eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ockRemont nawierzchni jezdni i chodników na terenie miasta P³ocka



Og³oszenie z dnia 2022-09-30


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont nawierzchni jezdni i chodników na terenie miasta P³ocka

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miejski Zarz±d Dróg

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610209280

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Bielska 9/11

1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki

1.5.7.) Numer telefonu: 243640120

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzd-plock.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mzd-plock.eu

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont nawierzchni jezdni i chodników na terenie miasta P³ocka

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5e7f4328-40b5-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00372921

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-09-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00040052/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.11 Remonty nawierzchni jezdni i chodników na drogach nale¿±cych do Gminy Miasta P³ock

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/mzd_plock

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/mzd_plock

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: ¦rodkiem komunikacji elektronicznej w
niniejszym postêpowaniu jest: a) Platforma, dostêpna pod adresem ://platformazakupowa.pl/pn/mzd_plock i formularz Wy¶lij
wiadomo¶æ (dostêpny na stronie postêpowania). Uwaga! Komunikat Wy¶lij wiadomo¶æ nie s³u¿y do sk³adania ofert. b)
sekretariat@mzd-plock.eu w sytuacjach awaryjnych np. awaria Platformy. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê
z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.2.Zaleca siê, aby komunikacja z Wykonawcami
odbywa³a siê tylko za po¶rednictwem Platformy. 3.Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów
elektronicznych opisane zosta³y w Regulaminie Platformy. 4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem
dedykowanych formularzy na Platformie zosta³ podany w instrukcji dla Wykonawców. 5. Za datê przekazania (wp³ywu)o¶wiadczeñ,
wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem Platformy poprzez klikniêcie przycisku
„Wy¶lij wiadomo¶æ”, po którym pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego.6. Zamawiaj±cy
rekomenduje przesy³anie danych w formatach dopuszczalnych odpowiednimi przepisami prawa: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze
szczególnym wskazaniem na pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystywanie jednego z
formatów: .zip .7Z. 7. Zamawiaj±cy zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego
rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji
podpisów.8. Ofertê i o¶wiadczenia sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.9. Forma dokumentów zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Miejski Zarz±d Dróg Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, ¿e:
1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Dyrektor Miejskiego Zarz±du Dróg w P³ocku z siedzib± przy ul. Bielska 9/11, tel. 24 – 3640120, e-mail: mzd@mzd-plock.eu
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych mo¿liwy jest pod nr tel.: 24 3678933 kom.: 880 522 285 oraz adresem e-mail: mirella.rozycka@zjoplock.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Remont nawierzchni jezdni i chodników na terenie miasta P³ocka
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. Prawo Zamówieñ publicznych.
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okresy zapisane w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt i okre¶lone w Instrukcji Kancelaryjnej, ale nie krócej ni¿ przez okres 5 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje co najmniej ca³y czas trwania umowy;
6. Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; podanie danych osobowych w zwi±zku z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowi±zkowe, ale mo¿e byæ warunkiem niezbêdnym do wziêcia w nim udzia³u, a nastêpnie wykonywania umowy.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9. Nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby , której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania , w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielnie zamówienia publicznego.
11. Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postepowania o udzielnie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MZD.NZ.391.11.2022.MS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni jezdni i chodników na nastêpuj±cych ulicach miasta P³ocka:
1. ul. P³oskiego – remont nawierzchni jezdni oraz odcinka chodnika,
2. ul. Wschodnia – remont nawierzchni jezdni parkingu i drogi wjazdowej,
3. ul. Rutskich – remont nawierzchni chodnika.
Szczegó³owe zakresy zgodnie z OPZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

zdolno¶æ techniczna lub zawodowa;
Zamawiaj±cy wymaga aby:
a) Wykonawca wykaza³ ,¿e wykona³ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie - co najmniej:
1 robotê na drodze publicznej* polegaj±c± na wykonaniu nawierzchni bitumicznej o warto¶ci robót minimum 100.000,00 z³otych.
*w rozumieniu Ustawy o drogach publicznych z dnia 21 marca 1985 roku
b) Wykonawca skierowa³ do realizacji zamówienia publicznego:
1 osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej ,

Uwaga
Zamawiaj±cy dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadaj±ce w/w uprawnieniom, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych tj. m.in. w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej z dnia z dnia 22 grudnia 2015 r. oraz w rozumieniu art. 20 a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa.
2. Je¶li wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie niniejszego zamówienia to:
a) warunek okre¶lony w pkt. 1.4 a) musi spe³niaæ co najmniej jeden z wykonawców sk³adaj±cy ofertê wspóln±,
b) warunek okre¶lony w pkt 1.4 b) musi spe³niaæ co najmniej jeden z wykonawców sk³adaj±cy ofertê wspóln±.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,
2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Pe³nomocnictwo osoby lub osób podpisuj±cych ofertê - je¿eli uprawnienie do podpisu nie wynika z za³±czonych lub ogólnodostêpnych dokumentów,
2) W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej (w tym spó³ki cywilne) – pe³nomocnictwo udzielone liderowi,
3)Zobowi±zanie podmiotu udostepniaj±cego zasoby- Za³±cznik nr 3 lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów /je¿eli dotyczy/.
4) O¶wiadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp - Za³±cznik Nr 4 - dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ( w tym spó³ki cywilne).
5) kosztorys ofertowy (zgodny z za³±czonym przedmiarem).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

w przypadku z³o¿enia oferty wspólnej do oferty nale¿y za³±czyæ pe³nomocnictwo udzielone liderowi oraz o¶wiadczenie z art.
117 ust. 4- za³±cznik nr 4 do SWZ

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany zosta³y opisane w projektowanych postanowieniach umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-17 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mzd_plock

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-17 10:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-11-15

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania Wykonawcê w stosunku do którego zachodz± okoliczno¶ci wskazane w art. 7 ust. 1
ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu
agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego(przes³anka obligatoryjna)

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.