Ogłoszenie z dnia 2025-08-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00283038/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Modernizacja infrastruktury Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów Zespołu Szkół im. Mikołaja Kopernika w Bełżycach - kadry zawodowe dla przyszłości”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Lubelski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019508
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spokojna 9
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-072
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lublin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11277131.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Modernizacja infrastruktury Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów Zespołu Szkół im. Mikołaja Kopernika w Bełżycach - kadry zawodowe dla przyszłości”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9820fdd6-bc47-4a09-9492-1369d1061c7f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00373702
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023975/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja infrastruktury Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów Zespołu Szkół im. Mikołaja Kopernika w Bełżycach - kadry zawodowe dla przyszłości
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Modernizacja infrastruktury Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów Zespołu Szkół im. Mikołaja Kopernika w Bełżycach - kadry zawodowe dla przyszłości”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00283038
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGM-ZP.272.26.1.2025.MG1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Modernizacja infrastruktury Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów Zespołu Szkół im. Mikołaja Kopernika w Bełżycach - kadry zawodowe dla przyszłości”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
Zamawiający zwraca szczególną uwagę na możliwość i celowość dokonania wizji lokalnej w miejscu planowanych robót przed złożeniem oferty. Wizję lokalną można przeprowadzić od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00 - 14.00 po uprzednim uzgodnieniu terminu pod nr telefonicznym: 81/517 23 60 – Dyrektor Zespołu Szkół im. Mikołaja Kopernika w Bełżycach.
Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć kosztorys ofertowy (dokument w celu wzajemnych rozliczeń w przypadku ewentualnej zmiany zakresu rzeczowego/sposobu wykonania zadania lub odstąpienia od umowy) oraz harmonogram rzeczowo-finansowy (po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym).
Zakresem wykonania objęte będą m.in. w szczególności następujące prace:
- wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych i dachu,
- wymiana stolarki zewnętrznej okien i drzwi (bram),
- zmiana układu funkcjonalnego pomieszczeń,
- wzmocnienie nadproża nad bramą wjazdową,
- wymiana posadzki,
- naprawa tynków wewnętrznych wraz z wykonaniem malatury ścian oraz okładziny z płytek,
- powiększenie istniejącej konstrukcji stalowej pod dachem pod centralę wentylacyjną,
- wykonanie opaski wokół budynku,
- remont pochylni zjazdowej betonowej poprzez uzupełnienie ubytków w ścianach oporowych oraz wykonanie nowej nawierzchni zjazdowej wraz z wykonaniem utwardzenia terenu przed pochylnią,
- przebudowa instalacji wodociągowej bytowej wraz przebudową przyłącza wodociągowego,
- przebudowa instalacji kanalizacji sanitarnej wraz z wymianą separatora substancji ropopochodnych,
- wykonanie instalacji centralnego ogrzewania opartej na powietrznych pompach ciepła,
- przebudowa instalacji sprężonego powietrza,
- modernizacja instalacji wentylacji,
- wykonanie kablowych zalicznikowych linii zasilających nn,
- wykonanie wewnętrznych instalacji elektrycznych (oświetlenia podstawowego, awaryjnego, instalacji siły, gniazd i zasilania urządzeń wentylacyjnych i technologicznych),
- wykonanie instalacji teletechnicznych (LAN, CCTV, SSWiN, detekcji gazów),
- wykonanie instalacji fotowoltaicznej,
- wykonanie instalacji odgromowej oraz połączeń wyrównawczych,
- wymiana ławy pomiarowej (linii diagnostycznej (pow. 3,5 tony) która spełnia wymagania Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 10 lutego 2006 r. w sprawie szczegółowych wymagań przeprowadzających badania techniczne pojazdów (Dz. U. z 2006 Nr 40 Poz. 275),) wraz z niezbędnymi urządzeniami:
• Pulpit sterujący wraz z zestawem PC, monitorem min. 24", klawiaturą, myszą, drukarką, oprogramowaniem sterującym umożliwia m.in. internetową diagnostykę,
