Og³oszenie z dnia 2023-08-30
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00446494/01 - Wynik z dnia 2023-10-17
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja energetyczna budynku Urzêdu Miasta i Gminy Szczawnica
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIASTO I GMINA SZCZAWNICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893262
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Szalaya 103
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szczawnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-460
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@szczawnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szczawnica.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja energetyczna budynku Urzêdu Miasta i Gminy Szczawnica
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-330e1055-471c-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00373688
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00005549/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.12 Modernizacja energetyczna budynku Urzêdu MIasta i Gminy Szczawnica
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
PROW na lata 2014-2020 poddzia³anie 4.3.2 G³êboka modernizacja energetyczna budynków u¿yteczno¶ci publicznej
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/szczawnica3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szczawnica
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 12.1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, tj. za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na platformie zakupowej.
Zamawiaj±cy informuje, i¿ instrukcje korzystania z platformy zakupowej dotycz±ce m. in. logowania, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w postêpowaniu przy u¿yciu platformy zakupowej znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
12.2. Zamawiaj±cy (w sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku niedzia³ania platformy zakupowej) dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, email: zampubliczne@szczawnica.pl.
12.3. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz Rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).
12.4. Komunikacja poprzez Wy¶lij wiadomo¶æ umo¿liwia dodanie do tre¶ci wysy³anej wiadomo¶ci plików lub spakowanego katalogu (za³±czników). Wystêpuje limit objêto¶æ plików lub spakowanego katalogu w zakresie ca³ej wiadomo¶ci do 1 GB.
12.5. Wykonawca otrzyma powiadomienia tj. wiadomo¶æ email dotycz±c± komunikatów w sytuacji gdy Zamawiaj±cy opublikuje wiadomo¶ci publiczne/komunikaty publiczne lub spersonalizowan± wiadomo¶æ zwan± wiadomo¶ci± prywatn±.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
24.1. Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Miasto i Gmina Szczawnica, ul. Szalaya 103, 34-460 Szczawnica.
24.2. Miasto i Gmina Szczawnica wyznaczy³a Inspektora Ochrony Danych. Kontakt z Inspektorem mo¿liwy jest przez e-mail: iod@szczawnica.pl.
24.3. Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
24.4. Odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18-19 ustawy.
24.5. Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
24.6. Obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy.
24.7. W odniesieniu do Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
24.8. Posiadaj± Pañstwo:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pañstwa dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pañstwa danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Pañstwo, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pañstwa dotycz±cych narusza przepisy RODO.
24.9. Nie przys³uguje Pañstwu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 19 ust. 4 ustawy Zamawiaj±cy informuje o ograniczeniach, o których mowa w art. 19 ust. 2 i 3 ustawy:
− Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
− Na mocy art. 19 ust. 3 ustawy wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIO¦.271.1.18.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: ”Modernizacja energetyczna budynku Urzêdu Miasta i Gminy Szczawnica”
Zakres zamówienia obejmuje:
- ocieplenie ¶cian zewnêtrznych w starszej czê¶ci budynku;
- ocieplenie stropu pod nieogrzewanym strychem w starszej czê¶ci budynku;
- wymianê stolarki okiennej w starszej czê¶ci budynku;
- wymianê stolarki drzwiowej w starszej czê¶ci budynku;
- zakup i monta¿ instalacji fotowoltaicznej o mocy 10kWp;
- zakup i monta¿ nowego ¼ród³a ciep³a wraz z zasobnikiem buforowym do systemu c.o. oraz modernizacj± instalacji c.o. w starszej czê¶ci budynku;
- modernizacjê instalacji c.w.u. – zakup zasobnika c.w.u.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la za³±cznik nr 4 do SWZ.
W trakcie prowadzenia robót nale¿y uwzglêdniæ konieczno¶æ zachowania komunikacji w czasie godzin pracy Urzêdu, a tak¿e takie zabezpieczenie/oddzielenie strefy robót, aby zachowaæ niezbêdne zasady bezpieczeñstwa, w tym ograniczyæ do minimum: pylenie, ha³as oraz mo¿liwe zabrudzenie. Prowadzenie prac w miejscach uczêszczania interesantów powinno zostaæ zabezpieczone, a ewentualne utrudnienia w ci±gach komunikacyjnych budynku mog± zostaæ wprowadzone jedynie po wcze¶niejszym ustaleniu z zarz±dc± budynku (zgodnie z zasadami p.po¿ i bhp). Prace zlokalizowane w obrêbie parkingu przy budynku powinny zostaæ odgrodzone i zabezpieczone w taki sposób, aby zminimalizowaæ mo¿liwo¶æ uszkodzenia pojazdów znajduj±cych siê na parkingu, jednocze¶nie umo¿liwiaj±c korzystanie z niego w czasie pracy Urzêdu. W trakcie wykonywania prac w obrêbie dachu, przedmiotowe roboty nale¿y zabezpieczyæ przed opadami atmosferycznymi oraz wiatrem. Prowadzenie szczególnie niebezpiecznych czy uci±¿liwych robót bêdzie ewentualnie mo¿liwe poza godzinami pracy Urzêdu, po uprzednim uzgodnieniu z zarz±dc± budynku.
