Ogłoszenie z dnia 2022-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00274412/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Dostosowanie pomieszczeń higieniczno – sanitarnych dla osób niepełnosprawnych w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym w Jałowęsach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Jałowęsach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292429343
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jałowęsy
1.5.2.) Miejscowość: Opatów
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-500
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jalowesy@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.soswjalowesy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9bd67afd-0bee-11ed-9a86-f6f4c648a0561.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostosowanie pomieszczeń higieniczno – sanitarnych dla osób niepełnosprawnych w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym w Jałowęsach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9bd67afd-0bee-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00374340
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00249634/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Dostosowanie pomieszczeń higieniczno-sanitarnych dla osób niepełnosprawnych w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Jałowęsach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00274412/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SOSW.261.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 316820,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostosowanie pomieszczeń higieniczno – sanitarnych dla osób niepełnosprawnych w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym w Jałowęsach.
Nieruchomość znajduje się na działce nr ewid. 401/1, obręb: 0008, jednostka ewidencyjna: 260604_5, trwały zarząd, Opatów – obszar wiejski
1) Zakres robót objętych niniejszym zamówieniem, obejmuje m.in:
- remont pomieszczenia na parterze – wydzielenie toalety dla osób niepełnosprawnych (umywalka, sedes, prysznic, antypoślizgowa podłoga, uchwyty, siedzisko)
- remont pomieszczenia na I piętrze – wydzielenie toalety dla osób niepełnosprawnych, wydzielenie WC dla osób niepełnosprawnych, wydzielenie kabin prysznicowych dla osób niepełnosprawnych.
Planowane roboty nie mają wpływu na konstrukcję budynków sąsiednich.
Usytuowanie budynku: bez zmian, zgodnie z zagospodarowaniem
Zestawienie powierzchni budynku po przebudowie dachu:
- powierzchnia zabudowy 819,00 m2 – bez zmian
- kubatura 7 061,80 m3 – bez zmian
- powierzchnia użytkowa 1 778,90 m2 – bez zmian
- powierzchnia całkowita 2 122,00 m2 – bez zmian
- wysokość budynku od 4,0 do 10,65 m - bez zmian
Działka na której znajduje się budynek, posiada kształt nieregularny, przylega do utwardzonej drogi publicznej.
W chwili obecnej działki są zabudowane budynkiem użytkowym objętym opracowaniem. Budynek wykonany w technologii murowanej, składający się z trzech segmentów jedno-, dwu i trzykondygnacyjnego – budynek bez podpiwniczenia.
Budynek w technologii murowanej ze stropami z płyt otworowych typu szkolnego.
Stropy oparte na ścianach murowanych. Posadowienie budynku bezpośrednie na fundamentach z betonu zbrojonego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258924,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 282605,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258924,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PERFECT Agnieszka Świercz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9591275519
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-542
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258924,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- "REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z WYKONANIEM ZADASZONEJ WIATY NA STADIONIE PIŁKAKRSKIM PRZY ULICY OLIMPIJSKIEJ W GORZOWIE WLKP."
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.