eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niechlów"2022 RFIL BUDOWA I MODERNIZACJA PLACÓW ZABAW NA TERENIE GMINY NIECHLÓW WRAZ Z WYKONANIEM BEZPIECZNEJ NAWIERZCHNI I OGRODZENIEM TERENU"



Ogłoszenie z dnia 2022-10-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„2022 RFIL BUDOWA I MODERNIZACJA PLACÓW ZABAW NA TERENIE GMINY NIECHLÓW WRAZ Z WYKONANIEM BEZPIECZNEJ NAWIERZCHNI I OGRODZENIEM TERENU”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NIECHLÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050630

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Głogowska 31

1.5.2.) Miejscowość: Niechlów

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-215

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@niechlow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.niechlow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://niechlow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„2022 RFIL BUDOWA I MODERNIZACJA PLACÓW ZABAW NA TERENIE GMINY NIECHLÓW WRAZ Z WYKONANIEM BEZPIECZNEJ NAWIERZCHNI I OGRODZENIEM TERENU”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-913ea1ec-1fa1-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00373591

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041166/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 „2022 RFIL BUDOWA I MODERNIZACJA PLACÓW ZABAW NA TERENIE GMINY NIECHLÓW WRAZ Z WYKONANIEM BEZPIECZNEJ NAWIERZCHNI I OGRODZENIEM TERENU”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00314458/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRIOŚ.271.23.2022.AM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 734291,71 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia:

CZĘŚĆ I – BUDOWA PARKU LINOWEGO

Część I przedmiotu zamówienia obejmuje budowę parku linowego złożonego z dwóch tras tj.:
● o niskim stopniu trudności: 12 przeszkód,
● o wyższym stopniu trudności: 16 przeszkód
wg. planu zagospodarowania terenu.

1. Zakres robót budowlanych w ramach zamówienia obejmuje:
1) roboty przygotowawcze;
2) Wykonanie i montaż elementów parku linowego na słupach drewnianych wraz z systemem odciągów;
3) Wysokość umieszczenia toru w zakresie 0,4 do 0,6 m nad ziemią;
4) Elementy atrakcji, oraz podesty wykonane z drewna szlachetnego;
5) Prace porządkowe i wykończeniowe.
(zgodnie z załącznikiem nr 9)
2. Wykonawca wykona dokumentację powykonawczej z mapką.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 9 do SWZ (Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorys ofertowy).
4. Wbudowane materiały z wyjątkiem elementów drewnianych przeznaczone do zamontowania w parku muszą być fabrycznie nowe, posiadać atesty i certyfikaty wydane przez jednostki certyfikujące, posiadające akredytacje Polskiego Centrum Akredytacji, a w przypadkach niewymagalnych, Wykonawca jest zobowiązany do wystawienia deklaracji zgodności z Polskimi Normami.
5. Wydanie powykonawczej deklaracji Wykonawcy o zgodności z normami wymienionymi w punkcie 5 - dla każdego z zamontowanych urządzeń.
6. Wykonawca oświadczy – załącznik nr 1 do SWZ (Formularz ofertowy), że na etapie postępowania szczegółowo zapoznał się z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zapisami SWZ i załącznikami (w tym ze wzorem umowy) i nie wnosi żadnych uwag.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofertach urządzeń i materiałów o parametrach równoważnych lub lepszych, nie gorszych niż proponowane w SWZ. Materiały i urządzenia zawarte w dokumentacji projektowej (załącznik nr 9 do SWZ) są przykładowe i określają minimalne wymagania Zamawiającego, co do funkcji, jakości materiału, kolorystyki, długości gwarancji, które winny spełniać poszczególne pozycje asortymentowe składające się na przedmiot zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane w ofercie obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne winien załączyć opinię projektanta w powyższym zakresie oraz zestawienie tabelaryczne, porównujące cechy, właściwości i funkcje materiału/urządzenia zawartego w dokumentacji projektowej.
8. W dokumentacji projektowej przyjęto konkretne wyroby, które należy traktować jako przykładowe, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować własne urządzenia, zgodne ze swoją ofertą handlową, z zastrzeżeniem, że urządzenia te muszą być równoważne technicznie, o standardzie, co najmniej takim samym lub wyższym od opisanych dokumentacji oraz muszą być spełnić wymagania norm i przepisów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45212130-6 - Roboty budowlane w zakresie parków rozrywki

