Ogłoszenie z dnia 2025-08-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00296627/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Podule"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SĘDZIEJOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934594
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wieluńska 6
1.5.2.) Miejscowość: Sędziejowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-160
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gminasedziejowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminasedziejowice.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sedziejowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Podule"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f53ab74-08f2-49ed-82d8-619331825417
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00373730
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00048041/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Podule
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00296627
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RW.VI.271.13.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Podule”.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a. pomiary geodezyjne,
b. roboty przygotowawcze,
c. tymczasowa organizacja ruchu,
d. roboty ziemne (korytowanie, wykopy, nasypy, profilowanie i zagęszczanie),
e. rozbiórki istniejących elementów ulic takich jak jezdnia, krawężniki, zjazdy, pobocze,
f. ścięcie istniejących poboczy do poziomu zapewniającego prawidłowy odpływ wód opadowych z jezdni i poboczy na tereny zielone,
g. wykonanie podbudowy jezdni wraz z korytowaniem do odpowiedniej rzędnej (- 10 cm od obecnych rzędnych wysokościowych jezdni) – kruszywo łamane C90/3 0-31,5mm gr. 10 cm jako podbudowa zasadnicza oraz stabilizacja wykonana na miejscu Rm 5MPa gr. 20 cm jako podbudowa pomocnicza,
h. czyszczenie i skropienie podbudowy z kruszywa łamanego 0 – 31,5mm gr. 10cm,
i. wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno – asfaltowej AC11W 50/70 gr. 4 cm,
j. wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno – asfaltowej AC 8S 50/70 gr. 3 cm,
k. wykonanie zjazdów z destruktu bitumicznego,
l. przełożenie/regulacje istniejących zjazdów i utwardzeń pasa drogowego wraz z obramowaniami,
m. wykonanie poboczy z destruktu bitumicznego gr. 15 cm o szerokości 30-50cm,
n. regulacje wysokościowe istniejących elementów sieci,
o. zabezpieczenie istniejących sieci (rury osłonowe) – w przypadku natrafienia na elementy sieci w czasie wykonywania robót ziemnych,
p. wykonanie docelowych terenów zielonych,
q. wykonanie oznakowania pionowego i oznakowania poziomego,
r. wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 492739,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 732711,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 492739,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROMAK Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8291641617
7.3.4) Miejscowość: Poręby
7.3.5) Kod pocztowy: 98-220
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 492739,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. "Budowa obory dydaktycznej "
- "Przebudowa drogi wewnętrznej dz. 363 w Rożnicy i dz. 528, 529, 558, 510 i 502 w Nowym Węgrzynowie"
- "Mobilność miejska w ŻOF. Rozwój infrastruktury rowerowej i pieszej na terenie gmin powiatu żyrardowskiego - Rozwój infrastruktury rowerowej i pieszej na terenie gminy Radziejowice (Trasa R1)"
- "Przystosowanie pomieszczeń WC na potrzeby osób z niepełnosprawnościami z dostosowaniem szerokości korytarza dla potrzeb osób na wózkach w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Jana Pawła II w Lubartowie"
- Budowa dwóch osiedli budynków komunalnych dla Miasta Sejny - 17 budynków dwulokalowych
- Odbudowa Budynku Mieszkalnego Wielorodzinnego Przeznaczonego Pod Najem Lokali
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





