Ogłoszenie z dnia 2023-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00316769/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-20
- 2023/BZP 00339542/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa budynku wraz z dostawą wyposażenia na potrzeby Ostrowieckiego Integratora Edukacji i Przedsiębiorczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009834
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Głogowskiego 3/5
1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 412672133
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.ostrowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.ostrowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a9a9a216-2611-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i rozbudowa budynku wraz z dostawą wyposażenia na potrzeby Ostrowieckiego Integratora Edukacji i Przedsiębiorczych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9a9a216-2611-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00373243
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057281/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Miasta Od Nowa – Ostrowiecki Integrator Edukacji i Przedsiębiorczych. Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa części istniejącego budynku na potrzeby Integratora Edukacji i Przedsiębiorczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00316769
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Or.271.17.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 20692326,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac budowlanych, dostawy, montażu wyposażenia i sprzętu w zakresie przebudowy i rozbudowy budynku oświaty, nauki i kultury wraz ze zmianą sposobu użytkowania na części budynku na edukacyjno-biurowy na potrzeby Ostrowieckiego Integratora Edukacji i Przedsiębiorczych. Budynek położony przy ul. Sandomierskiej 26A na działkach nr ew. 113/4, 113/8 (obr. 45 ark.3) w Ostrowcu Świętokrzyskim, a jego przebudowa i rozbudowa realizowana w ramach zadania budżetowego pn.: „Miasta OdNowa - Ostrowiecki Integrator Edukacji
i Przedsiębiorczych WI” oraz „Miasta OdNowa – Ostrowiecki Integrator Edukacji i Przedsiębiorczych WNI”.
2. Zakres prac budowlanych, dostaw obejmujących zakres zamówienia określają:
1) projekt zagospodarowania terenu,
2) projekt architektoniczno– budowlany,
3) projekt techniczny,
4) projekty wykonawcze branży: architektonicznej, konstrukcyjnej, instalacji sanitarnych, wentylacji mechanicznej, instalacji elektrycznych i niskoprądowych,
5) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
6) niniejszy opis przedmiotu zamówienia,
7) przedmiar robót.
3. Zadaniem objęty jest budynek Centrum Kształcenia Ustawicznego zwanego w dalszej części CKU zlokalizowany na działkach nr ew. 113/8, 113/4 (obr. 45, ark. 3) przy ul. Sandomierskiej 26A w Ostrowcu Świętokrzyskim wraz z zagospodarowaniem terenu oraz teren niezbędny do prowadzenia prac ( np. wymiany kabli zasilających pomiędzy stacją transformatorową, a przedmiotowym budynkiem).
4. Na przedmiotowe zadanie Zamawiający uzyskał prawomocną decyzję o pozwoleniu na budowę znak: AB.6740.343.2022.AS decyzja Nr 314/2022 z dnia z dnia 14.10.2022 r.
5. Podstawowe parametry techniczne obiektu:
- Powierzchnia zabudowy - 1925,80 m2,
- powierzchnia użytkowa - 3381,00 m2,
- ilość kondygnacji nadziemnych – 3
- ilość kondygnacji podziemnych – 1
- wysokość - 11,89 m
- kubatura netto - 12 257 m3.
6. W ramach realizacji zadania i wprowadzonych zmian funkcjonalnych z uwzględnieniem wymagań bezpieczeństwa pożarowego należy wykonać wskazane w projektach roboty rozbiórkowe, wyburzeniowe oraz związane z rozbudową i przebudową obiektu
i instalacjami oraz inne roboty, a dotyczyć będą one m.in.:
- wyburzenia istniejącego łącznika wraz z fundamentami między dwoma zasadniczymi częściami budynku i budowy w tym miejscu nowego łącznika o większej powierzchni zabudowy i większej wysokości wraz ze wszystkimi elementami wchodzącymi w skład wykończenia i wyposażenia, w łączniku ma być wykonany szyb
z zainstalowanym dźwigiem osobowym,
- przebudowy elementów budynku w tym ścian wewnętrznych i w mniejszym zakresie ścian zewnętrznych wraz z ich naprawą i wykonaniem nad otworami (m.in. pod drzwi, pod kanały wentylacyjne) nadproży i wykonaniem nad wytypowanymi wnękami instalacyjnymi nadproży, wykonanie nowych ścian i ścianek działowych, również systemowej ściany przeszklonej w konstrukcji aluminiowej, ścianek działowych akustycznych, ściany działowej całoszklonej, oraz ścian instalacyjnych z płyt G-K również do obudowy szachtów instalacyjnych, ścianek HPL, ścianek mobilnych składanych systemowych i innych wg projektu,
- rozbiórki wskazanych kominów i zabezpieczenia po nich przejść w stropach
i stropodachu,
- wykonania nowych oraz zastąpienie istniejących warstw wykończeniowych posadzkowych po odpowiednim przygotowaniu i naprawie podłoża (m.in. płytki gresowe, wykładziny, nawierzchnia sportowa, dla posadzek wykonanych na stropach i posadzek wykonanych na gruncie) wraz z podbudową i pozostałymi warstwami posadzkowymi,
- wykonania nowych oraz zastąpienie istniejących warstw wykończeniowych sufitowych po odpowiednim przygotowaniu podłoża (m.in.: malowanie, sufity podwieszone w tym sufity akustyczne, sufity listwowe, panele akustyczne), w tym również rozebranie ażurowego sufitu nad salą gimnastyczną i wykonanie nowego,
