eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Wykonanie usługi przeglądów i napraw sprzętu lotniskowego 41.Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie



Ogłoszenie z dnia 2022-10-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi przeglądów i napraw sprzętu lotniskowego 41.Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061456920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brygady Pościgowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Dęblin

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 261-517-818

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/41blsz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usługi przeglądów i napraw sprzętu lotniskowego 41.Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79f378fa-2dd0-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00373956

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041860/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Przegląd i naprawa sprzętu lotniskowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00335431/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 45/22/P

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 298441,51 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. ZADANIE I – usługa w zakresie wykonania: naprawy Oczyszczarki lotniskowej MERCEDES CJS 914 SUPER II nr lot. SL 13006 (dot. zabudowy), naprawy - wymiany elastycznych przewodów hydraulicznych odkurzacza lotniskowego AS 750nr lot. L 01538 oraz przeglądów zabudowy oczyszczarek, odkurzaczy, polewarko-zmywarki:
• Oczyszczarki lotniskowej TJS 560 o nr SL-13021(zabudowa);
• Oczyszczarki lotniskowej TJS 560 o nr SL-13020(zabudowa);
• Polewarko – zmywarki MPZ 8000 o nr IN-30014(zabudowa);
• Oczyszczarki lotniskowej CJS 914 o nr SL-13006(zabudowa); naprawa (regeneracja) kompletnego koła wentylatora z piastą (nr kat. 0312877-4) oraz siatki zabezpieczającej wentylator dmuchawy (nr kat. 0312876-6);
• Odkurzacza lotniskowego AS 990 SL-40333 (zabudowa);
• Odkurzacza lotniskowego AS 750 L 01538 (zabudowa); - wymiana elastycznych przewodów hydraulicznych – dot. zabudowy. Naprawa – wymiana elastycznych przewodów hydraulicznych zabudowy odkurzacza lotniskowego.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SWZ oraz:
a) Załącznik Nr 1 do SWZ tj. formularz ofertowy dla wszystkich zadań;
b) Załącznik Nr 1a do SWZ tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla ZADANIA I;
j) Załącznik Nr 4a do SWZ – projektowane postanowienia umowy dotyczące przeglądów sprzętu lotniskowego;
k) Załącznik Nr 4b do SWZ tj. projektowane postanowienia umowy dotyczące napraw sprzętu lotniskowego;

4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 180564,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE II – usługa w zakresie wykonania: naprawy UNIMOG U 400 UD 01376 oraz przeglądów żurawi typu HIAB:
• Mercedes UNIMOG U-400 o nr UD-01375 (dotyczy żurawia typu HIAB – zabudowa);
• Mercedes UNIMOG U-400 o nr UD-01376 (dotyczy żurawia typu HIAB – zabudowa) naprawa układu sterowania (rozłączanie układu sterowania podczas pracy – niestabilna praca elektroniki na żurawiu HIAB i w koszu).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SWZ oraz:
a) Załącznik Nr 1 do SWZ tj. formularz ofertowy dla wszystkich zadań;
c) Załącznik Nr 1b do SWZ tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla ZADANIA II;
d) Załącznik Nr 1c do SWZ tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla ZADANIA III;
e) Załącznik Nr 1d do SWZ tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla ZADANIA IV;
f) Załącznik Nr 1e do SWZ tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla ZADANIA V;
g) Załącznik Nr 1f do SWZ tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla ZADANIA VI;
h) Załącznik Nr 1g do SWZ tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla ZADANIA VII;
i) Załącznik Nr 1h do SWZ tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla ZADANIA VIII;
j) Załącznik Nr 4a do SWZ – projektowane postanowienia umowy dotyczące przeglądów sprzętu lotniskowego;
k) Załącznik Nr 4b do SWZ tj. projektowane postanowienia umowy dotyczące napraw sprzętu lotniskowego;

4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 31387,93 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE III - usługa w zakresie wykonania: przeglądu polewarki lotniskowej
• Polewarka lotniskowa MAN TGM PP2 ORION UD 01530 (dotyczy zabudowy).
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:
a) Załącznik Nr 1 do SWZ tj. formularz ofertowy dla wszystkich zadań;
d) Załącznik Nr 1c do SWZ tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla ZADANIA III;
j) Załącznik Nr 4a do SWZ – projektowane postanowienia umowy dotyczące przeglądów sprzętu lotniskowego;

