstawę do odrzucenia oferty albowiem nie podlega to uzupełnieniu, a uzupełnienie plików podpisów nie może wywołać skutku.
Mając na względzie, że wszystkie oferty złożone w niniejszym postępowaniu podlegają odrzuceniu, stwierdzić należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, o której mowa w art. 255 pkt. 2) ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemyśl
- "Przebudowa drogi gminnej nr 101232 L na odcinku od km 0+000,0 do km 0+270,60 w miejscowości Rowiny"
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku KM PSP w Lublinie
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku JRG- 2 KM PSP w Lublinie
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





