Ogłoszenie z dnia 2025-08-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00325440/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby Infrastruktury Komendy Portu Wojennego Gdynia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Portu Wojennego Gdynia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190232852
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rondo Bitwy pod Oliwą 1
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-103
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kpw.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kpwgdynia.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/pn/kpwgdynia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby Infrastruktury Komendy Portu Wojennego Gdynia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef3bbe35-5bf5-4807-b082-e07fb25616d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00373541
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00095360/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.14 Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby Komendy Portu Wojennego Gdynia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00325440
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 91/KPW/INFR/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 264205,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby Infrastruktury Komendy Portu Wojennego Gdynia
4.5.3.) Główny kod CPV: 31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31440000-2 - Baterie
31224100-3 - Wtyki i gniazda
31651000-4 - Taśma elektryczna
31211310-4 - Wyłączniki
31211300-1 - Bezpieczniki
31531000-7 - Żarówki
31224810-3 - Przedłużacze
44621100-0 - Grzejniki
31521320-3 - Latarki
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 265849,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 431849,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 265849,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U.OLMAG Krzysztof Bartnicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9580035125
7.3.3) Ulica: Wejherowska
7.3.4) Miejscowość: Chwaszczyno
7.3.5) Kod pocztowy: 80-209
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 265849,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Zamówienie w postępowaniu w trybie podstawowym na usługę świadczenia wsparcia teleinformatycznego dla PPNT Gdynia.
- Dostawa bluz kangurek- powtórne
- Świadczenie usługi szkoleń wysokospecjalistycznych dla Pracowników Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. - Pomorskiego Centrum Medycyny Cyfrowej.
- Przeprowadzenie "Zajęć Językowych" dla uczestników projektu "Centrum Nowoczesnego Seniora jako element procesu deinstytucjonalizacji usług społecznych dla najstarszych mieszkańców Gdyni"
- Świadczenie usługi konserwacji i obsługi serwisowej urządzeń instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w obiekcie Centrum Sportu i Rekreacji i Centrum Offshore Uniwersytetu Morskiego w Gdyni
- Usługa szkoleń indywidualnych ze specjalistycznego j. angielskiego (morskiego, technicznego) dla nauczycieli akademickich
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia niezbędnego do realizowania Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 w Gminie Choszczno
- Dostawa wyposażenia kwatermistrzowskiego w ramach "Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026"
- Dostawa sprzętu w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 roku
- Dostawa sprzętu, materiałów i środków niezbędnych do działań w zakresie ochrony ludności i obrony cywilnej
- Zakup i dostawa wyposażenia dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w podziale na 5 części
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznych na budynkach Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Gminy Babice wraz z magazynami energii w celu poprawy jakości środowiska naturalnego
więcej: Bezpieczniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





