Ogłoszenie z dnia 2025-08-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00304746/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-02
- 2025/BZP 00314545/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zakup środków kontroli w postaci 4 sztuk quadów wraz z 2 przyczepami transportowymi do ich przewozu dla Państwowej Straży Rybackiej w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514176
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Basztowa 22
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-156
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 3921 348
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@malopolska.uw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.uw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-80053ab2-9b68-4206-9c59-13de934d2ed61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zakup środków kontroli w postaci 4 sztuk quadów wraz z 2 przyczepami transportowymi do ich przewozu dla Państwowej Straży Rybackiej w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80053ab2-9b68-4206-9c59-13de934d2ed6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00374484
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00128743/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup 4 szt. quadów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie dla Rybactwa na lata 2021–2027 w ramach działania Kontrola i egzekwowanie przepisów wspólnej polityki rybołówstwa w zakresie Priorytetu 1. Wspieranie równoważonego rybołówstwa oraz odbudowy i ochrony żywych zasobów wodnych.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00304746
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WL-IV.272.21.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 330081,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków kontroli w postaci 4 sztuk quadów (pojazd terenowy typu ATV) 2 – osobowych z homologacją T3b-zgodnie z rozporządzeniem UE 167/2013 wraz z 2 sztukami homologowanych lawet/przyczep przystosowanych do przewozu 2 quadów – fabrycznie nowych, jednakowych, nieuszkodzonych, niezarejestrowanych i nieobciążonych prawami osób lub podmiotów trzecich, wyprodukowanych nie wcześniej niż 2024 roku, spełniających wymagania przepisów prawa na terenie Rzeczpospolitej Polskiej w zakresie dopuszczenia pojazdów do ruch drogowego i posiadających obowiązkowe polskie świadectwo homologacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34113300-5 - Pojazdy terenowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34223300-9 - Przyczepy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 381300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 381300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 381300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRACKTECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360357192
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 2
7.3.4) Miejscowość: Nowy Targ
7.3.5) Kod pocztowy: 34-400
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 381300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa akcesoriów medycznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Zakup zamrażarek niskotemperaturowych w ramach projektu pn. "Stworzenie Jagiellońskiego Centrum Wsparcia Badań Klinicznych"
- dostawa miernika przewodnictwa cieplnego, dyfuzyjności cieplnej i pojemności cieplnej dla WIMiIP AGH-KC-DE-zp.272-483/25
- Remont instalacji wentylacji w budynku domu studenckiego DS9 "Omega" przy ul. Budryka 9 w Krakowie - KC-DE-zp.272-552/25
- Dostawa i montaż profesjonalnej amortyzującej podłogi oraz wykładziny do baletu dla Opery Krakowskiej w Krakowie
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Kultury Podgórza w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przyczepa ze sprzętem do dekontaminacji sprzętu, infrastruktury.
- Zakup mobilnego agregatu prądotwórczego, mobilnej cysterny do wody pitnej oraz mobilnej stacji paliw wraz z przyczepą w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa osuszaczy powietrza oraz przyczepy z namiotem pneumatycznym w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 -2026
- DOSTAWA POJAZDÓW WIELOZADANIOWYCH TYPU UTV ORAZ ATV Z WYPOSAŻENIEM DLA JEDNOSTEK OSP WOJEWÓDZTWA KUJ-POM-6 SZT W RAMACH PROJEKTU"BEZPIECZNE KUJAWY I POMORZE-ZAKUP SPRZĘTU I POJAZDÓW DLA JEDNOSTEK OSP"
- ZAKUPY INWESTYCYJNE ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ ZADANIA NA ROK 2025 W RAMACH PROGRAMU OL i OC - ZAKUP ORAZ DOSTAWA DWÓCH CIĄGNIKÓW ROLNICZYCH WRAZ Z OSPRZĘTEM
- Dostawa pojazdów typu UTV wraz z wyposażeniem dodatkowym
więcej: Pojazdy terenowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.