Ogłoszenie z dnia 2022-10-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00310505/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie Dziennego Domu "Senior+" w Kiełkowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ogrodzieniec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258842
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 25
1.5.2.) Miejscowość: Ogrodzieniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-440
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ogrodzieniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogrodzieniec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.ogrodzieniec.bip.jur.pl/artykuly/6282.1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie Dziennego Domu "Senior+" w Kiełkowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d5082c2-1edd-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00373869
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040311/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Utworzenie Dziennego Domu "Senior+" w Kiełkowicach w ramach Programu Wieloletniego "Senior+" na lata 2021-2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00310505/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.26.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 406504,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” w zakresie przebudowy części parterowej budynku użyteczności publicznej, zlokalizowanego na działce nr 241/4, położonej w Kiełkowicach, ul. Turystyczna 156 z uzyskaniem pozwolenia na budowę, pozwolenia na użytkowanie i wyposażeniem domu seniora w meble, sprzęt AGD, RTV i rehabilitacyjny oraz pełnienie nadzoru autorskiego.
Celem zadania jest wykorzystanie istniejących pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych zlokalizowanych na parterze budynku i optymalne zaadaptowanie na utworzenie Dziennego Domu „Senior +” w ramach programu wieloletniego „Senior+” na lata 2021-2025.
Zadaniem Dziennego Domu „Senior +” będzie stworzenie warunków dla ludzi starszych i niepełnosprawnych do wspólnych działań integracyjnych, rozwoju aktywnych form uczestnictwa w życiu społecznym w celu przeciwdziałania ich izolacji i wykluczeniu.
Zadanie dofinansowane jest ze środków przyznawanych na realizację zadań w ramach Programu Wieloletniego „Senior +” na lata 2021-2025 Edycja 2022.
Pomieszczenia przeznaczone na Dzienny Dom „Senior+” zostaną przebudowane/wyremontowane i dostosowane oraz wyposażone stosownie do potrzeb osób w podeszłym wieku i mających problemy z poruszaniem się. Głównym celem przebudowy jest dostosowanie do standardu funkcjonalnego - użytkowego i współczesnych wymagań techniczno-budowlanych lokali przeznaczonych na Dzienny Dom pobytu dla seniorów. Zamierzenie inwestycyjne wymagać będzie zmiany sposobu użytkowania.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
Sporządzenie szczegółowej inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej i branżowej lokali objętych opracowaniem,
Sporządzenie opinii technicznej dotyczącej stanu technicznego elementów konstrukcyjnych,
Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, w tym projektu budowlanego i projektów branżowych,
Uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii, warunków i pozwoleń właściwych organów, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia,
Sporządzenie projektu wykonawczego,
Sporządzenie Szczegółowych Specyfikacji Technicznych dla poszczególnych branż,
Sporządzenie kosztorysu inwestorskiego dla robót budowlanych i wyposażenia,
Uzgodnienie projektów przez rzeczoznawców:
- pod względem spełnienia wymagań higienicznych i zdrowotnych,
- pod względem zgodności z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy,
- zgodności z wymogami ochrony przeciwpożarowej,
Uzyskanie pozwolenia na budowę wraz ze zmianą sposobu użytkowania,
Pełnienie nadzoru autorskiego,
Kompleksowe wykonanie robót budowlano-montażowych, sanitarnych, elektrycznych, wentylacyjnych,
Wykonanie robót wykończeniowych oraz wyposażenie w meble i sprzęt,
Przeprowadzenie wszystkich niezbędnych odbiorów, zgłoszenie w imieniu Inwestora i uzyskanie zgody na użytkowanie,
Sporządzenie dokumentacji powykonawczej,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 02.09.2022 r. do godziny 10:00, nie złożono żadnej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 94, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Kompleksowa modernizacja energetyczna komunalnych budynków mieszkalnych w Gminie Żnin: Część I Słębowo 17 Część II Paryż 26 Część III Podgórzyn 5 Część IV ul. Pocztowa 15
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: "Budowa Filii GCKSiR w Rudnej Wielkiej wraz z przyłączami i wewnętrznymi instalacjami oraz zagospodarowaniem terenu"
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.