Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00357351/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości w lasach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Lasy Miejskie Warszawa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140910251
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Korkowa 170A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-549
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 612 25 60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lasymiejskie.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lasymiejskie.waw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://lasymiejskie.waw.pl/index.php/o-nas/zamowienia-publiczne/zamowienia-powyzej-30-000-euro/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka m.st. Warszawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka Leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie czystości w lasach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59fe0203-38b8-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00374549
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017001/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Utrzymanie czystości w lasach w 2023 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00357351/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: LM-W.ZP.260.20.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 710239,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Utrzymanie czystości w lasach miejskich w obwodach leśnych Las Sobieskiego i Kabaty, w ramach prowadzenia zadań ochronnych w rezerwatach i w lasach ochronnych.4.5.3.) Główny kod CPV: 90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 345919,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Utrzymanie czystości w lasach miejskich w obwodach leśnych Bemowo - Koło i Bielany - Młociny, w ramach prowadzenia zadań ochronnych w rezerwatach i w lasach ochronnych.4.5.3.) Główny kod CPV: 90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 364320,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
1. W przedmiotowym postępowaniu w wymaganym terminie, tj. do dnia 29 września 2022 r.
do godz. 10:00 wpłynęła 1 oferta od Wykonawcy: PreZero Bałtycka Energia Sp. z o.o.,
ul. Zawodzie 5, 02-981 Warszawa.
2. Zamawiający udostępnił przed otwarciem ofert informację o kwocie przeznaczonej
na sfinansowanie zamówienia w wysokości:
374 000 PLN brutto dla części I
394 000 PLN brutto dla części II
Oferta firmy : PreZero Bałtycka Energia Sp. z o.o., ul. Zawodzie 5, 02-981 Warszawa.
Cena brutto: 525 655,98 zł dla części I
Cena brutto: 552 951,90 zł dla części II
Najkorzystniejsza oferta przewyższa kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia, zachodzi zatem przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 525655,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 525655,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
1. W przedmiotowym postępowaniu w wymaganym terminie, tj. do dnia 29 września 2022 r.
do godz. 10:00 wpłynęła 1 oferta od Wykonawcy: PreZero Bałtycka Energia Sp. z o.o.,
ul. Zawodzie 5, 02-981 Warszawa.
2. Zamawiający udostępnił przed otwarciem ofert informację o kwocie przeznaczonej
na sfinansowanie zamówienia w wysokości:
374 000 PLN brutto dla części I
394 000 PLN brutto dla części II
Oferta firmy : PreZero Bałtycka Energia Sp. z o.o., ul. Zawodzie 5, 02-981 Warszawa.
Cena brutto: 525 655,98 zł dla części I
Cena brutto: 552 951,90 zł dla części II
Najkorzystniejsza oferta przewyższa kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia, zachodzi zatem przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 552951,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 552951,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- :"Remont hali sportowej przy ul. Strumykowej 21 w Warszawie - etap 2"
- Wykonanie modernizacji sali gimnastycznej, wykonanie podjazdu i schodów zewnętrznych oraz dostosowanie pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych w filii KSS w Otwocku, ul. Kolorowa 13.
- Dostawa zestawu komponentów układu napędowego
- Konserwacja i wymiana roślin w budynkach położonych przy ul. Dobrej 56/66, Dobrej 68/70, Dobrej 55 oraz Dobrej 72 na okres 30 miesięcy
- Dostawa 165 sztuk zestawów edukacyjnych o tematyce związanej z energią do Centrum Nauki Kopernik.
- "Transport uczestników zawodów robotycznych programu JEMARO na gala dinner w dniu 11.07.2024 na trasie Warszawa- Jabłonna - Warszawa" dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAGOSPODAROWANIE W ROKU 2024, SELEKTYWNIE ZBIERANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH WIELKOGABARYTOWYCH O KODZIE 20 03 07
- Świadczenie usług w zakresie wywozu i utylizacji niebezpiecznych odpadów wraz z dzierżawą kontenerów w PPZOZ w Rydułtowach i Wodzisławiu Śląskim z siedzibą w Wodzisławiu Śląskim
- Wywóz odpadów komunalnych
- Wykonanie usługi w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów wytwarzanych na terenie Zakładu Karnego w Krzywańcu
- Odbiór i wywóz odpadów innych niż niebezpieczne z obiektów należących do Szpitala Nowowiejskiego
- Usługa wywozu odpadów komunalnych z budynków Urzędu Marszałkowskiego i pomieszczeń najmowanych na potrzeby Urzędu na okres 36 miesięcy
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.