Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00360839/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usług kominiarskich w budynkach dzierżawionych i zarządzanych oraz stanowiących własność TBS Sp. z o.o. w Piotrkowie Trybunalskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590638145
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja 3 Maja 31
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 447323770
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tbs.piotrkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: tbs.piotrkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8078731.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usług kominiarskich w budynkach dzierżawionych i zarządzanych oraz stanowiących własność TBS Sp. z o.o. w Piotrkowie Trybunalskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7fba192-3da8-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00373332
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00360839
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ER/3121/9/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi kominiarskie w budynkach dzierżawionych i zarządzanych przez TBS Sp. z o.o. w Piotrkowie Trybunalskim. Zamówienie obejmuje: 1. Wykonanie przeglądów wszystkich przewodów kominowych – raz w roku, które obejmują: a) sprawdzenie stanu technicznego przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych, b) sprawdzenie drożności wszystkich przewodów i badanie ciągu kominowego, c) badanie prawidłowości podłączeń (ilość i rodzaj podłączeń do jednego przewodu kominowego, stan techniczny drzwiczek rewizyjnych wraz z wskazaniem lokali, które nie posiadają drzwiczek lub ich stan wymaga naprawy lub wymiany, stan techniczny łączników i rur zapiecowych, prawidłowość zainstalowanych kratek wentylacyjnych) i sprawdzenie długości przewodów kominowych, d) badanie stanu technicznego kominów ponad dachem (głowic kominowych, ścian kominowych, nasad kominowych, prawidłowości wylotów przewodów). 2. Czyszczenie przewodów kominowych wraz z usunięciem sadzy i innych zanieczyszczeń (z wyjątkiem odgruzowania): - dymowych - 4 razy w roku - spalinowych - 2 razy w roku- wentylacyjnych - 1 raz w roku. Z wykonania czynności określonych w ust. 2 pkt 3 wykonawca sporządzi protokół podlegający zatwierdzeniu merytorycznemu przez Administracje budynków. 3. Ustalanie przyczyn nieprawidłowego działania urządzeń grzewczo wentylacyjnych. 4. Wykonywanie udrożnień przewodów kominowych – udrożnienia potwierdzają administracje budynków.
5. Montaż drzwiczek kominowych – montaż drzwiczek potwierdzają administracje budynków. 6. Wykonywaniu wentylacji nawiewnej – wykonanie wentylacji potwierdzają administracje budynków. Szczegółowy zakres usług zawarty jest w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 Specyfikacji Istotnych Warunków
Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
4.5.5.) Wartość części: 203210 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi kominiarskie w budynkach stanowiących własność TBS Sp. z o.o. w Piotrkowie Trybunalskim. Zamówienie obejmuje:1. Wykonanie przeglądów wszystkich przewodów kominowych – raz w roku, które obejmują: a) sprawdzenie stanu technicznego przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych, b) sprawdzenie drożności wszystkich przewodów i badanie ciągu kominowego, c) badanie prawidłowości podłączeń (ilość i rodzaj podłączeń do jednego przewodu kominowego, stan techniczny drzwiczek
rewizyjnych wraz z wskazaniem lokali, które nie posiadają drzwiczek lub ich stan wymaga naprawy lub wymiany, stan techniczny łączników i rur zapiecowych, prawidłowość zainstalowanych kratek wentylacyjnych) i sprawdzenie długości
przewodów kominowych, d) badanie stanu technicznego kominów ponad dachem (głowic kominowych, ścian kominowych, nasad kominowych,
prawidłowości wylotów przewodów). 2. Czyszczenie przewodów kominowych wraz z usunięciem sadzy i innych zanieczyszczeń (z wyjątkiem odgruzowania):
- dymowych - 4 razy w roku
- spalinowych - 2 razy w roku
- wentylacyjnych - 1 raz w roku.
Z wykonania czynności określonych w ust. 2 pkt 3 wykonawca sporządzi protokół podlegający zatwierdzeniu
merytorycznemu przez Administracje budynków.
3. Ustalanie przyczyn nieprawidłowego działania urządzeń grzewczo wentylacyjnych.
4. Wykonywanie udrożnień przewodów kominowych – udrożnienia potwierdzają administracje budynków.
5. Montaż drzwiczek kominowych – montaż drzwiczek potwierdzają administracje budynków.
6. Wykonywaniu wentylacji nawiewnej – wykonanie wentylacji potwierdzają administracje budynków.
Szczegółowy zakres usług zawarty jest w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 Specyfikacji Istotnych Warunków
Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
4.5.5.) Wartość części: 36190 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaka zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaka zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego i serwisowych systemu InfoMedica firmy Asseco Poland S.A.
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ "WYMIANY NAWIERZCHNI JEZDNI, CHODNIKÓW I ZJAZDÓW W UL. KRAKOWSKIE PRZEDMIEŚCIE OD RONDA MJR. ADAMA TRYBUSA DO UL. KRÓTKIEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM"
- Bezgotówkowe wydawanie artykułów spożywczych (z wyłączeniem napojów zawierających alkohol oraz produktów tytoniowych) i artykułów kosmetycznych dla klientów MOPR w Piotrkowie Trybunalskim
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w ul. Roosevelta.
- Część 1: Zakup sytemu alarmowego do Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim . Część 2: Zakup wyposażenia pokoju przesłuchań w Sądzie Okręgowym w Piotrkowie Trybunalskim
- Modernizacja budynku Przedszkola Samorządowego Nr 7
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont budynków komunalnych wpisanych do Gminnej Ewidencji Zabytków"
- WM/SZP/TP/28/2024/G_Usługa okresowej (rocznej) kontroli obiektów budowlanych, realizowanej zgodnie z art.62 ust.1 pkt.a i b ustawy Prawo budowlane
- WM/SZP/TP/38/2024/G_Usługi czyszczenia przewodów kominowych dymowych, wentylacyjnych oraz spalinowych wraz z wykonaniem inwentaryzacji oraz przeglądów kominowych w nieruchomościach Gminy Wrocław
- Kompl. odpłatne pełnienie obowiązków ins. nadzoru inw. nad robotami bud. podczas realizacji zadania pn. "Modernizacja sieci wodociągowej z przyłączami zlokalizowanej w ciągu ul. Kościuszki w Muszynie"
- Ocena stanu technicznego infrastruktury lotniskowej.
- Okresowa kontrola stanu technicznego i przydatności do użytkowania wybranych budowli hydrotechnicznych Zarządu Zlewni w Szczecinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.