4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 6150,47 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE IV - usługa w zakresie wykonania: naprawy podwozia pojazdu MERCEDES CJS SUPER II nr lot. SL 13006 oraz przeglądu pojazdów marki MERCEDES oraz VOLVO (dotyczy podwozia):
• Pojazd marki Mercedes AXOR 1824 o nr UA-04009 (dotyczy podwozia czyli pojazdu Mercedes);
• Pojazd marki Mercedes AXOR 1824 o nr UC-02851(dotyczy podwozia czyli pojazdu Mercedes);
• Pojazd marki Mercedes CJS 914 SUPER II o nr SL-13006 (dotyczy podwozia czyli pojazdu Mercedes); naprawa stacyjki – po przekręceniu kluczyka w poz. Start silnik nie reaguje.
• Pojazd marki Mercedes ACTROS o nr SL-13021(dotyczy podwozia czyli pojazdu Mercedes);
• Pojazd marki Mercedes ACTROS o nr SL-13020 (dotyczy podwozia czyli pojazdu Mercedes);
• Pojazd marki Mercedes AXOR 1824 o nr UC-02846 (dotyczy podwozia czyli pojazdu Mercedes);
• Pojazd marki Volvo FM 7 o nr UG 10292 (dotyczy podwozia czyli pojazdu Volvo);

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SWZ oraz:
a) Załącznik Nr 1 do SWZ tj. formularz ofertowy dla wszystkich zadań;
e) Załącznik Nr 1d do SWZ tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla ZADANIA IV;
j) Załącznik Nr 4a do SWZ – projektowane postanowienia umowy dotyczące przeglądów sprzętu lotniskowego;
k) Załącznik Nr 4b do SWZ tj. projektowane postanowienia umowy dotyczące napraw sprzętu lotniskowego;

4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 52684,50 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE V - usługa w zakresie wykonania: przeglądu pojazdów marki MERCEDES UNIMOG (dotyczy podwozia):
• Pojazd marki Mercedes UNIMOG U-400 o nr UD-01617 (dotyczy podwozia czyli pojazdu Mercedes);
• Pojazd marki Mercedes UNIMOG U-400 o nr UD-01375 (dotyczy podwozia czyli pojazdu Mercedes);
• Pojazd marki Mercedes UNIMOG U-400 o nr UD-01376 (dotyczy podwozia czyli pojazdu Mercedes).
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SWZ oraz:
a) Załącznik Nr 1 do SWZ tj. formularz ofertowy dla wszystkich zadań;
f) Załącznik Nr 1e do SWZ tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla ZADANIA V;
j) Załącznik Nr 4a do SWZ – projektowane postanowienia umowy dotyczące przeglądów sprzętu lotniskowego;

4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 25887,33 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE VI - usługa w zakresie wykonania: przeglądu pojazdów marki MAN TGM (dotyczy podwozia):
• Pojazd marki MAN TGM 26.290 o nr UD-01530 (dotyczy podwozia czyli pojazdu MAN).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:
a) Załącznik Nr 1 do SWZ tj. formularz ofertowy dla wszystkich zadań;
g) Załącznik Nr 1f do SWZ tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla ZADANIA VI;
j) Załącznik Nr 4a do SWZ – projektowane postanowienia umowy dotyczące przeglądów sprzętu lotniskowego;

4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 7055,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE VII - usługa w zakresie wykonania: przeglądu pojazdów silników zabudowy oczyszczarek lotniskowych, odkurzaczy lotniskowych marki MERCEDES:
• SILNIK zabudowy marki Mercedes Oczyszczarki CJS 914 o nr SL-13006 (dotyczy silnika zabudowy);
• SILNIK zabudowy marki Mercedes Oczyszczarki TJS 560 o nr SL-13020 (dotyczy silnika zabudowy);
• SILNIK zabudowy marki Mercedes Oczyszczarki TJS 560 o nr SL-13021 (dotyczy silnika zabudowy);
• SILNIK zabudowy marki Mercedes Odkurzacz Lotniskowy AS 990 o nr SL-40333 (dotyczy silnika zabudowy);
• SILNIK zabudowy marki Mercedes Odkurzacz Lotniskowy BEAM 9500 o nr IN 05524 (dotyczy silnika zabudowy);
• SILNIK zabudowy marki Mercedes Odkurzacz Lotniskowy AS 750M o nr L 01538 (dotyczy silnika zabudowy).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:
a) Załącznik Nr 1 do SWZ tj. formularz ofertowy dla wszystkich zadań;
h) Załącznik Nr 1g do SWZ tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla ZADANIA VII;
j) Załącznik Nr 4a do SWZ – projektowane postanowienia umowy dotyczące przeglądów sprzętu lotniskowego;

