Ogłoszenie z dnia 2024-06-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00338309/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-24
- 2024/BZP 00343739/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-29
- 2024/BZP 00346955/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-31
- 2024/BZP 00385054/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-27
- 2024/BZP 00353727/01 - Wynik z dnia 2024-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia warsztatowego dla Wydziału Transportu Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690316970
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dąbrowskiego 30
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-036
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-publiczne@rz.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpacka.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://podkarpacka-policja.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia warsztatowego dla Wydziału Transportu Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16819968-18f9-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00373917
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00222060/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.13 Dostawa wyposażenia warsztatowego dla Wydziału Transportu Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00338309
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/26/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 6 sztuk dwukolumnowych podnośników samochodowych.2. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1/I do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42413000-4 - Podnośniki i wciągniki do pojazdów mechanicznych
4.5.5.) Wartość części: 180000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki zestawu składającego się z kompresora śrubowego, pionowego zbiornika powietrza 1000 L, osuszacza ziębniczego oraz zestawu filtrów.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1/II - Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42123400-1 - Sprężarki powietrza
4.5.5.) Wartość części: 50000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki komputerowego urządzenia do pomiaru i regulacji geometrii ustawienia kół i osi pojazdów;4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.5.) Wartość części: 120000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 gorącowodnej myjni wysokociśnieniowej.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1/IV do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa:a) 1 sztuki wózka narzędziowego z wyposażeniem do obsługi pojazdów elektrycznych i hybrydowych;
b) 6 sztuk wózków narzędziowych z wyposażeniem mechanika samochodowego;
c) 1 sztuki urządzenia do podgrzewania indukcyjnego służącego do szybkiego bezpłomieniowego rozgrzewania metali żelaznych i aluminium metodą indukcyjną;
d) 1 sztuki automatycznej wyważarki do kół;
e) 1 sztuki montażownicy do opon.
2. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1/V do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
4.5.5.) Wartość części: 137000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 173100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 173100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grzegorz Fąfara "GREGOR"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8191197092
7.3.3) Ulica: Podzwierzyniec 2
7.3.4) Miejscowość: Łańcut
7.3.5) Kod pocztowy: 37-100
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Firma Budowlana Ireneusz Superson - wykonanie posadowienia fundamentowego
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-25Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65849,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65849,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65849,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HAFNER Pomagier - Trzebuchowscy sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562223819
7.3.3) Ulica: ul. Marii Skłodowskiej - Curie 97
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65849,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-25Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19557,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25250,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25250,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAMGA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8222394050
7.3.3) Ulica: Stary Konik 66
7.3.4) Miejscowość: Halinów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-074
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25250,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-25INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania dla Samorządu Studentów Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dla dzieci przedszkolnych w Szkole Podstawowej Nr 24 w Rzeszowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej i innej dla zadania pn.: "Dostosowanie budynków PZDW do zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami wraz z adaptacją poddasza w RDW Jasło".
- Usługa szkoleniowa pt. "Szkolenie podnoszące kompetencje cyfrowe" dla uczestników projektu "Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18 - 29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości"
- Sprzedaż i dostawa przenośnych próbników powietrza dla Wydziału Biologii i Biotechnologii
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem mebli na potrzeby Wydziału Humanistycznego
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia warsztatowego, hangarowego i magazynowego na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie
- Dostawa drobnego wyposażenia i urządzeń warsztatowych
- Dostawa i montaż wyposażenia Żłobka Myszki Miki w Drewnicy
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni samochodowej W21 do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku-2
- Dostawa i montaż sprężarki oraz osuszacza do sprężarkowni
- Dostawa stołów dydaktycznych warsztatowo - elektrotechnicznych do ZSTiO02 w ramach projektu pn.: "W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby"
więcej: Sprężarki powietrza »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.