Ogłoszenie z dnia 2022-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Modemizacja Systemu Kataster WZ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Chorzów - Miasto na Prawach Powiatu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255306
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 4165237
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@chorzow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://chorzow.eu/#
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modemizacja Systemu Kataster WZ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b2fd1ac-42f7-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00374075
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021831/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.31 Nadzór autorski oprogramowania 2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Firma SYGNITY S.A. z Warszawy posiada autorskie prawa majątkowe do pakietu oprogramowania KatasterWZ. Użytkownicy muszą korzystać konkretnie z programów wchodzących w skład systemu, w innym przypadku uniemożliwiłoby to prawidłową obsługę petentów. Z uwagi na fakt, iż firma na mocy postanowień umownych, jak również przepisów ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, jako uprawniony do dysponowania autorskimi prawami majątkowymi do ww. oprogramowania jest tym samym jedynym podmiotem, który może wykonać przedmiotowe zamówienie. Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi dzieło zależne od pierwotnie stworzonego programu. Uzasadnioną potrzebą zamawiającego jest aktualizacja posiadanego oprogramowania stosownie do potrzeb i zmieniających się przepisów prawa. Istotna jest również kwestia bezpieczeństwa danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.573.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 459941,46 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 155000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozbudowa modułów systemu o niezbędne funkcje.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190650 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190650 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190650 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sygnity Sp. Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5860005293
7.3.3) Ulica: ul. Postępu 14B
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-676
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190650 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-30INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty c.o., gaz - paczka nr 2
- "Usługa odśnieżania zadaszenia Stadionu Śląskiego w okresie zimowym 2025/2026"
- "Świadczenie usług cateringowych realizowanych na potrzeby spotkań i wydarzeń organizowanych na Stadionie Śląskim w Chorzowie"
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 11 w Chorzowie, ul. Czysta 12 - II/2025
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ "REPUBLIKA" W CHORZOWIE W OKRESIE : OD 01.01.2026 DO 31.12.2026 r.
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 1 w Chorzowie, ul. Obrońców Chorzowa 14 - II/2025
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usprawnienie obsługi kontrahentów poprzez wdrożenie systemu e-usług w obszarze zarządzania mediami
- "Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania, zasilania awaryjnego oraz szkoleń w ramach projektu pt. "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa Urzędu Miasta i Gminy w Młynarach"
- Wdrożenie rozwiązań umożliwiających zasilenie systemu P1 danymi medycznymi zgromadzonymi w systemie szpitalnym
- Rozbudowa systemu badań klinicznych o moduł kosztorysy
- Asysta techniczna i konserwacja zintegrowanego systemu zarządzania miastem "OTAGO" w 2026 roku
- Integracja systemu do zarządzania badaniami klinicznymi z systemem ERP oraz SAK. IZP.2411.231.2025.JM
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





