Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00350065/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA DROGI GMINNEJ PUBLICZNEJ „ALBIGOWA - GRANICE” W MIEJSCOWOŚCI ALBIGOWA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁAŃCUT
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581790
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 2A
1.5.2.) Miejscowość: Łańcut
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 225 22 64
1.5.8.) Numer faksu: 17 225 65 36
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gminalancut.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalancut.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BUDOWA DROGI GMINNEJ PUBLICZNEJ „ALBIGOWA - GRANICE” W MIEJSCOWOŚCI ALBIGOWA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83bbc119-34dd-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00373565
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00060492/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 BUDOWA DROGI GMINNEJ PUBLICZNEJ "ALBIGOWA-GRANICA" W MIEJSCOWOŚCI ALBIGOWA
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00350065/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.21.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w formule „Zaprojektuj-Zbuduj” w zakresie budowy drogi gminnej publicznej „Albigowa - Granice” w miejscowości Albigowa na terenie Gminy Łańcut wraz z budową i przebudową infrastruktury technicznej.
1) Inwestycja polega na zaprojektowaniu i budowie drogi gminnej publicznej „Albigowa – Granice”, od skrzyżowania z drogą powiatową Nr 1544R „Albigowa – Husów – Rzeki” do skrzyżowania z drogą gminną publiczną nr 109859R „Albigowa przez wieś - do Wysokiej”.
2) Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej drogi na odcinku około 2600 mb
na zasadach i w zakresie opisanym w dokumentacji koncepcyjnej. Zamawiający dopuszcza zmiany w projekcie koncepcyjnym przy zachowaniu minimalnych parametrów wynikających z umowy oraz dokumentacji postępowania.
3. W zakres zamówienia wchodzą również czynności powiązane z organizacją procesu budowlanego, zabezpieczenie placu i zaplecza budowy, uzgodnienia z gestorami sieci w zakresie wyłączeń i związane z tym koszty i nakłady (w szczególności koszty wyłączenia gazociągu), prace z zabezpieczeniem stanowisk lub/i organizacji ruchu na czas prowadzenia robót i utworzenia tymczasowych przejazdów (jeżeli będą wymagane). Wykonawca wykona wszelkie prace geodezyjne związane ze zmianą bieżących granic pasa drogowego i poniesie koszty w tym stabilizacja pasa drogowego za wyjątkiem odszkodowań za zajęte tereny. Wykonawca zobowiązuje się do uczestniczenia w spotkaniach/radach budowy zorganizowanych prze Zamawiającego w terminach przez niego wskazanych, z obowiązkową obecnością kierownika budowy. Wykonawca zobowiązuje się oddać drogę do użytku w terminach określonych w niniejszej umowie w tym przeprowadzić procedurę dla wszystkich elementów objętych zamówieniem w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego.
4. Przedmiotem zamówienia, o którym mowa w ust. 2 jest opracowanie kompletnej i uzgodnionej z Zamawiającym dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi warunkami, opiniami, uzgodnieniami, zgodami, pozwoleniami oraz wykonanie robót budowlanych. Zamawiający załącza opracowaną dokumentację projektową (koncepcyjną), którą wykonawca może wykorzystać celem uzyskania zgód i pozwoleń na realizację zadania, a w przypadku procedury ZRID dokumentację należy przygotować na postawie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania
i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 176 z późn. zm.).
4.1. W ramach robót budowlanych należy wykonać w szczególności roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, podwójne oczyszczenie nawierzchni drogowych, podwójne skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, docelowo konstrukcje nawierzchni, roboty ziemne, warstwy konstrukcyjne
i podbudowy na odcinkach bez istniejącej nawierzchni bitumicznej, urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego, przebudowa/zabezpieczenie infrastruktury, budowę kanału technologicznego (jeżeli wymagany). Zadanie obejmuje również wykonanie poszerzeń, zjazdów, chodników i ścieżek rowerowych. Przebieg i konstrukcja drogi winna spełniać wymogi Rozporządzenia Ministra Transportu
i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (tj.Dz.U.2016 r. poz. 124 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tj. Dz.U.2022 r. poz.1693 z późn. zm.) i ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.).
4.2. Zakres prac przewidzianych w ramach inwestycji obejmuje wykonanie konstrukcji i nawierzchni drogi wg opracowanej dokumentacji koncepcyjnej w następującym zakresie:
1) wykonanie warstw nawierzchni, podbudowy i konstrukcji pod nawierzchnię zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami i ustawami stosowanie do kategorii ruchu oraz podłoża,
a także zgodnie z katalogiem konstrukcji typowych;
2) jezdnia o szerokości min. 3,50 m oraz zgodnie z wymienionymi wyżej rozporządzeniami i ustawami;
3) budową dwóch skrzyżowań: z drogą gminną oraz z drogą powiatową;
4) budowa drogi rowerowej (droga rowerowa o nawierzchni asfaltowej, o szerokości 2,0m) min. 20% długości przedmiotowej drogi;
5) budowa chodnika o nawierzchni z kostki brukowej, szerokość chodników: przy jedni – 2,00m, odsunięty 1,50m (jeżeli dotyczy), min. 20 % długości przedmiotowej drogi,
6) wykonanie zjazdów indywidualnych i publicznych;
7) wykonanie pobocza z mieszanki kruszywa łamanego i kruszywa naturalnego;
8) wykonanie oznakowania: pionowego i poziomego;
9) wykonanie elementów odwodnienia jezdni i chodnika, w tym kanalizacji deszczowej;
10) wykonanie umocnienia skarp, skarp i dna rowów, wlotów/wylotów przepustów, humusowanie i obsianie mieszanką traw terenów biologicznie czynnych, skarp projektowanych i odtwarzanych rowów przydrożnych.
