eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wdzydze › Wykonanie rezerwowego zasilania energią elektryczną i modernizacja oświetlenia Muzeum



Ogłoszenie z dnia 2023-08-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie rezerwowego zasilania energią elektryczną i modernizacja oświetlenia Muzeum

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM-KASZUBSKI PARK ETNOGRAFICZNY IM. TEODORY I IZYDORA GULGOWSKICH WE WDZYDZACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000649114

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Teodory i Izydora Gulgowskich 68

1.5.2.) Miejscowość: Wdzydze

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-406

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: tel./fax (0 58) 686-11-30

1.5.8.) Numer faksu: tel./fax (0 58) 686-12-88

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: muzeum@muzeum-wdzydze.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum-wdzydze.gda.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/792261

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie rezerwowego zasilania energią elektryczną i modernizacja oświetlenia Muzeum

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85f8dba3-216b-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00374552

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00388865/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wykonanie rezerwowego zasilania energią elektryczną i modernizacja oświetlenia muzeum.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00323643

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP MKPE 2/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 191764,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rezerwowego zasilania energią elektryczną i modernizacja oświetlenia Muzeum – Kaszubskiego Parku Etnograficznego im. Teodory i Izydora Gulgowskich we Wdzydzach.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie instalacji zasilania rezerwowego wraz z agregatem 0,4kV oraz wymianę 9 lamp oświetlenia terenu Muzeum.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:
1) przygotowanie terenu budowy, w tym: kompletacja, transport, składowanie materiałów,
2) roboty geodezyjne,
3) wykonanie zbrojonego fundamentu pod agregat,
4) montaż agregatu na fundamencie (zespół prądotwórczy o mocy 125 kVA w obudowie wyciszonej-silent koloru czarnego z panelem sterowania),
5) ułożenie kabli i uziomów w rowach,
6) ułożenie kabli wewnątrz budynku (dworek z Radunia),
7) montaż rozdzielnicy R-SZR,
8) wykonanie instalacji ochronnych
9) wykonanie i zasypanie wykopów,
10) demontaż istniejących słupów wraz z fundamentami,
11) montaż słupów oświetleniowych,
12) montaż opraw oświetleniowych,
13) montaż przewodów oświetleniowych,
14) montaż kabli oświetleniowych,
15) uporządkowanie terenu po zakończeniu prac,
16) sprawdzenie działania urządzeń, systemów i zabezpieczeń,
17) pomiary powykonawcze

4.5.3.) Główny kod CPV: 45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207313,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269558,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 234486,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mitron Przedsiębiorstwo Instalacyjno - Budowlane Leszek Ossowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 591-145-67-82

7.3.3) Ulica: ul. Cegielnia 3

7.3.4) Miejscowość: Kościerzyna

7.3.5) Kod pocztowy: 83-400

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 234486,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-06

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.