eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › Zakup mebli stanowiących wyposażenie pracowni językowych i komputerowej w Liceum Ogólnokształcącym nr I im. Jana Bażyńskiego w Ostródzie



Ogłoszenie z dnia 2023-08-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup mebli stanowiących wyposażenie pracowni językowych i komputerowej w Liceum Ogólnokształcącym nr I im. Jana Bażyńskiego w Ostródzie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Ostródzki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742445

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana III Sobieskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Ostróda

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.ostroda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiat.ostroda.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/powiat-ostrodzki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup mebli stanowiących wyposażenie pracowni językowych i komputerowej w Liceum Ogólnokształcącym nr I im. Jana Bażyńskiego w Ostródzie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-358185d8-2a13-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00374389

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053754/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup mebli stanowiących wyposażenie pracowni językowych i komputerowej w Liceum Ogólnokształcącym nr I im. Jana Bażyńskiego w Ostródzie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

RPO woj. warm.-maz. na lata 2014-2020. Tytuł Projektu: " Poprawa warunków edukacji ogólnokształcącej poprzez wyposażenie pracowni komputerowej i języków obcych w Liceum Ogólnokształcącym Nr I im. Jana Bażyńskiego w Ostródzie"; Oś priorytetowa 9 - Dostęp do wysokiej jakości usług publicznych; Działanie 9.3 Infrastruktura edukacyjna; Poddziałanie 9.3.4 Infrastruktura edukacji ogólnokształcącej.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00323248

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AN.272.14.15.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup mebli stanowiących wyposażenie pracowni językowych i komputerowej w Liceum
Ogólnokształcącym nr I im. Jana Bażyńskiego w Ostródzie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym
załącznik nr 4 do SWZ oraz projektem umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje:
1) przed przystąpieniem do wykonania mebli – wykonanie szczegółowego pomiaru „z natury” w pomieszczeniach, w których
mają być zamontowane meble oraz dokonanie stosownych uzgodnień z osobą wskazaną przez Zamawiającego, celem
dostosowania kolorystyki i funkcjonalności mebli do faktycznych potrzeb ich użytkowników. Celem dokonania wyboru koloru
mebli najbardziej odpowiadającego Użytkownikowi, Dostawca przedłoży mu próbnik dostępnych na rynku kolorów płyty
meblowej;
2) wykonanie i dostawa fabrycznie nowych mebli objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z opisem przedmiotu
zamówienia (zał. nr 4 do SWZ);
3) dowóz mebli do siedziby Użytkownika wraz z jego załadunkiem i rozładunkiem, zgodnie ze wskazaniami zawartymi w
opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 4 do SWZ);
4) ustawienie i montaż mebli w pracowniach językowych i komputerowej Użytkownika.
3. Inne postanowienia:
1) Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia przy realizacji przedmiotu zamówienia (przez cały okres realizacji
przedmiotu zamówienia) co najmniej 1 osoby niepełnosprawnej, zgodnie z postanowieniem § 22 SWZ.
2) W opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 4 do SWZ) uwzględniono wymagania dotyczące dostępności dla osób
niepełnosprawnych adekwatnie do charakteru przedmiotu zamówienia.
3) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na dostarczone meble co najmniej w okresie 12 miesięcy, licząc od dnia
ich protokolarnego odbioru końcowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62190,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76264,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62190,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKTIN Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240973998

7.3.3) Ulica: Jagiellońska 40

7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 41-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62190,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.