Ogłoszenie z dnia 2024-06-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00279134/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-10
- 2024/BZP 00281730/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-11
- 2024/BZP 00289961/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-17
- 2024/BZP 00373479/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-19
- 2025/BZP 00254682/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa świetlicy w Gajewie wraz z wyposażeniem – Aktywne łączenie pokoleń w Trokach
i Giżycku: Wspieranie integracji i wspólnych zajęć sportowych i kulturalnych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GIŻYCKO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671225
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 33
1.5.2.) Miejscowość: Giżycko
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 87 429 9942
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugg@ugg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ugg1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa świetlicy w Gajewie wraz z wyposażeniem – Aktywne łączenie pokoleń w Trokachi Giżycku: Wspieranie integracji i wspólnych zajęć sportowych i kulturalnych”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8fe29810-f720-11ee-8d01-6607a228ef1b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00373047
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039252/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Budowa świetlicy w Gajewie wraz z wyposażeniem - Aktywne łączenie pokoleń w Trokach i Giżycku: Wspieranie integracji i wspólnych zajęć sportowych i kulturalnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Interreg VI-A Litwa Polska2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00279134
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.05.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1536777,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1. Budowa świetlicy przy ul. Cyprysowej w Gajewie, gmina Giżycko wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie i wyposażeniem.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa/techniczna stanowiąca załącznik nr 10do SWZ oraz opis przedmiotu zamówienia, który stanowi Załącznik nr 11 do SWZ.
Przedmiary robót mają charakter wyłącznie pomocniczy w stosunku do dokumentacji służą określeniu rodzaju robót wchodzących w skład zamówienia, zaś pełen zakres robót Wykonawca zobowiązany jest określić na podstawie dokumentacji projektowej/technicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 1517804,71 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją inwestycji pn. „Budowa świetlicy w Gajewie wraz z wyposażeniem – Aktywne łączenie pokoleń w Trokach i Giżycku: Wspieranie integracji i wspólnych zajęć sportowych i kulturalnych”Przedmiotem niniejszego zadania jest pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru z ramienia Zamawiającego nad inwestycją: „Budowa świetlicy w Gajewie wraz z wyposażeniem – Aktywne łączenie pokoleń w Trokach i Giżycku: Wspieranie integracji i wspólnych zajęć sportowych i kulturalnych”
Do obowiązków Inspektora Nadzoru należeć będzie bezpośredni nadzór nad prowadzonymi robotami w w/w zadaniu, których szczegółowy zakres określa: dokumentacja techniczna oraz przedmiary robót. W ramach jego zadania należeć będzie pełny zakres czynności, jaki dla Inspektora Nadzoru przewiduje art. 25, 26 i 27 aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane i ponadto:
a) zakres obowiązków:
1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z umową, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
2) uczestniczenie w przekazaniu wykonawcy placu budowy,
3) nadzorowanie wszelkich prób, badań, kontroli i sprawdzeń wymaganymi przepisami prawa,
4) nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcę przepisów BHP łącznie z planem BIOZ,
5) nadzorowanie dokonania wszelkich czynności formalnych wynikających z uzgodnień z poszczególnymi instytucjami podczas bieżącej realizacji robót,
6) kontrola ilości i terminowości wykonania robót,
7) nadzorowanie innych robót, które wynikają z dokumentacji,
8) sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
9) sprawdzenie zgodności wykonanych robót z zatwierdzoną dokumentacją, standardami, projektami wykonawczymi i zasadami bezpieczeństwa,
10) bieżąca kontrola jakości wykonywanych robót oraz dokumentów: atestów i świadectw jakości
dla materiałów wbudowywanych, kompletowanie na bieżąco dokumentacji powykonawczej,
11) sprawdzenie zgodności urządzeń, materiałów i elementów z wymaganymi certyfikatami i
świadectwami wyrobów, deklaracjami zgodności,
12) sprawdzanie i odbiór robót zanikających lub ulegających zakryciu, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w odbiorze robót,
13) przedkładanie na bieżąco dokumentacji fotograficznej w wersji elektronicznej z wykonanych robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,
14) potwierdzenie faktycznie wykonanych prac oraz usunięcia wad,
15) wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy,
16) żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem,
17) nadzorowanie doprowadzenia obiektu oraz terenu budowy do stanu z przed rozpoczęcia robót budowlanych,
18) obecność na budowie potwierdzona wpisem do dziennika budowy, w tym udział w spotkaniach i naradach dotyczących realizacji robót;
19) bieżąca kontrola wykonania i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej,
20) prowadzenie nadzoru inwestorskiego, w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, zamiennych, bez żądania dodatkowego wynagrodzenia,
21) nadzorowanie wykonania dokumentacji powykonawczej,
22) żądanie od wykonawcy robót dołączenia do protokołu odbioru robót budowlanych, stanowiącego załącznik do faktury, deklaracji zgodności, certyfikatów na zastosowane materiały, dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych występujących w tych protokołach;
23) sprawdzenie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę do odbiorów częściowych i odbioru końcowego,
24) weryfikacja dokumentów złożonych przez Wykonawcę robót budowlanych dotyczących ewentualnej waloryzacji ceny umowy;
25) weryfikacja dokumentów złożonych przez Wykonawcę robót budowlanych dotyczących ewentualnego wcześniejszego przerwania robót przed zakończeniem realizacji przedmiotu umowy.
