Ogłoszenie z dnia 2025-08-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00284938/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy środków czystości do Składnic, Ośrodków i centrali RARS
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Rządowa Agencja Rezerw Strategicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012199305
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stawki 2B
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-193
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@rars.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rars.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://rars.ezamawiajacy.pl/pn/RARS/demand/213453/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
rezerwy strategiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy środków czystości do Składnic, Ośrodków i centrali RARS2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d92c2207-a295-4d3d-b6e4-f39d7ef7745a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00374200
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00095933/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.21 Dostawa środków czystości
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00284938
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BPzp.271.42.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa środków czystości do centrali RARS4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
4.5.5.) Wartość części: 99580,99 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa środków czystości do Składnicy w Ełku4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
4.5.5.) Wartość części: 10416,47 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy środków czystości do Składnicy w Kamienicy Królewskiej4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
4.5.5.) Wartość części: 5547,69 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa środków czystości do Składnicy w Komorowie4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
4.5.5.) Wartość części: 6663,24 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa środków czystości do Składnicy w Leśmierzu4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
4.5.5.) Wartość części: 4868,79 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa środków czystości do Składnicy w Lisowicach4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
4.5.5.) Wartość części: 9999,98 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy środków czystości do Składnicy w Lublińcu4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
4.5.5.) Wartość części: 2568,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy środków czystości do Składnicy w Niemcach4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
4.5.5.) Wartość części: 9177,84 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy środków czystości do Składnicy w Resku4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
4.5.5.) Wartość części: 6732,45 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy środków czystości do Składnicy w Starym Sączu4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
4.5.5.) Wartość części: 4363,18 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy środków czystości do Składnicy w Strzałkowie4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
4.5.5.) Wartość części: 5169,29 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy środków czystości do Składnicy w Szepietowie4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
4.5.5.) Wartość części: 7327,70 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy środków czystości do Składnicy w Wąwale4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
4.5.5.) Wartość części: 12858,18 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy środków czystości do Składnicy w Zalesiu4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
4.5.5.) Wartość części: 8777,47 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy do środków czystości do Ośrodka w Konstancinie - Jeziornie4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
4.5.5.) Wartość części: 16719,87 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy środków czystości do Ośrodka w Rucianem-Nidzie4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
4.5.5.) Wartość części: 37874,70 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy środków czystości do Ośrodka w Świnoujściu4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
4.5.5.) Wartość części: 17651,39 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98115,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98115,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98115,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agnus24 spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1133005385
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98115,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie do składania ofert tj. do dnia 30.06.2025 r. do godz. 09:00 nie złożono żadnej oferty na wskazane powyżej zadania, w związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie do składania ofert tj. do dnia 30.06.2025 r. do godz. 09:00 nie złożono żadnej oferty na wskazane powyżej zadania, w związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie do składania ofert tj. do dnia 30.06.2025 r. do godz. 09:00 nie złożono żadnej oferty na wskazane powyżej zadania, w związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie do składania ofert tj. do dnia 30.06.2025 r. do godz. 09:00 nie złożono żadnej oferty na wskazane powyżej zadania, w związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie do składania ofert tj. do dnia 30.06.2025 r. do godz. 09:00 nie złożono żadnej oferty na wskazane powyżej zadania, w związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie do składania ofert tj. do dnia 30.06.2025 r. do godz. 09:00 nie złożono żadnej oferty na wskazane powyżej zadania, w związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie do składania ofert tj. do dnia 30.06.2025 r. do godz. 09:00 nie złożono żadnej oferty na wskazane powyżej zadania, w związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie do składania ofert tj. do dnia 30.06.2025 r. do godz. 09:00 nie złożono żadnej oferty na wskazane powyżej zadania, w związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie do składania ofert tj. do dnia 30.06.2025 r. do godz. 09:00 nie złożono żadnej oferty na wskazane powyżej zadania, w związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie do składania ofert tj. do dnia 30.06.2025 r. do godz. 09:00 nie złożono żadnej oferty na wskazane powyżej zadania, w związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie do składania ofert tj. do dnia 30.06.2025 r. do godz. 09:00 nie złożono żadnej oferty na wskazane powyżej zadania, w związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie do składania ofert tj. do dnia 30.06.2025 r. do godz. 09:00 nie złożono żadnej oferty na wskazane powyżej zadania, w związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp.
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie do składania ofert tj. do dnia 30.06.2025 r. do godz. 09:00 nie złożono żadnej oferty na wskazane powyżej zadania, w związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp.
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie do składania ofert tj. do dnia 30.06.2025 r. do godz. 09:00 nie złożono żadnej oferty na wskazane powyżej zadania, w związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp.
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie do składania ofert tj. do dnia 30.06.2025 r. do godz. 09:00 nie złożono żadnej oferty na wskazane powyżej zadania, w związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp.
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie do składania ofert tj. do dnia 30.06.2025 r. do godz. 09:00 nie złożono żadnej oferty na wskazane powyżej zadania, w związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) gazu ziemnego na cele opałowe do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców w Lesznowoli
- "Zakup subskrypcji oraz świadczenie usług serwisowych dla wszystkich licencji SAP BO będących w posiadaniu Narodowego Funduszu Zdrowia".
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Usługa wykonywania okresowych przeglądów technicznych aluminiowej stolarki drzwiowej i okiennej zamontowanej w budynku PW ITC w częściach C i D w okresie 36 miesięcy
- Usługi w zakresie ochrony osób i mienia świadczone w okresie 23 miesięcy
- "Budowa budynku administracyjnego, budynku magazynowo - garażowego wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Obwodu Drogowego w Siedlcach." - nr postępowania 266/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy środków czystości dla jednostek Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach przez okres 12 miesięcy.
- Usługa zabezpieczenia i sprzątania wewnątrz budynków LCIT położonych w Lublinie wraz z zapewnieniem materiałów i środków czystości z podziałem na części
- Dostawa chemii profesjonalnej do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej
- Dostawa, montaż i ustawienie elementów pierwszego wyposażenia żłobka w ramach Programu Aktywny Maluch 2022-2029
- Sprzątanie pomieszczeń i terenu zewnętrznego - świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymywania czystości w budynku i na posesji Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ełku oraz jego jednostkach.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy środków czystości i materiałów sanitarnych dla jednostek organizacyjnych UJ CM w Krakowie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