• Urządzenie rolkowe do badania hamulców. Wersja dzielona, do zabudowy na kanale, z przygotowaniem do zamontowania wagi, silniki 2x min. 7,5kW sterowane falownikami, przekładnie planetarne, średnica rolek min. 200 mm, nacisk osi do 130 kN, rolki pokryte kompozytem, skrzynie rolkowe z zabezpieczeniem antykorozyjnym (malowanie proszkowe),
• Ramy fundamentowe urządzenia rolkowego, szarpaka testera amortyzatorów i płyty do zbieżności (7 szt.),
• Czujnik ciśnienia w pneumatycznym układzie hamulcowym, komunikacja bezprzewodowa, w komplecie ładowarka,
• Miernik nacisku na pedał hamulca komunikacja bezprzewodowa w komplecie ładowarka,
• Pilot zdalnego sterowania (do pracy w trybie ręcznym), komunikacja radiowa,
• Dwie prędkości badania (2,6 km/h oraz 5,2 km/h) sterowane falownikami,
• Nakładka do jednośladów,
• Tester amortyzatorów (tłumienia zawieszeń) z przygotowaniem do podłączenia do linii diagnostycznej. Pracujący wg wszechstronnej metody BOGE. Wykonanie dzielone do montażu na stanowisku kanałowym, wzmocnienia wewnętrzne do przejazdu samochodem o DMC powyżej 3,5T. Obudowa z zabezpieczeniem antykorozyjnym,
• Tester zbieżności o nacisku osi do 150 kN wraz z ramą fundamentową (rozmiar istniejącej płyty 1040 x 870 mm do przystosowania pod przyrząd),
• BADANIE 4x4. Przełączanie kierunku obrotu rolek hamulcowych uruchamianie z pilota lub za pomocą myszki. Stosuje się w przypadku potrzeby dwukierunkowego wjazdu na stanowisko oraz badania hamulców przy kołach kręcących się w przeciwnych kierunkach (np. samochodów 4x4, dla których producenci dopuszczają takie badanie),
• WSPOMAGANIE WYJAZDU z urządzenia rolkowego poprzez automatyczne wyhamowanie rolek falownikiem i załączeniu silników rolek z bardzo małą prędkością obrotową znacząco ułatwia badanie zestawów i wyjazd z rolek kołami napędzanymi,
• Hydrauliczny szarpak do zabudowy na kanale, nośność 20 ton, ze sterowaniem przewodowym.
Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotem zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiary robót należy traktować jako materiał pomocniczy.
Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania robót budowlanych określa:
1) specyfikacja warunków zamówienia;
2) dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
3) złożona oferta,
4) harmonogram rzeczowo-finansowy, przedstawiany przez Wykonawcę do akceptacji
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45247240-4 - Roboty budowlane w zakresie barier stałych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45350000-5 - Instalacje mechaniczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa
32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
31625300-6 - Alarmy antywłamaniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1985000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2832183,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1985000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PRZEDSIEBIORSTWO WIELOBRANZOWE DARIUSZ GUGAŁA
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: DARSAL SP ZOO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 061711096
7.3.3) Ulica: KAWECZYN 14
7.3.4) Miejscowość: CHODEL
7.3.5) Kod pocztowy: 24-350
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE DARIUSZ GUGAŁA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE DARIUSZ GUGAŁA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1985000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Dariusz Gugała
24-350 Chodel, Kawęczyn 14;
DARSAL Sp. z o.o. 24-350 Chodel Kawęczyn 14
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa projektora multimedialnego z zestawem obiektywów, akcesoriów montażowych i opakowań transportowych typu "case" - 2 zadania:
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku JRG- 2 KM PSP w Lublinie
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku KM PSP w Lublinie
- Usługi pralnicze wraz z transportem dla jednostek UMCS w Lublinie
- "Usługa wdrożenia i utrzymywania obsługi wydruku na rzecz Starostwa Powiatowego w Lublinie"
- Dostawa 4 szt. nowych mobilnych przyczep socjalnych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemyśl
- "Przebudowa drogi gminnej nr 101232 L na odcinku od km 0+000,0 do km 0+270,60 w miejscowości Rowiny"
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku KM PSP w Lublinie
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku JRG- 2 KM PSP w Lublinie
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
więcej: Alarmy antywłamaniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





