Ogłoszenie z dnia 2025-08-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00312722/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi społeczne dla uczestników projektu pn.:
„CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE MIELNO” Część I
Część I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W MIELNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003801166
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 6 Marca 35
1.5.2.) Miejscowość: Mielno
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-032
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 94-3166-202
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@cus.mielno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mopsmielno.bip.net.pl/?lang=PL
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-63d1a085-dd4d-4c6e-96b1-84f98cabda411.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi społeczne dla uczestników projektu pn.:„CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE MIELNO” Część I
Część I
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63d1a085-dd4d-4c6e-96b1-84f98cabda41
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00374623
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00169025/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi społeczne dla uczestników projektu pn. "Centrum Usług Społecznych w Gminie Mielno"- Część I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Centrum Usług Społecznych w Gminie Mielno2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00312722
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OUS.2025.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1220750 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1121197,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Specjalistyczne usługi opiekuńcze psychologa będą obejmować w szczególności: uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, usługi w zakresie wsparcia psychologicznego, poradnictwa (w tym również dotyczącego chorób wieku podeszłego), terapii psychologicznej wg potrzeb mieszkańców.4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
4.5.5.) Wartość części: 54000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Specjalistyczne usługi opiekuńcze rehabilitanta/fizjoterapeuty obejmować będą w szczególności: rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawyz dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
4.5.5.) Wartość części: 279000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Specjalistyczne usługi logopedy będą obejmować ocenę i diagnozę z wykorzystaniem różnych narzędzi badawczych w celu ustalenia stanu rozwoju mowy i zaburzeń w komunikowaniu, ocenę i interpretację wyników badań oraz formułowanie wskazań logopedycznych, ustalanie postępowania korekcyjno-terapeutycznego, terapię logopedyczną, prowadzenie pracy profilaktycznej i terapeutycznej, plan pracy w domu z zaleceniami do utrwalania.4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
4.5.5.) Wartość części: 108000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Specjalistyczne usługi opiekuńcze – pielęgnacja jako wspieranie procesu leczenia będzie obejmować pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych, uzgadnianie i pilnowanie terminów wizyt lekarskich, badań diagnostycznych, pomoc w wykupywaniu leków w aptece, pilnowanie przyjmowania leków oraz obserwowanie ewentualnych skutków ubocznych ich stosowania, w szczególnie uzasadnionych przypadkach zmiana opatrunków, pomocw użyciu środków pomocniczych i materiałów medycznych, przedmiotów ortopedycznych a także w utrzymaniu higieny, pomoc w dotarciu do placówek służby zdrowia, pomoc w dotarciu do placówek rehabilitacyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
85312500-4 - Usługi rehabilitacyjne
4.5.5.) Wartość części: 36000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi pielęgnacyjne obejmują kompleksową opiekę w zakresie higieny i pielęgnacji w miejscu zamieszkania. Głównym celem jest zapewnienie komfortu, poprawy samopoczucia oraz utrzymania odpowiedniego poziomu higieny osobistej osób, które ze względu na wiek, stan zdrowia lub inne okoliczności nie są w stanie samodzielnie zadbać o siebie. Usługi te mają na celu nie tylko poprawę wyglądu i samopoczucia, ale także przeciwdziałanie problemom zdrowotnym i zapewnienie lepszej jakości życia osób wymagających wsparcia.4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.5.5.) Wartość części: 350000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi porządkowe obejmują kompleksową opiekę w zakresie utrzymania porządku w miejscu zamieszkania. Głównym celem jest zapewnienie komfortu, poprawy samopoczucia oraz utrzymania odpowiedniego poziomu higieny w miejscu zamieszkania osób, które ze względu na wiek, stan zdrowia lub inne okoliczności nie są w stanie samodzielnie wykonać określonych czynności. Usługi zostały uzupełnione o porządkowanie nagrobków, które dla osób niesamodzielnych i starszych mają istotne znaczenie w kontekście utrzymywania ich dobrostanu psychicznego.4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.5.5.) Wartość części: 350000,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi porządkowe – porządkowanie nagrobków są elementem kompleksowej opieki w zakresie utrzymania porządku w miejscu zamieszkania i najbliższym otoczeniu. Głównym celem jest zapewnienie komfortu i poprawy samopoczucia osób, które ze względu na wiek, stan zdrowia lub inne okoliczności nie są w stanie samodzielnie wykonać określonych czynności. Porządkowanie nagrobków jest uzupełnieniem usług porządkowych, które dla osób niesamodzielnych i starszych mają istotne znaczenie w kontekście utrzymywania ich dobrostanu psychicznego.4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
4.5.5.) Wartość części: 43750 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja "WATAHA"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6722080951
7.3.3) Ulica: Franciszkańska 41a/4
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-247
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2027-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 278850,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 278850,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 278850,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Nasze Wsparcie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6722099583
7.3.3) Ulica: Pomorska 2/7-8
7.3.4) Miejscowość: Białogard
7.3.5) Kod pocztowy: 78-200
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 278850 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2027-06-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35980,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35980,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35980,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja "NASZE WSPARCIE"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6722099583
7.3.3) Ulica: Pomorska 2/7-8
7.3.4) Miejscowość: Białogard
7.3.5) Kod pocztowy: 78-200
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35980 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2027-06-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 349610,8 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 349610,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 349610,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja NASZE WSPARCIE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6722099583
7.3.3) Ulica: Pomorska 2/7-8
7.3.4) Miejscowość: Białogard
7.3.5) Kod pocztowy: 78-200
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 349610,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2027-06-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 344960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 344960,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 344960,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja "NOSTRA"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6722108968
7.3.4) Miejscowość: SŁONINO 9/3
7.3.5) Kod pocztowy: 78-220
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 344960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2027-06-30Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43120 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43243,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43120,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja "NOSTRA"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6722108968
7.3.4) Miejscowość: SŁONINO 9/3
7.3.5) Kod pocztowy: 78-220
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43120,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2027-06-30INNE PRZETARGI MIELNO
więcej: przetargi MIELNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie schronienia osobom bezdomnym - klientom Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chełmży
- Świadczenie usług schronienia w 2026 roku dla osób bezdomnych oraz dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi kierowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Żninie.
- Usługi opiekuńcze w miejscu zamieszkania podopiecznych w Gminie Komorniki w 2026 r
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH NA RZECZ OSÓB STARSZYCH I NIEPEŁNOSPRAWNYCH W MIEJSCU ZAMIESZKANIA NA TERENIE GMINY MYSŁAKOWICE W OKRESIE OD 01.01.2026 r. DO 31.12.2026 r.
- "Świadczenie usług opiekuńczych na rzecz klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Otwocku w ich miejscu zamieszkania w terminie 01.01.2026 r. - 31.12.2026 r.".
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w zakresie rehabilitacji fizycznej dla osób zamieszkałych na terenie Gminy Szprotawa "Nowe horyzonty usług społecznych w Szprotawie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