4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 30205,33 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE VIII - usługa w zakresie wykonania: przeglądu pojazdu odkurzacza lotniskowego BEAM (dotyczy zabudowy):
• Odkurzacz lotniskowy BEAM 9500 o nr IN-05524 (dotyczy zabudowy).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:
a) Załącznik Nr 1 do SWZ tj. formularz ofertowy dla wszystkich zadań;
i) Załącznik Nr 1h do SWZ tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla ZADANIA VIII;
j) Załącznik Nr 4a do SWZ – projektowane postanowienia umowy dotyczące przeglądów sprzętu lotniskowego;

4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 33148,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93965,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105042,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93965,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konik Truck Service Sp. z o.o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8222377212

7.3.3) Ulica: ul. Terespolska 82

7.3.4) Miejscowość: Nowy Konik

7.3.5) Kod pocztowy: 05-074

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93965,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60417,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60417,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60417,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konik Truck Service Sp. z o.o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8222377212

7.3.3) Ulica: ul. Terespolska 82

7.3.4) Miejscowość: Nowy Konik

7.3.5) Kod pocztowy: 05-074

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60417,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5141,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5842,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5141,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LR-Serwis Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342969701

7.3.3) Ulica: ul. Henryka Dulęby 7

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-833

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5141,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38543,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43714,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38543,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konik Truck Service Sp. z o.o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8222377212

7.3.3) Ulica: ul. Terespolska 82

7.3.4) Miejscowość: Nowy Konik

7.3.5) Kod pocztowy: 05-074

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38543,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18143,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18143,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18143,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konik Truck Service Sp. z o.o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8222377212

7.3.3) Ulica: ul. Terespolska 82

7.3.4) Miejscowość: Nowy Konik

7.3.5) Kod pocztowy: 05-074

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18143,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2693,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3086,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2693,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LR-Serwis Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342969701

7.3.3) Ulica: ul. Henryka Dulęby 7

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-833

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2693,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14852,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16415,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14852,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LR-Serwis Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342969701

7.3.3) Ulica: ul. Henryka Dulęby 7

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-833

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14852,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46002,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46002,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46002,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LR-Serwis Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342969701

7.3.3) Ulica: ul. Henryka Dulęby 7

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-833

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46002,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

ZADANIE I - przegląd i naprawa sprzętu lotniskowego:
Zostały zawarte 2 umowy - oddzielnie za przegląd sprzętu lotniskowego - umowa Nr 226/FIN/2022 na kwotę brutto: 36 893,85 zł oraz oddzielnie na naprawy sprzętu lotniskowego - umowa Nr 225/FIN/2022 na kwotę brutto: 57 072,00 zł . Łączna wartość zadania I wynosi brutto: 93 965,85 zł.

ZADANIE II - przegląd i naprawa sprzętu lotniskowego:
Zostały zawarte 2 umowy - oddzielnie za przegląd sprzętu lotniskowego - umowa Nr 228/FIN/2022 na kwotę brutto: 36 752,40 zł oraz oddzielnie na naprawy sprzętu lotniskowego - umowa Nr 227/FIN/2022 na kwotę brutto: 23 665,20 zł . Łączna wartość zadania I wynosi brutto: 60 417,60 zł.

ZADANIE IV - przegląd i naprawa sprzętu lotniskowego:
Zostały zawarte 2 umowy - oddzielnie za przegląd sprzętu lotniskowego - umowa Nr 230/FIN/2022 na kwotę brutto: 33 132,51 zł oraz oddzielnie na naprawy sprzętu lotniskowego - umowa Nr 231/FIN/2022 na kwotę brutto: 5 410,77 zł . Łączna wartość zadania I wynosi brutto: 38 543,28 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.