eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno"Zakup ładowarki z osprzętem"



Ogłoszenie z dnia 2025-08-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup ładowarki z osprzętem”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411103510

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Kościuszki 4

1.5.2.) Miejscowość: Leszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdp.leszno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_leszno

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_leszno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Budownictwo drogowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup ładowarki z osprzętem”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8c65821-7a84-4416-9256-bcf179d40620

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00374656

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035179/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Zakup ładowarki z osprzętem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00322326

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 27/p.n/25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 376920,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi Zakup ładowarki kołowej teleskopowej z osprzętem”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku na 1a do SWZ.
2. Wymagania dotyczące odbioru przedmiotu zamówienia zawarte zostały w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
3. Dla wyspecyfikowanego urządzenia podane parametry są wartościami minimalnymi, urządzenie o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
4. Wraz z dostawą ładowarki Wykonawca ma obowiązek dostarczyć:
a) świadectwo zgodności - certyfikat CE;
b) książkę gwarancyjną pojazdu;
c) instrukcję bezpiecznej obsługi i konserwacji urządzenia i wyposażenia w języku polskim;
d) książkę konserwacji urządzenia;
e) pełną dokumentację potwierdzającą rejestrację ładowarki w UDT wraz z decyzją zezwalająca na eksploatację;
f) pełną dokumentację obsługi i konserwacji osprzętu w języku polskim.
5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje także transport i rozładunek sprzętu na własny koszt i ryzyko na plac Zamawiającego, ul. Energetyków 10, 64-100 Leszno.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1a do SWZ oraz wzorze umowy.
7. Odbiór dostawy:
• miejsce dostawy: jednostka ZDP: plac Zarządu Dróg Powiatowych w Lesznie, ul. Energetyków 10 (w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 07.00-15.00),
• odbiór dostawy ładowarki dokonany będzie przez pracownika wskazanego przez Zamawiającego,
• Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia ekspertyzy technicznej dostarczonej maszyny w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia dostawy.
8. Oferowana ładowarka z osprzętem powinna spełniać wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące
o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinno spełniać w/w urządzenie przed dopuszczeniem go do użytkowania. Urządzenie musi posiadać wszystkie niezbędne dokumenty, wymienione w pkt 4 powyżej.
9. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji jakości i wykonywanie świadczeń wynikających z udzielonej gwarancji.
10. Wykonawca będzie zobowiązany do udzielenia gwarancji jakości dla sprzętu będącego przedmiotem zamówienia wymienionym w Załączniku nr 1a do SWZ. Zadeklarowany termin na jaki zostanie udzielona gwarancja jakości, określony zostanie w złożonej ofercie Wykonawcy stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ, na zasadach określonych w rozdziale III ust. 3 SWZ.
11. Pozostałe wymagania dotyczące gwarancji jakości zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
12. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wolny od wad, fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy.
13. Oferowany przedmiot zamówienia w dniu sporządzenia oferty nie może być przewidziany przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży.
14. Oferowany przedmiot zamówienia nie może być wyprodukowany wcześniej niż w 2024 roku.
15. Dostarczony przedmiot zamówienia musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych.
16. Odpowiedzialność za szkody powstałe podczas transportu przedmiotu dostawy ponosi Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144710-8 - Ładowarki jezdne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43250000-0 - Ładowarki czołowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 461127,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 461127,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 461127,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EWPA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7771739474

7.3.3) Ulica: Poznańska 152

7.3.4) Miejscowość: Komorniki

7.3.5) Kod pocztowy: 62-052

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 461127,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.