11) dodatkowo należy zaprojektować i wykonać całość rozwiązań związanych z przebudową kolizji zgodnie z warunkami uzyskanymi od gestorów mediów wszystkich branż;
12) dodatkowe wzmocnienia podłoża jeśli będą wymagane;
13) elementy wymagane lub narzucone decyzją środowiskową i pozwoleniem wodno – prawnym;
14) Wykonawca winien współpracować na etapie realizacji inwestycji z wykonawcami badań archeologicznych, w tym badań sondażowych i wykopaliskowych, wyłonionymi przez Zamawiającego, umożliwić im wstęp na plac budowy oraz dostosować Program robót do terminów prac archeologicznych;
15) oprócz wersji papierowej należy każdorazowo przekazać wersję elektroniczną wszystkich opracowań wykonawcy;
16) w razie potrzeb należy wykonać również wznowienie/ustalenie pozostałych granic pasa drogowego (poza odcinkami ustalonymi w wyniku podziałów nieruchomości) i opracować szkic przebiegu granic całego pasa drogowego.
4.3. Wykonawca w zakresie zadania wykona co najmniej dwie koncepcje budowy drogi, które zostaną przedłożone Zamawiającemu w terminie do 1 miesiąca od daty podpisania umowy celem wyboru najkorzystniejszego wariantu.
4.4. Zakres rzeczowy zadania obejmuje przygotowanie kompletnej i uzgodnionej z Zamawiającym dokumentacji technicznej oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych oraz innych nie wymienionych wyżej robót i czynności opisanych w dokumentacji przetargowej, a niezbędnych do prawidłowej i zgodnej z przepisami prawa realizacji zamówienia.
4.5. Wykonawca po sporządzeniu dokumentacji projektowej na 7 dni przed wejściem w teren przedłoży ją Zamawiającemu celem akceptacji stosownie do trybu na podstawie, którego Wykonawca będzie realizował roboty budowlane na danym odcinku, zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. zgłoszenia robót, pozwolenia a na budowę lub/ i zezwolenia ZRID. Wykonawca może przystąpić do realizacji robót po uzyskaniu akceptacji dokumentacji przez Zamawiającego.
4.5. Projekt opracowany ma być z należytą starannością, zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, z zachowaniem obowiązujących przepisów, norm i warunków technicznych.
4.6. Zamawiający informuje, że Wykonawca zobowiązany jest wykonać cały zakres rzeczowy określony w § 9 do wartości jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć w danym roku budżetowym na realizację zadania tj. winien przystąpić do wykonania robót bez zbędnej zwłoki, a tym samym Zamawiający dopuszcza wykonanie robót budowlanych na podstawie zgłoszenia w obrębie istniejącego pasa drogowego.
5. W przypadku wystąpienia w materiałach opisujących przedmiot zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza materiały i/lub rozwiązania równoważne pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzących do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
6. Opisany zakres robót nie wprowadza żadnych barier dostępności dla osób niepełnosprawnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie prowadzone w trybie podstawowym – art. 275 pkt 1 Pzp, o udzielenie zamówienia publicznego na: „BUDOWĘ DROGI GMINNEJ PUBLICZNEJ „ALBIGOWA - GRANICE” W MIEJSCOWOŚCI ALBIGOWA”, zostało unieważnione ze względu na fakt, iż cena oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.INNE PRZETARGI Z ŁAŃCUTA
- PRACE REMONTOWO-KONSERWATORSKIE BYŁEGO BUDYNKU URZĘDU GMINY W KOSINIE.
- "Remont i przebudowa budynku służbówki tzw. "Dyrektorówki" wchodzącego w skład dawnego zespołu myśliwskiego Julin" dofinansowanego w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków - edycja I
więcej: przetargi w Łańcucie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej w Topoli Królewskiej w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Leźnicy Małej w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
- Zaprojektowanie i wykonanie Laboratorium Pomiarów Akustycznych SGGW w pom. 0/23 bud. nr 37
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko ORLIK 2012" w Jazowsku i Łącku - MODERNIZACJA OGRODZENIA BOISKA ORLIK W JAZOWSKU
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania prawej części III piętra budynku internatu. Adaptacja pomieszczeń na pokoje mieszkalno-hotelowe. Etap 4. Roboty budowlane, remontowe na rok 2024.
- Remont nawierzchni utwardzonych i dostosowanie otoczenia budynku Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy dla potrzeb osób niepełnosprawnych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.