Ogłoszenie z dnia 2022-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00302161/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana stolarki okiennej wraz z montażem rolet w budynku Urzędu Skarbowego w Grudziądzu przy ul. Droga Łąkowa 23
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: IZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ W BYDGOSZCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021145
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dr. Emila Warmińskiego 18
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-950
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.bydgoszcz@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawsko-pomorskie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.kujawsko-pomorskie.kas.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana stolarki okiennej wraz z montażem rolet w budynku Urzędu Skarbowego w Grudziądzu przy ul. Droga Łąkowa 232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9aa8696-1951-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00374577
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00084079/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Wymiana stolarki okiennej w budynku IAS w Bydgoszczy przy ul. Czartoryskiego 20 i w budynku US w Grudziądzu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00302161/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 0401-ILZ.260.2.16.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej wraz z montażem rolet w budynku Urzędu Skarbowego w Grudziądzu przy ul. Droga Łąkowa 23.
Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części, a tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 Pzp.
Powody niedokonania podziału zamówienia na części:
Niedokonanie podziału zamówienia na części jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. Roboty budowlane są ściśle ze sobą powiązane, stanowią jeden, niemożliwy do rozdzielenia proces budowlany – zakres robót obejmuje jeden obiekt. Uwzględniając zakres i rodzaj robót objętych zamówieniem, wprowadzenie podziału zamówienia na części utrudniałoby ich prowadzenie. Podział zamówienia na części groziłby też nadmiernym zwiększeniem kosztów jego wykonania oraz wiązałby się z ryzykiem utrudnień i komplikacji dla Zamawiającego (problemy ze skoordynowaniem działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia skutkujące groźbą nieprawidłowej realizacji zadania, problematycznym byłoby również rozgraniczenie odpowiedzialności Wykonawców za warunki BHP i zabezpieczenie terenu robót a także jednoznaczne określenie zasad odpowiedzialności cywilnej, np. w razie jednoczesnego wykonywania robót przez wielu Wykonawców utrudnione byłoby ustalenie podmiotu odpowiedzialnego za szkody objęte polisą OC).
Względy techniczne i organizacyjne zamówienia tworzą nierozerwalną całość, co zgodnie z art. 25 ust. 2 Pzp świadczy o jego niepodzielności na części.
Zamawiający rezygnując z podziału zamówienia na części nie narusza zasad udzielania zamówień publicznych określonych w art. 16 pkt 1 oraz art. 17 ust. 1 Pzp oraz nie ogranicza dostępu do zamówienia małym i średnim przedsiębiorstwom.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45442100-8 - Roboty malarskie
45410000-4 - Tynkowanie
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195509,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 256093,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 254794,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SKŁAD OKIEN.PL Szymon Mieczkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9111579717
7.3.3) Ulica: Lipowa 2
7.3.4) Miejscowość: Borowa
7.3.5) Kod pocztowy: 55-093
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SKŁAD OKIEN.PL SZYMON MIECZKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
SKŁAD OKIEN.PL SZYMON MIECZKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 254794,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Świadczenie usługi cateringowej w ramach konferencji "International Conference on Water Management and its Surroundings - Modern Trends in Blue and Green Infrastructure Management".
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Opery NOVA w Bydgoszczy
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym.
- Wykonanie dokumentacji projek.-koszt. termomodernizacji budynków mieszk. zarządzanych przez ADM Sp. z o.o.,w tym podłączenia budynków do miejskiej sieci ciepłowniczej wraz z wykonaniem węzła cieplnego
- Opracowanie dok. proj.-koszt. na przebudowę i rozbudowę wewnętrznej instalacji gazowej wraz z budową instalacji c.o. i c.w.u w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
- DOSTAWA I WYMIANA DŹWIGU OSOBOWEGO W BUDYNKU A WOJEWÓDZKIEGO SĄDU ADMINISTRACYJNEGO W BYDGOSZCZY
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 21 we Wrocławiu, w formule zaprojektuj i wybuduj.
- REMONT BUDYNKU NA TERENIE DZIAŁKI NR 180/4 W MIEJSCOWOŚCI SŁABOSZEWO W RAMACH REALIZACJI ZADAŃ: a)Utworzenie żłobka gminnego b) Prace adaptacyjne w budynku c) Termomodernizacja budynku.
- Modernizacja szatni mokrych wraz z łazienkami ogólnodostępnymi na Pływalni "Pingwin" przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
- Przebudowa istniejącej kotłowni w ramach budowy nowego źródła ciepła w Jabłonnie na terenie działki nr ew.4/5 obręb 0005 przy ul. Modlińskiej 105 w Jabłonnie, gm. Jabłonna
- Remont podłogi sali D.222 w Zamku Piastowskim w Legnicy (zadanie budżetowe: "Modernizacja Zamku Piastowskiego")
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.