Ogłoszenie z dnia 2025-08-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00371648/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-12
- 2025/BZP 00381926/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-20
- 2025/BZP 00403868/01 - Wynik z dnia 2025-09-03
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wsparcie techniczne dla serwerów IBM Power
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki Lasów Państwowych im. Stanisława Kostki Wisińskiego
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 473215760
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Sękocin Stary, ul. Leśników 21C
1.4.2.) Miejscowość: Raszyn
1.4.3.) Kod pocztowy: 05-090
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zilp.lasy.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zilp.lasy.gov.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00373498
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-08-13
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00371648
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Mając na względzie treść art. 455 ust.1 ustawy PZP Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian postanowień Umowy:
1) w zakresie zmiany Strony Umowy w przypadku, gdy:
– Wykonawcę ma zastąpić inny wykonawca, co jest następstwem zmian własnościowych w organizacji Wykonawcy (podział, restrukturyzacja, upadłość, etc.). Zmiana taka jest dopuszczalna jeśli wykonawca zastępujący dotychczasowego Wykonawcę spełnia warunki udziału w postępowaniu, na podstawie którego udzielono zamówienia i nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia, co więcej, ww. zmiana podmiotu nie pociąga za sobą innych istotnych zmian treści Umowy,
– Zamawiający przejmie zobowiązania Wykonawcy wobec podwykonawcy/ów.
2) w zakresie przedmiotu Umowy w przypadkach:
a) powodujących poprawienie parametrów technicznych,
b) wynikających z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów.
3) w zakresie terminu realizacji w przypadku:
a) zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego i/lub DGLP, takich jak:
– wstrzymanie realizacji zamówienia przez Zamawiającego na jego wyraźne żądanie, co należy rozumieć w ten sposób, że Zamawiający ma prawo wstrzymać realizację Umowy w okolicznościach, które wskazują, iż kontynuowanie realizacji stanowi zagrożenie dla interesu PGL LP, czego Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, a wstrzymanie nastąpiłoby niezależnie od tego, kto byłby wykonawcą Umowy. Przedmiotowa okoliczność nie może spowodować zmiany terminu realizacji Umowy o okres dłuższy niż 10 dni roboczych, dla pojedynczego przypadku,
– konieczność usunięcia niezawinionych błędów Zamawiającego i/lub DGLP bądź wprowadzenia koniecznych zmian w dokumentacji, na podstawie której zostało wszczęte postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia, z zastrzeżeniem, że błędy te mają charakter istotny, tj. zaniechanie ich usunięcia uniemożliwiłoby lub w znaczącym stopniu utrudniło prawidłową realizację Umowy każdemu potencjalnemu wykonawcy. Przedmiotowa okoliczność nie może spowodować zmiany terminu realizacji Umowy o okres dłuższy niż 10 dni roboczych, dla pojedynczego przypadku.
b) zmian będących następstwem okoliczności, o których mowa w pkt 3) (zmiany w zakresie przedmiotu Umowy). Przedmiotowa okoliczność nie może spowodować zmiany terminu realizacji Umowy o okres dłuższy niż 20 dni roboczych, dla pojedynczego przypadku,
c) zmian wynikających z oddziaływania czynników zewnętrznych, na które strony Umowy nie mają wpływu:
– siła wyższa – przedmiotowa okoliczność nie może spowodować zmiany terminu realizacji Umowy o okres dłuższy niż okres trwania siły wyższej, dla pojedynczego przypadku.
Po zmianie:
1. Mając na względzie treść art. 455 ust.1 ustawy PZP Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia następujących zmian postanowień Umowy:
1) w zakresie zmiany Strony Umowy w przypadku, gdy:
– Wykonawcę ma zastąpić inny wykonawca, co jest następstwem zmian własnościowych w organizacji Wykonawcy (podział, restrukturyzacja, upadłość, etc.). Zmiana taka jest dopuszczalna jeśli wykonawca zastępujący dotychczasowego Wykonawcę spełnia warunki udziału w postępowaniu, na podstawie którego udzielono zamówienia i nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia, co więcej, ww. zmiana podmiotu nie pociąga za sobą innych istotnych zmian treści Umowy,
– Zamawiający przejmie zobowiązania Wykonawcy wobec podwykonawcy/ów.
2) w zakresie przedmiotu Umowy w przypadkach:
a) powodujących poprawienie parametrów technicznych,
b) wynikających z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów.
3) w zakresie terminu realizacji w przypadku:
a) zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego i/lub DGLP, takich jak:
– wstrzymanie realizacji zamówienia przez Zamawiającego na jego wyraźne żądanie, co należy rozumieć w ten sposób, że Zamawiający ma prawo wstrzymać realizację Umowy w okolicznościach, które wskazują, iż kontynuowanie realizacji stanowi zagrożenie dla interesu PGL LP, czego Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, a wstrzymanie nastąpiłoby niezależnie od tego, kto byłby wykonawcą Umowy. Przedmiotowa okoliczność nie może spowodować zmiany terminu realizacji Umowy o okres dłuższy niż 10 dni roboczych, dla pojedynczego przypadku,
– konieczność usunięcia niezawinionych błędów Zamawiającego i/lub DGLP bądź wprowadzenia koniecznych zmian w dokumentacji, na podstawie której zostało wszczęte postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia, z zastrzeżeniem, że błędy te mają charakter istotny, tj. zaniechanie ich usunięcia uniemożliwiłoby lub w znaczącym stopniu utrudniło prawidłową realizację Umowy każdemu potencjalnemu wykonawcy. Przedmiotowa okoliczność nie może spowodować zmiany terminu realizacji Umowy o okres dłuższy niż 10 dni roboczych, dla pojedynczego przypadku.
b) zmian będących następstwem okoliczności, o których mowa w pkt 3) (zmiany w zakresie przedmiotu Umowy). Przedmiotowa okoliczność nie może spowodować zmiany terminu realizacji Umowy o okres dłuższy niż 20 dni roboczych, dla pojedynczego przypadku,
c) zmian wynikających z oddziaływania czynników zewnętrznych, na które strony Umowy nie mają wpływu:
– siła wyższa – przedmiotowa okoliczność nie może spowodować zmiany terminu realizacji Umowy o okres dłuższy niż okres trwania siły wyższej, dla pojedynczego przypadku.
d) przyczyn techniczno-administracyjnych które powodują, że dalsza realizacja umowy jest nieuzasadniona ekonomicznie – w tym przypadku możliwe jest skrócenie realizacji umowy do 1 miesiąca.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-08-21 09:00
Po zmianie:
2025-08-22 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-08-21 09:15
Po zmianie:
2025-08-22 09:15
INNE PRZETARGI RASZYN
- Dost. urządzenia UPS wraz z montażem oraz macierzy z dyskami , migracją danych. Szkolenia dla pracowników i administratorów IT dot. cyberbezp. wraz z audytem w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- CSR/TP/02/2025 Modernizacja pomieszczeń wraz z sanitariatami i natryskami w strefie mokrej pływalni Centrum Sportu Raszyn (II).
więcej: przetargi RASZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług wsparcia technicznego oprogramowania Microsoft
- Odnowienie usługi serwisu i wsparcia technicznego dla urządzenia Juniper SRX4100
- Dostawa oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd - Cyberbezpieczna Gmina Karnice
- Zakup 1000 licencji uprawniającej do korzystania z oprogramowania poczty elektronicznej ZIMBRA Collaboration Suite Professional Edition
- Asysta techniczna oprogramowania Fortinet - odnowienie wsparcia technicznego producenta urządzeń FortiMail na 2 lata
- Dostawa oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Kołobrzeg"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





