Ogłoszenie z dnia 2025-08-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00261559/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-04
- 2025/BZP 00266942/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-06
- 2025/BZP 00280381/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-16
- 2025/BZP 00293431/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ” składającego się z trzech zadań
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ząbkowice Śląskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718461
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 15
1.5.2.) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zabkowiceslaskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zabkowiceslaskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zabkowiceslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ” składającego się z trzech zadań2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a3ba509-de91-44a8-ad86-d7a10fc3c979
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00374143
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045105/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Nazwa programu: Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027; Nazwa projektu: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Ząbkowicach Śląskich2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00261559
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 13482794,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1. „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Ząbkowicach Śląskich”Na podstawie PFU - „Poprawa efektywności energetycznej poprzez termomodernizację budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Ząbkowicach Śląskich” ( roboty kwalifikowane) na wszelkie planowane w PFU prace budowlane należy uzyskać wymagane decyzje, postanowienia, opinie oraz zgody, uzgodnienia, itp. przy czym Wykonawca samodzielnie zadecyduje o rodzaju koniecznych do pozyskania dokumentów formalno-prawnych i o tym, które roboty wymagają uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę, a które są zwolnione z obowiązku jej uzyskania i wobec których występuje obowiązek zgłoszenia robót. Wykonawca w szczególności uzyska wszelkie wymagane zgodnie z prawem polskim uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne niezbędne do wykonania prac budowlanych, uruchomienia i przekazania obiektu do eksploatacji. Wykonawca zadania zobowiązany jest w imieniu Zamawiającego również do:
• dokonania wizji lokalnej obiektu, oceny stanu technicznego oraz inwentaryzacji instalacji elektrycznej i ciepłowniczej w zakresie niezbędnym do modernizacji,
• zlecenie wykonania mapy do celów projektowych,
• uzyskanie uzgodnienia z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków,
• uzyskanie uzgodnień z zarządcami sieci,
• zlecenie wykonania ekspertyzy stanu technicznego osobie posiadającej stosowne uprawnienia,
• uzgodnienia z Zamawiającym koncepcji wszystkich rozwiązań materiałowych oraz rodzajów i typów urządzeń (wymagana pisemna akceptacja Zamawiającego),
• złożenia we właściwym Urzędzie kompletnego wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę bądź zgłoszenia robót budowlanych i uzyskania, odpowiedniej dla wnioskowania, prawomocnej zgody na rozpoczęcie prac budowlanych, jeżeli będzie taka konieczność,
• wykonania robót budowlano-montażowych,
• wywiezienia odpadów budowlanych, zdemontowanych urządzeń (po ustaleniu z Zamawiającym) na koncesjonowane wysypisko komunalne,
• dostarczenia i zamontowania wszelkich niezbędnych urządzeń i wyposażenia,
• dokonania odbiorów, rozruchu i szkoleń obsługi,
• przygotowania wszystkich protokołów niezbędnych do zgłoszenia zakończenia robót budowlanych w Inspektoracie Nadzoru Budowlanego bądź, ew. uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego,
• po wykonaniu robót budowlanych do wykonania i dostarczenia Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej oraz świadectwa charakterystyki energetycznej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: SWZ oraz załączniku nr 10.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71314100-3 - Usługi elektryczne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych
71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane
71334000-8 - Mechaniczne i elektryczne usługi inżynieryjne
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
42511110-5 - Pompy grzewcze
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
31121110-4 - Przekształtniki mocy
4.5.5.) Wartość części: 2200000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 2 - Termomodernizacja budynku Centrum Organizacji Pozarządowych w Ząbkowicach Śląskich,Na podstawie PFU - „Poprawa efektywności energetycznej poprzez termomodernizację budynku Centrum Organizacji Pozarządowych w Ząbkowicach Śląskich wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej i wymianą źródła ciepła” na wszelkie planowane w PFU prace budowlane należy uzyskać wymagane decyzje, postanowienia, opinie oraz zgody, uzgodnienia, itp. przy czym Wykonawca samodzielnie zadecyduje o rodzaju koniecznych do pozyskania dokumentów formalno-prawnych i o tym, które roboty wymagają uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę, a które są zwolnione z obowiązku jej uzyskania i wobec których występuje obowiązek zgłoszenia robót. Wykonawca w szczególności uzyska wszelkie wymagane zgodnie z prawem polskim uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne niezbędne do wykonania prac budowlanych, uruchomienia i przekazania obiektu do eksploatacji. Wykonawca zadania zobowiązany jest w imieniu Zamawiającego również do:
• dokonania wizji lokalnej obiektu, oceny stanu technicznego
• zlecenie wykonania mapy do celów projektowych
• wykonanie audytu energetycznego
• zlecenie wykonania ekspertyzy stanu technicznego osobie posiadającej stosowne uprawnienia
• uzgodnienia z Zamawiającym koncepcji wszystkich rozwiązań materiałowych oraz rodzajów i typów urządzeń (wymagana pisemna akceptacja Zamawiającego)
• złożenia we właściwym Urzędzie kompletnego wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę bądź zgłoszenia robót budowlanych i uzyskania, odpowiedniej dla wnioskowania, prawomocnej zgody na rozpoczęcie prac budowlanych, jeżeli będzie taka konieczność
• wykonania robót budowlano-montażowych,
• wywiezienia odpadów budowlanych, zdemontowanych urządzeń (po ustaleniu z Zamawiającym) na koncesjonowane wysypisko komunalne,
• dostarczenia i zamontowania wszelkich niezbędnych urządzeń i wyposażenia,
• dokonania odbiorów, rozruchu i szkoleń obsługi,
• przygotowania wszystkich protokołów niezbędnych do zgłoszenia zakończenia robót budowlanych w Inspektoracie Nadzoru Budowlanego, bądź ew. uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego,
• po wykonaniu robót budowlanych do wykonania i dostarczenia Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej oraz świadectwa charakterystyki energetycznej.
Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do:
• sporządzenia planu zagospodarowania terenu na aktualnej mapie do celów projektowych przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia robót
• uzyskanie pozytywnej opinii dotyczącej kolorystyki elewacji oraz sposobu ocieplenia z konserwatorem zabytków.
Zakres robót zadania inwestycyjnego obejmuje min.:
-ocieplenie elewacji, na której występują detale architektoniczne od wewnątrz w postaci przedścianki z płyt g-k na konstrukcji stalowej- system suchej zabudowy ocieplić płytami izolacyjnymi z wełny szklanej o grubości 12cm.
-ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem nieposiadających detalu architektonicznego,
-wykonanie nowych tynków zewnętrznych,
-ocieplenie dachu wełną mineralna między krokwiami i wykończenie płytami OSB,
-wymianę wszystkich obróbek blacharskich, wymianę rynien i rur spustowych,
-wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz parapetów zewnętrznych i wewnętrznych,
-wykonanie izolacji fundamentów,
-wykonanie opasek żwirowych wokół budynku,
-konserwacja elewacji z detalami architektonicznymi budynku
-w zakresie instalacji elektrycznych: montaż instalacji fotowoltaicznej do produkcji energii na potrzeby prac pompy ciepła i oświetlenia i modernizacja instalacji elektrycznej dla potrzeb pomp ciepła, wymiana gniazd elektrycznych ze względu na wewnętrzne ocieplenie ściany– opracowanie w części elektrycznej
-w zakresie instalacji sanitarnych: montaż powietrznej pompy ciepła oraz kondensacyjnego kotła gazowego jak i montaż niskotemperaturowych grzejników z zaworami termostatycznymi– opracowanie w części sanitarnej
oraz inne prace i czynności niezbędne do kompletnego i prawidłowego wykonania termomodernizacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71314100-3 - Usługi elektryczne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych
71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
71334000-8 - Mechaniczne i elektryczne usługi inżynieryjne
42511110-5 - Pompy grzewcze
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
31121110-4 - Przekształtniki mocy
4.5.5.) Wartość części: 4000000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE NR 3 - Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich,Na podstawie PFU - „Poprawa efektywności energetycznej poprzez termomodernizację budynku Urzędu Miejskiego w Ząbkowicach Śląskich wraz z wymianą źródła ciepła” na wszelkie planowane w PFU prace budowlane należy uzyskać wymagane decyzje, postanowienia, opinie oraz zgody, uzgodnienia, itp. przy czym Wykonawca samodzielnie zadecyduje o rodzaju koniecznych do pozyskania dokumentów formalno-prawnych i o tym, które roboty wymagają uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę, a które są zwolnione z obowiązku jej uzyskania i wobec których występuje obowiązek zgłoszenia robót. Wykonawca w szczególności uzyska wszelkie wymagane zgodnie z prawem polskim uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne niezbędne do wykonania prac budowlanych, uruchomienia i przekazania obiektu do eksploatacji. Wykonawca zadania zobowiązany jest w imieniu Zamawiającego również do:
• dokonania wizji lokalnej obiektu, oceny stanu technicznego;
• zlecenia wykonania mapy do celów projektowych;
• wykonania audytu energetycznego;
• zlecenia wykonania ekspertyzy stanu technicznego osobie posiadającej stosowne uprawnienia;
• uzgodnienia z Zamawiającym koncepcji wszystkich rozwiązań materiałowych oraz rodzajów i typów urządzeń (wymagana pisemna akceptacja Zamawiającego);
• złożenia we właściwym Urzędzie kompletnego wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę bądź zgłoszenia robót budowlanych i uzyskania, odpowiedniej dla wnioskowania, prawomocnej zgody na rozpoczęcie prac budowlanych, jeżeli będzie taka konieczność;
• wykonania robót budowlano-montażowych;
• wywiezienia odpadów budowlanych, zdemontowanych urządzeń (po ustaleniu z Zamawiającym) na koncesjonowane wysypisko komunalne;
• dostarczenia i zamontowania wszelkich niezbędnych urządzeń i wyposażenia;
• dokonania odbiorów, rozruchu i szkoleń obsługi;
• przygotowania wszystkich protokołów niezbędnych do zgłoszenia zakończenia robót budowlanych w Inspektoracie Nadzoru Budowlanego, bądź ew. uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego;
• po wykonaniu robót budowlanych do wykonania i dostarczenia Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej oraz świadectwa charakterystyki energetycznej.
Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do:
• sporządzenia planu zagospodarowania terenu na aktualnej mapie do celów projektowych przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia robót;
• uzyskania pozytywnej opinii dotyczącej kolorystyki elewacji oraz sposobu ocieplenia z konserwatorem zabytków.
Zakres robót zadania inwestycyjnego:
− ocieplenie elewacji, na której występują detale architektoniczne od wewnątrz w postaci przedścianki z płyt g-k na konstrukcji stalowej – system suchej zabudowy ocieplić płytami izolacyjnymi z wełny szklanej o grubości 12 cm.
− ocieplenie ścian zewnętrznych nieposiadających detalu architektonicznego styropianem,
− wykonanie nowych tynków zewnętrznych,
− ocieplenie dachu styropapą,
− wymianę wszystkich obróbek blacharskich, wymianę rynien i rur spustowych,
− wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz parapetów zewnętrznych,
− wykonanie izolacji fundamentów,
− wykonanie opasek żwirowych wokół budynku,
− renowacja elewacji frontowej budynku
− w zakresie instalacji elektrycznych: modernizacja instalacji elektrycznej dla potrzeb pomp ciepła, wymiana gniazd elektrycznych ze względu na wewnętrzne ocieplenie ścian – opracowanie w części elektrycznej,
− w zakresie instalacji sanitarnych: montaż powietrznej pompy ciepła oraz kondensacyjnego kotła gazowego – opracowanie w części sanitarnej.
oraz inne prace i czynności niezbędne do kompletnego i prawidłowego wykonania termomodernizacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71314100-3 - Usługi elektryczne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych
71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
71334000-8 - Mechaniczne i elektryczne usługi inżynieryjne
42511110-5 - Pompy grzewcze
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
31121110-4 - Przekształtniki mocy
4.5.5.) Wartość części: 5200000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu wpłynęły dwie oferty. Oferta nr 1 obejmowała wszystkie trzy części zamówienia. Po jej otwarciu i analizie stwierdzono, że cena zaoferowana przez wykonawcę dla części pierwszej i drugiej znacząco przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na jej sfinansowanie. Oferta nr 2 obejmowała dwie części zamówienia. Również w tym przypadku, po otwarciu i analizie oferty, ustalono, że cena zaproponowana przez wykonawcę dla części pierwszej i drugiej znacznie przekracza środki, jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na jej realizację.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu wpłynęły dwie oferty. Oferta nr 1 obejmowała wszystkie trzy części zamówienia. Po jej otwarciu i analizie stwierdzono, że cena zaoferowana przez wykonawcę dla części pierwszej i drugiej znacząco przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na jej sfinansowanie. Oferta nr 2 obejmowała dwie części zamówienia. Również w tym przypadku, po otwarciu i analizie oferty, ustalono, że cena zaproponowana przez wykonawcę dla części pierwszej i drugiej znacznie przekracza środki, jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na jej realizację.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3930096,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3930096,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3930096,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano-Konserwatorskie CASTELLUM Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971723449
7.3.3) Ulica: Świdnicka 31
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-066
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3930096,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-08-15INNE PRZETARGI Z ZĄBKOWIC ŚLĄSKICH
- "Budowa świetlicy kontenerowej na terenie miejscowości Strąkowa"
- "Usuwanie przez Gminę Ząbkowice Śląskie skutków powodzi poprzez oczyszczanie, udrożnienie i odbudowę rowu melioracyjnego Braszówka"
- Odbudowa odcinków drogi powiatowej (km 11+260 - 11+270 oraz km 12+680 - 12+720 oraz km 12+980 - 13+090) nr 3210D zalanie wskutek powodzi
- "Remont Stanowiska Kierowania Komendanta Powiatowego PSP w Ząbkowicach Śląskich oraz pomieszczeń sanitarnych"
- " Przebudowa drogi powiatowej nr 3162D na odcinku Brodziszów-Sulisławice - DK8 ETAP II km 3+490 - 4+640 "
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont wejść do przychodni SZPZLO Warszawa-Wawer w podziale na dwa zadania
- Adaptacja budynku żłobka w Postolicach w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029
- Odbudowa Szkoły Podstawowej w Budziszowie Wielkim
- Robota Budowlana: Montaż urządzeń zabawowych na terenie Filii Żłobka Miejskiego w Siemianowicach Śląskich.
- INWESTYCJA BUDOWLANA: Termomodernizacja budynku szkoły ZSCKR w Sandomierzu-Mokoszynie. Roboty budowlane, inwestycyjne na rok 2025.
- Rozbudowa kanalizacji na ul. Górniczej w Czarnym Borze
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.