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 448389,04 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II – BUDOWA I MODERNIZACJA PLACÓW ZABAW
(o konstrukcji metalowej i z tworzyw sztucznych)

1. Zakres robót budowlanych w ramach zamówienia obejmuje:
1) Budowę nowego placu zabaw w miejscowości Lipowiec (zgodnie z załącznikiem nr 9A)
2) Rozbudowę placów zabaw w miejscowości Niechlów (zgodnie z załącznikiem nr 9A)
3) Montaż elementów zabawowych (wymiana istniejących urządzeń na nowe, demontaż starych urządzeń po stronie Zamawiającego) na placach zabaw w miejscowościach: Wągroda, Głobice, Wroniniec, Żabin, Masełkowice, Miechów (zgodnie z załącznikiem nr 9A)

2. Wykonawca wykona dokumentację powykonawczej z mapką.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 9 do SWZ (Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorys ofertowy).
4. Wykonanie dostawy i montażu nowych urządzeń zabawowych wraz z certyfikatami wydanymi przez jednostki certyfikujące posiadające akredytację PCA zgodnie z obowiązującymi normami serii PN-EN 1176.
5. Wydanie powykonawczej deklaracji Wykonawcy o zgodności z normami wymienionymi w punkcie 5 - dla każdego z zamontowanych urządzeń.
6. Wykonawca oświadczy – załącznik nr 1 do SWZ (Formularz ofertowy) do SWZ, że na etapie postępowania szczegółowo zapoznał się z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zapisami SWZ i załącznikami (w tym ze wzorem umowy) i nie wnosi żadnych uwag.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofertach urządzeń i materiałów o parametrach równoważnych lub lepszych, nie gorszych niż proponowane w SWZ. Materiały i urządzenia zawarte w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót (załącznik nr 9A do SWZ) są przykładowe i określają minimalne wymagania Zamawiającego, co do funkcji, jakości materiału, kolorystyki, długości gwarancji, które winny spełniać poszczególne pozycje asortymentowe składające się na przedmiot zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane w ofercie obowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne winien załączyć opinię projektanta w powyższym zakresie oraz zestawienie tabelaryczne, porównujące cechy, właściwości i funkcje materiału/urządzenia zawartego w dokumentacji projektowej.
8. Posadowienie nowych urządzeń zabawowych o konstrukcji metalowej w gruncie - w betonie - zgodnie ze sztuką budowlaną i wytycznymi Producenta.
9. W dokumentacji projektowej przyjęto konkretne wyroby, które należy traktować jako przykładowe, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować własne urządzenia, zgodne ze swoją ofertą handlową, z zastrzeżeniem, że urządzenia te muszą być równoważne technicznie, o standardzie, co najmniej takim samym lub wyższym od opisanych dokumentacji oraz muszą być spełnić wymagania norm i przepisów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45212130-6 - Roboty budowlane w zakresie parków rozrywki

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 285902,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 499000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 499000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 499000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HMM Techniki Alpinistyczne Henryk Nowacki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8941263612

7.3.3) Ulica: ul. Przemyska 12

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-030

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 499000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 319696,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 319696,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319696,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROK-BUD Zakład Ogólnobudowlany Łukasz Prokocki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6931959765

7.3.3) Ulica: Czeladź Wielka 18

7.3.4) Miejscowość: Wąsosz

7.3.5) Kod pocztowy: 56-210

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Produkcja i dostawa urządzeń placu zabaw przez Croquet Sp. z o.o.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 319696,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.