eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemiatycze › Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania do Urzędu Miasta Siemiatycze w ramach projektu "Cyfrowa gmina" (II)



Ogłoszenie z dnia 2023-08-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania do Urzędu Miasta Siemiatycze w ramach projektu "Cyfrowa gmina" (II)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Siemiatycze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658953

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pałacowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Siemiatycze

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-300

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 856565815

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@siemiatycze.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ed5c595b-3060-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania do Urzędu Miasta Siemiatycze w ramach projektu "Cyfrowa gmina" (II)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed5c595b-3060-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00373341

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035680/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania do Urzędu Miasta Siemiatycze w ramach projektu "Cyfrowa gmina"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie jest dofinansowane w ramach projektu pn. „Cyfrowa Gmina” realizowanego w ramach umowy o powierzenie grantu o numerze 3365/1/2021 w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś V. Rozwój cyfrowy 1ST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia - REACT-EU. Działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00335823

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IF.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zamawiającego sprzętu informatycznego i oprogramowania:
1.1. SERWER – 1 SZT
1.2. UPS DO SERWERA – 1 SZT
1.3. ZESTAW KOMPUTEROWY – 5 SZT
1.4. MONITOR DO KOMPUTERA STACJONARNEGO – 5 SZT
1.5. LAPTOP – 3 SZT
1.6. OPROGRAMOWANIE BIUROWE WSPOMAGAJĄCE PRACĘ ZDALNĄ I WIDEOKONFERENCJE -11 LICENCJI
1.7. TABLET – 3 SZT
1.8. URZADZENIE TYPU SMARTFON -1 SZT
1.9. SYSTEM DO WYKONYWANIA BACKUPU – 2 KOMPLETY
1.10. WZNOWIENIE SYSTEMÓW: DO SZYFROWANIA, DO SKANOWANIA I ZARZĄDZANIA PODATNOŚCIAMI
ZWIĄZANYMI Z ZAGROŻENIAMI CYFROWYMI -50 LICENCJI
1.11. SYSTEM OCHRONY POCZTY ELEKTRONICZNEJ
1.12. WZNOWIENIE URZĄDZENIA DO OCHRONY SIECI
1.13. ROZSZERZENIE OPROGRAMOWANIA ANTYWIRUSOWEGO O DODATKOWE FUNKCJONALNOŚCI TYPU
EDR/RDR (MONITOROWANIE PODEJRZANYCH AKTYWNOŚCI NA URZĄDZENIACH) – 67 LICENCJI
POZOSTAŁE INFORMACJE: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ, który stanowi
integralną część SWZ. Przedmiot zamówienia będzie dostarczony do siedziby Zamawiającego. Zamawiający nie ponosi
żadnych dodatkowych kosztów dostawy, w tym przejazdu, dojazdu, ewentualnych noclegów, itp. osób odpowiedzialnych za
instalację lub uruchomienie przedmiotu dostawy.
*Dostarczone urządzenia wymienione w punktach 1.1, 1.2, 1.9 – 1.13 muszą zostać zamontowane, zainstalowane i
uruchomione we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach
*Wymagane jest, aby Wykonawca dokonując instalacji/ podłączenia sprzętu elektronicznego będącego przedmiotem
zamówienia, zachował ostrożność oraz zapewnił możliwość ciągłości pracy pracowników Zamawiającego.
*Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia, instruktażu/ szkolenia w zakresie korzystania z przedmiotu zamówienia
osób wskazanych przez Zamawiającego.
*Wymienione w opisie produkty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w
języku polskim oraz muszą być wolne od obciążeń prawami osób trzecich.
*Dostarczony sprzęt musi zawierać wszystkie elementy niezbędne do funkcjonowania, uruchomienia i montażu, ponadto
elementy w ramach zestawów muszą być ze sobą kompatybilne. Oprogramowanie musi mieć możliwość darmowych
aktualizacji i poprawek bezpieczeństwa. Dostarczone wyposażenie musi być zgodne z obowiązującymi normami i posiadać
wymagane atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, świadectwa bezpieczeństwa, homologacje,
licencje, itp.
*Zamawiający dopuszcza, aby oferta zawierała różne modele sprzętu, jednakże spełniające wymogi minimalne, określone w
Załączniku nr 1do SWZ - OPZ.
*Wskazane w załączniku nr 1 do SWZ tj. OPZ parametry techniczne są minimalnymi parametrami technicznymi, wykonawca
może zaproponować sprzęt o równoważnych parametrach lub wyższych.
*W przypadku, gdy użyto nazw własnych, znaków towarowych itp. dla opisu przedmiotu zamówienia, Zamawiający
dopuszcza rozwiązania równoważne o porównywalnych parametrach technicznych lub wyższych. Użycie przez
Zamawiającego nazw własnych, znaków towarowych, itp. ma na celu określenie rodzaju i klasy materiału oraz służy
ustaleniu jego standardu, właściwości i minimalnych parametrów technicznych. Przyjmuje się, że takiemu wskazaniu,
każdorazowo towarzyszy dopuszczenie rozwiązań równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania
równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają
wymagania określone przez Zamawiającego (art. 99 ustawy PZP). Wykonawca, który złoży ofertę na produkty równoważne
musi do oferty załączyć dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie warunków
równoważności. W przypadku złożenia oferty równoważnej (dotyczy również sprzętu wyższej klasy), składający ofertę ma
obowiązek wykazania zgodności produktów poprzez porównanie parametrów oferowanych produktów z parametrami
przedmiotu zamówienia.
*Oprogramowanie musi być oryginalne, w polskiej wersji językowej, nowe, nieużywane, nigdy wcześnie nieaktywowane.
System operacyjny zainstalowany fabrycznie. Oprogramowanie musi posiadać wszelkie niezbędne, wymagane
oznakowania, potwierdzające jego oryginalność, autentyczność

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30214000-2 - Stacje robocze

48820000-2 - Serwery

33195100-4 - Monitory

30213100-6 - Komputery przenośne

31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne

48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego

48210000-3 - Pakiety oprogramowania dla sieci

48732000-8 - Pakiety oprogramowania do zabezpieczania danych

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 339121,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 339121,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 339121 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROMAR IT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 523306547

7.3.3) Ulica: ul. Plebańska 6 lokal 14

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 339121 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

okres realizacji - 15 dni roboczych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.