Ogłoszenie z dnia 2025-08-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00323699/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Transport uczniów - dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Miejskiej Piechowice do placówek oświatowych" .
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Piechowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821612
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kryształowa 49
1.5.2.) Miejscowość: Piechowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-573
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 757548900
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@piechowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://piechowice.bip.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11429611.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Transport uczniów - dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Miejskiej Piechowice do placówek oświatowych" .2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39c506b5-40af-48ce-860f-6e3b684cae08
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00374208
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037536/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Transport uczniów - dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Miejskiej Piechowice do placówek oświatowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00323699
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 169055,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi transportu uczniów niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem opiekuna z terenu Gminy Miejskiej Piechowice do wskazanej przez Zamawiającego placówki oświatowej w Jeleniej Górze, w terminie od 1 września 2025 r. do zakończenia roku szkolnego 2025/2026, który w momencie publikacji ogłoszenia o zamówieniu planowany jest na 26 czerwca 2026 r., we wszystkie dni nauki, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego ogłoszonym przez Ministra Edukacji Narodowej oraz w przypadku odpracowywania zajęć w innym dniu, wolnym od zajęć, również w tym dniu. Transport będzie odbywał się we wskazanym terminie dwa razy dziennie: jeden kurs rano (dowóz) i drugi kurs po południu (powrót). Dowóz będzie dostosowany do godzin zajęć w szkole w godzinach ustalonych z rodzicami lub opiekunami prawnymi uczniów niepełnosprawnych. Wykonawca zapewni na czas przewozu co najmniej jednego opiekuna sprawującego opiekę nad maksymalnie siedmioma (7) osobami niepełnosprawnymi.
Zamówienie obejmuje transport w ilości siedmiu (7) uczniów niepełnosprawnych z możliwością zwiększenia do dziesięciu (10) uczniów wraz z opiekunem/opiekunami z miejsc zamieszkania uczniów, tj.:
1. ul. Turystyczna 6/3,
2. ul. Górna 11,
3. ul. Szkolna 33/2,
4. ul. Tysiąclecia 12/5,
5. ul. Kryształowa 10/1,
6. ul. Przemysłowa 4,
7. ul. Zamkowa 1.
Placówki oświatowe, do których będzie dokonywany dowóz:
Ośrodek Szkolno-Wychowawczy, ul. Kruszwicka 3, Jelenia Góra,
Łączna dzienna długość transportu na trasie: Piechowice – Jelenia Góra wynosi 46 km.
Liczba dni nauki szkolnej – 188.
Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z Zamawiającym szczegółowych warunków realizacji zamówienia, w tym opracowania optymalnej trasy, uzgodnienia godzin i minut odjazdu i przyjazdu w miejsca docelowe oraz inne kwestie mające wpływ na właściwe, rzetelne wykonanie zamówienia, w terminie do 06.09.2025 r.
5Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
1. Zmiana liczby uczniów objętych transportem.W chwili wszczęcia postępowania Zamawiający, działając z należytą starannością, na podstawie złożonych wniosków, uwzględnił transport siedmiu uczniów z możliwością zwiększenia ich liczby do dziesięciu.
Już po otwarciu ofert wpłynął kolejny wniosek w zakresie dowozu dziecka, co zwiększa bieżące zapotrzebowanie zamawiającego do 8 dzieci które na pewno objęte będą dowozem. Ponadto zgłoszona została pisemna prośba o zarezerwowanie miejsca w transporcie dla dziecka niepełnosprawnego, które miałoby zostać objęte dowozem w trakcie roku szkolnego.
Tym samym uprzednio sygnalizowana możliwość zwiększenia liczby uczniów do dziesięciu okazuje się już na tym etapie niewystarczająca, jako że rezerwowe zapotrzebowanie ograniczałoby się jedynie do jednego dziecka. Skoro zaś już na tym etapie postępowania zgłoszone została potencjalna dwójka dzieci, to Zamawiający wykazując się należytą dbałością o dobro dzieci z terenu Gminy Piechowice zmuszony jest do rozszerzenia zapotrzebowania.
2. Zgłoszona została zmiana adresu odbioru jednego z dzieci objętych dowozem. Zgłoszenie kolejnego dziecka powoduje również konieczność dodania kolejnego punktu odbioru.
Wpływa to na konieczność zmiany trasy transportu, co ma wpływ na treść zamówienia.
3. Brak możliwości weryfikacji czasu podstawienia pojazdu zastępczego
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymagał od Wykonawców wskazania miejsca, z którego podstawiany będzie pojazd zastępczy w przypadku awarii. Brak tego wymogu uniemożliwia rzetelną weryfikację realności podanego w ofertach czasu na podstawienie pojazdu zastępczego, wskazanego w ofertach Wykonawców. W złożonych ofertach rozbieżność czasu na podstawienie pojazdu zastępczego wynosi od 1 do 60 minut, a Zamawiający nie ma możliwości zweryfikowania zgłoszonych czasów podstawienia, tym bardziej, że siedziby Wykonawców znajdują się w odległości od kilku do kilkudziesięciu kilometrów od siedziby Zmawiającego.
4. Ze względu na fakt, iż czas podstawienie pojazdu jest kryterium oceny ofert, kwestia ta ma zasadnicze znaczenie dla zachowania zasady konkurencyjności, rzetelności i równego traktowania Wykonawców.
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania
Podstawę prawną unieważnienia stanowi art. 255 pkt 5 i pkt 6 p.z.p., zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:
• wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym (pkt 6),
• postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego (pkt 5).
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121072 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 227961,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
INNE PRZETARGI PIECHOWICE
- Zakup samochodu ciężarowego w formie leasingu operacyjnego dla Zakładu Usług Komunalnych sp. z o.o. w Piechowicach
- "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta w Piechowicach i jednostkach podległych"
więcej: przetargi PIECHOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi transportu drogowego osób na rzecz Fundacji im. Brata Alberta Środowiskowego Domu Samopomocy "Szymonówka" w Nieszawie
- Dowożenie i odwożenie niepełnosprawnych uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Woliczce w 2026 r.
- Usługi transportu sanitarnego z kierowcą (T) dla potrzeb pacjentów Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- "Dowóz uczniów i dzieci do placówek oświatowych."
- Dowóz oraz opieka nad uczniami w czasie przewozu dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Milicz do szkół podstawowych oraz ośrodków edukacyjnych, w okresie: 02.01-26.06.2026 oraz 01.09-31.12.2026 r.
- Przewóz dzieci z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Oławy do placówek oświatowych w 2026 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