- wykonania nowych oraz zastąpienie istniejących warstw ściennych warstwami nowymi w całym budynku poza pomieszczeniami wyłączonymi z opracowania po odpowiednim przygotowaniu podłoża (m.in.: malowanie, płytki, izolacja akustyczna ścian),
- robót tynkarskich,
- wymiany stolarki okiennej na nową w wytypowanych miejscach wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi,
- wymiany stolarki drzwiowej na nową, co będzie wymagało powiększenia otworów
i wykonania nowych nadproży np. w miejscach planowanych drzwi pożarowych,
- ocieplenia i termomodernizacji ścian wraz z wykonaniem tynkowania oraz montażu paneli elewacyjnych w systemie aluminiowym (panele kompozytowe FR) na podkonstrukcji aluminiowej,
- termo i hydroizolacja stropodachów po usunięciu starych warstw wraz z elementami do odwodnienia dachu wraz z montażem central wentylacyjnych z obudowami oraz paneli fotowoltaicznych,
- nadmurowania attyk,
- wymiany i wykonaniu nowych zadaszeń (szklanych) przy wejściach do budynku,
- wymiany lub wykonania koniecznych izolacji przeciwwilgociowych
i przeciwwodnych,
- wymiany wszystkich parapetów zewnętrznych, wymiany obróbek dekarskich pasa rynnowego, obróbek attyk, rynien i rur spustowych, itp.,
- rozbiórki schodów zewnętrznych i wykonanie nowych wraz z wykończeniem,
- montażu klap oddymiających w klatkach schodowych KL1, KL2, KL3,
po przebudowie dachu tam gdzie to jest konieczne,
- wymiany i montażu balustrad,
- usunięcia i wykonania płyt dachowych żelbetowych w okolicy montażu i kotwienia żaluzji wraz z żaluzjami przy urządzeniach na dachu oraz podkonstrukcji dla tych urządzeń,
- demontażu starych i montaż nowych drabin,
- usunięciu zbędnych elementów m.in. platformy schodowej, drabinek sportowych na sali,
- wykonaniu wyłazu na dach, robót towarzyszących oraz osadzenie klamer wyłazowych,
- zabezpieczeniu ppoż. istniejących dźwigarów R15 po oczyszczeniu ich z istniejących powłok malarskich,
- wymiana lub wykonania nowych instalacji sanitarnych wod-kan, grzewczych, wentylacji i klimatyzacji, instalacji elektrycznych i niskoprądowych, instalacji fotowoltaicznej o mocy 35,28 kW,
- wymiana instalacji elektrycznej,
- wymiana opraw oświetleniowych na oprawy typu LED,
- wymiana instalacji odgromowej,
- wykonanie instalacji niskoprądowych ( SSP, SKD, CCTV , VDOM, ODD, LAN, AV),
- dostawie i uruchomieniu wyposażenia zgodnie z wykazem w urządzenia m.in.
w komputery, sprzęt audio wizualny AV, meble, pozostałe elementy wyposażenia, pętle indukcyjne,
- zrealizowania składników zagospodarowania terenu polegających na wykonaniu m.in.:
• terenu utwardzonego z nawierzchnią sportową poliuretanową,
• terenu utwardzonego z kostki betonowej,
• chodników i pochylni z kostki betonowej,
• chodnika poza obszarem opracowania według odrębnego opracowania z kostki betonowej,
• fundamentu wraz z agregatem prądotwórczym i jego zasilaniem,
• miejsca do gromadzenia odpadów wraz z wiatą,
• słupów oświetleniowych przy ścieżkach i przy parkingu,
• wymiana kabli zasilających pomiędzy stacją transformatorową, a przedmiotowym budynkiem oraz wymianą wszystkich tablic rozdziału energii,
• instalacji zewnętrznej oświetlenia terenu,
• urządzeń edukacyjnych, ławek, stojaków na rowery, koszy na śmieci itp.
• przygotowania terenów zielonych, w tym nasadzeń drzew i krzewów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45442100-8 - Roboty malarskie
45410000-4 - Tynkowanie
45431200-9 - Kładzenie glazury
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
45262410-8 - Wznoszenie konstrukcji budynków
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45313100-5 - Instalowanie wind
42000000-6 - Maszyny przemysłowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena brutto najkorzystniejszej oferty wynosi 20 830 000,00 zł brutto. Zamawiający na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę w wysokości 20 000 000,00 zł brutto.Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego z uwagi na fakt, iż cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20830000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27977000,00 PLN
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów ulegających biodegradacji z Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów "Janik" Sp. z o.o. w Janiku
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 0665T w miejscowości Świrna, gmina Bodzechów - etap II
- Remont drogi gminnej nr 310037T od km 0+000 do km 0+413 ul. Polna w miejscowości Bodzechów
- Dostawa agregatów prądotwórczych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Tworzenie i utrzymywanie zasobów ochrony ludności przeznaczonych do realizacji zadań ochrony ludności w odniesieniu...
- Zakup przewoźnego agregatu prądotwórczego min. 80 kVA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Rozbudowa ul. E. Dziewulskiego"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja technologii kotłowni gazowej wodnej wraz z instalacją gazową dla potrzeb Zespołu Szkół w Piaskach
- "Zakup i dostawa mebli, wyposażenia meblowego wraz z montażem do budynku Miejskiego Centrum Kultury w Gorzowie Wlkp."
- Przebudowa boiska szkolnego wraz z zagospodarowaniem terenu przy Publicznej Szkole Podstawowej w Osowcu
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu na działce nr 3/5 AM-37, obręb Oborniki Śląskie.
- Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działce nr. 108 - Obręb 0001, Wąsosz
- Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Bryzglu
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.