Za³o¿enia:
1. Przedmiary robót zosta³y potraktowane przez Strony jako materia³ pomocniczy do skosztorysowania prac zwi±zanych z realizacj± przedmiotu umowy, za¶ w z³o¿onej ofercie Wykonawca uwzglêdni³ wszystkie koszty zwi±zane z realizacj± przedmiotu umowy.
2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowi±zany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuk± budowlan±, obowi±zuj±cymi przepisami i normami, na podstawie opracowanej dokumentacji.
3. Wykonawca zapewni prawid³owe wykonanie wszystkich prac zwi±zanych z realizacj± przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacj± oraz z aktualnie obowi±zuj±cymi normami, prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi i innymi obowi±zuj±cymi przepisami.
4. Wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z przepisami prawa wraz z kompletem atestów, certyfikatów i deklaracji zgodno¶ci na wbudowane materia³y i urz±dzenia.
5. Jako zrealizowanie przedmiotu umowy rozumie siê wykonanie wszelkich prac i robót sk³adaj±cych siê na przedmiot umowy.
6. Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje siê datê wskazan± w protokole odbioru koñcowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiaj±cego oraz Wykonawcê.
7. Zamawiaj±cy dopuszcza skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy.
8. Wykonawca najpó¼niej w dniu podpisania umowy zobowi±zany jest do przed³o¿enia kosztorysu ofertowego.
9. Nie pó¼niej ni¿ na dzieñ podpisania umowy Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ o¶wiadczenie o sposobie fakturowania zgodnie z wariantami przedstawionymi w § 11b* projektowanych postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45315000-8 - Instalowanie urz±dzeñ elektrycznego ogrzewania i innego sprzêtu elektrycznego w budynkach
09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw s³onecznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofertê na podstawie kryteriów oceny ofert.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium:
Kryterium nr 1: Cena oferty (z podatkiem VAT) na któr± powinny siê sk³adaæ wszelkie koszty ponoszone przez wykonawcê – 60 pkt
Kryterium nr 2: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie – 40 pkt
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji zaoferowany w ofercie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego. – zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Zawarto¶æ oferty:7.1. Formularz ofertowy (za³±cznik nr 1 do SWZ)
7.2. O¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. 6 SWZ (za³±cznik nr 2 do SWZ).
7.3. Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
7.4. Pe³nomocnictwo* dla osoby/osób podpisuj±cej ofertê i o¶wiadczenia (w sytuacji, gdy ofertê podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów za³±czonych do oferty).
W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
7.5. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (je¿eli dotyczy).
* Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty musi byæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie, jak sk³adana oferta, tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 §2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o którym mowa w pkt. 6 SWZ – w art. 125 ust. 1 ustawy, sk³ada zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ ka¿dy z Wykonawców.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany Umowy w przypadkach okre¶lonych w art. 455 ust. 1 pkt 2 – 4 i ust. 2 ustawy Pzp oraz przewiduje zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ Umowy okre¶laj±c rodzaj i zakres oraz warunki zmiany postanowieñ Umowy7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-09-14 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szczawnica
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-14 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-10-13
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Pozosta³e szczegó³owe informacje znajduj± siê w SWZ i za³±cznikach do niej.INNE PRZETARGI SZCZAWNICA
- Modernizacja energetyczna SUW w Szczawnicy (powtórzenie)
- Transport uczniów ze Szko³y Podstawowej im. Jana Paw³a II w Szlachtowej do Szko³y Podstawowej nr 2 im. Ks. Prof. J. Tischnera w Szczawnicy w okresie od 01.09.2025 r. do 26.06.2026 r.
wiêcej: przetargi SZCZAWNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- NAPRAWA I KONSERWACJA DACHÓW, WRAZ Z CZʦCIOW¡ TERMOMODERNIZACJ¡ DACHU BUDYNKU SZKO£Y
- Przebudowa budynku remizy OSP wraz z rozbudow± na potrzeby ¿³obka i Centrum Us³ug Spo³ecznych
- Remont budynku nr 17 Celestynów
- Dostawa i monta¿ instalacji wraz z budow± magazynów energii w CEZIB
- Przystosowanie pomieszczeñ nr 108 w budynku nr 4 Zegrze
- Przebudowa i remont pomieszczeñ po by³ej kot³owni w Kartuzach na potrzeby zabezpieczenia magazynów oraz doposa¿enia baz magazynowych do realizacji zadañ w sytuacjach kryzysowych
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.