b) Wykonawca zobowiązany będzie również w ramach zaproponowanego wynagrodzenia w okresie gwarancji do:
1) uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych i rozwiązywania sporów ,
2) uczestnictwa w odbiorze usuniętych usterek, wad ujawnionych w przeglądach gwarancyjnych,
3) sporządzania dokumentacji z przeglądów gwarancyjnych obejmujących: wykaz usterek i wad, wskazania przyczyn powstania usterek i podanie zaleceń odnośnie ich usunięcia, sporządzanie kosztorysu dot. powstałych usterek i wad;
4) nadzoru nad robotami wykonywanymi przez wykonawcę w ramach usunięcia stwierdzonych wad i usterek,
5) udziału w pogwarancyjnym odbiorze robót,
6) w okresie gwarancji udzielonej przez wykonawcę robót, usługodawca musi być dostępny na żądanie zamawiającego w celu nadzorowania wykonywanych robót i odbioru,
7) inne czynności niezbędne do prawidłowego pełnienia nadzoru inwestorskiego oraz koniecznych do wykonania robót budowlanych dla przedmiotowej inwestycji.
Inspektor Nadzoru Inwestorskiego uczestniczy we wszelkich sporach ( w tym również przed sadem powszechnym ) z Wykonawcą reprezentując Zamawiającego.
2. Wyklucza się możliwość pełnienia na tej samej budowie funkcji kierownika budowy i inspektora nadzoru przez jedna osobę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 18972,56 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1798000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2480000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1798000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPÓŁDZIELNIA WIELOBRANŻOWA "NIEGOCIN"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8450000984
7.3.3) Ulica: ul. Mazurska 3
7.3.4) Miejscowość: Giżycko
7.3.5) Kod pocztowy: 11-500
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA WIELOBRANŻOWA "NIEGOCIN"
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA WIELOBRANŻOWA "NIEGOCIN"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1798000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-188.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- ROBOTA BUDWOLANA Z PODZIAŁEM NA 2 CZĘŚCI: I:WYDOŁOWANIE ZBIORNIKÓW MPS W MIEJSCOWOŚCIACH SZEROKI BÓR ORAZ EŁK II:ROZBIÓRKA OŚRODKA SZKOLENIA ORAZ MYJNI W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W GIŻYCKU
- Zakup i dostawa testów narkotykowych
- Dostawa i montaż urządzeń zabawowych oraz małej architektury
- Dostawa wyposażenia do pracy metodą Biofeedback wraz ze szkoleniem dla kadry I i II stopnia
- Dostawa zestawu do prowadzenia zajęć metodą Warnkego wraz ze szkoleniem kadry PCPR
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej im. Armii Krajowej w Kołbieli
- Budowa w Janowie magazynu wraz z garażem dla samochodu ratowniczo - gaśniczego
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Żołnierzy z Monte Cassino w Polanicy-Zdroju
- Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń w PBW w Nowym Sączu Filia w Zakopanem
- Adaptacja pomieszczeń pod wypożyczalnię sprzętu wspomagającego i pielęgnacyjnego, w ramach realizacji projektu pn.: "Model Usług Społecznych w Gminie Bełżyce
- "Przebudowa z rozbudową DP nr 1808B ul. Przemysłowej w Grajewie - etap I"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.