eGospodarka.pl

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › "Dostawa materiałów i akcesoriów ppoż., znaków informacyjnych ppoż. oraz zespołów jezdnych i kołowych"



Ogłoszenie z dnia 2022-09-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa materiałów i akcesoriów ppoż., znaków informacyjnych ppoż. oraz zespołów jezdnych
i kołowych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL UNIWERSYTECKI NR 1 IM. DR. A. JURASZA W BYDGOSZCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001126074

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marii Curie Skłodowskiej 9

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-094

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 525854076

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ma.wisniewska@jurasza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jurasza.umk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa materiałów i akcesoriów ppoż., znaków informacyjnych ppoż. oraz zespołów jezdnych
i kołowych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69626432-40b4-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00372874

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00105631/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Materiały i akcesoria ppoż., znaki informacyjne ppoż. oraz zespoły jezdne i kołowe

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://jurasza.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://jurasza.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja między Zam. a Wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej:Platforma przetargowa do obsługi postępowań przetargowych,dostępna pod adresem: https://jurasza.logintrade.net/. 2.Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji
oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020r. poz. 344).
3.Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, w tym
oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowiązanie podmiotu
udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, przedmiotowe środki
dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych
w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji
działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r., poz. 346, 568, 695, 1517 i
2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem
rodzaju przekazywanych danych . 4.Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w pkt.
3, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych
określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o
informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany
bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
wskazanych przez Zamawiającego.5.Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale IX ust. 1
SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym . 6.Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub
informacje Wykonawcy przekazują poprzez Platformę przetargową Zamawiającego, dostępną pod
adresem: https://jurasza.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
7.Rejestracja na Platformie przetargowej Zamawiającego, w tym złożenie oferty, zostały opisane w
INSTRUKCJI KORZYSTANIA Z PLATFORMY w zał. nr 4 do SWZ. Szczegółowe instrukcje obsługiPlatformy dla wykonawców dostępne snastronie:https://jurasza.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
.8.Zgodnie z art. 67 ustawy p.z.p., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z Platformy przetargowej:1) Wymagania techniczne, jakim musi odpowiadać sprzęt komputerowych Wykonawcy, aby móc korzystać z Platformy przetargowej:dopuszczalne przeglądarki inte.:Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,Google Chrome 31,Mozilla Firefox 26Opera 182) Pozostałe wymagania techniczne:a) dostęp do sieci internet;b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax;c) włączona obsługa JavaScript;d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;e)zainstalowany Acrobat Reader;f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE RuntimeEnvironment 6 Update 24 lub nowszy.9.Przeglądanie postępowań, pobieranie dokumentów, skł. wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składanie ofert nie wymaga rejestracji ani logowania na Platformieprzetargowej.10. W niniejszym postępowaniu Zamawiający zaleca rejestrację oraz logowanie co
najmniej przy składaniu oferty, wyjaśnień, dokumentów lub oświadczeń w odpowiedzi na wezwaniaZam., kierowane w toku badania i oceny ofert.11. Rejestracja i logowanie są bezpłatne.Rejestrując się albo logując wykonawcy, akceptują warunki korzystania z Plat. przetar., okr.wRegulaminie zamieszczonym na stronie:https://jurasza.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofer (..)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania,
a w szczególności: dane osobowe ujawnione w ofertach i jej załącznikach lub w dokumentach
i oświadczeniach złożonych w postępowaniu. Przetwarzanie przez Zamawiającego danych osobowych jest niezbędne dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Zamawiającego i wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. W związku z tym, Wykonawca przystępując do postępowania jest obowiązany do wykonania działań wynikających
z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej: „RODO” wobec każdej osoby, której dane osobowe będą podane w ofercie, oświadczeniach i dokumentach złożonych w postępowaniu. Na tę okoliczność Wykonawca złoży stosowne oświadczenie, którego treść zawarta jest w Formularzu Ofertowym (Załącznik Nr 1 do SWZ).

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest SZPITAL UNIWERSYTECKI NR 1 IM. DR. A. JURASZA W BYDGOSZCZY;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: je.nowak@jurasza.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym
w trybie podstawowym bez negocjacji.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących
(w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie
z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą p.z.p. oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: NLZ.2022.271.72

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 329997,12 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 10

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Różny sprzęt gaśniczy, znajdujący się na wyposażeniu Szpitala

4.2.5.) Wartość części: 268832,37 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 44480000-8 - Różny sprzęt gaśniczy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1.1 Dla części 1-10:
1) Cena (C) – waga kryterium 60%;
2) Jakość realizacji dostawy (JRD) – waga kryterium 40%.

Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60%
Cena oferowana min. brutto*
C = (------------------------------------------------ x 60%) x 100
Cena brutto oferty badanej
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie
w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Jakość realizacji dostawy (JRD) – waga 40%

L.p. Parametry pożądane Punktacja
1. Możliwość Zamawiającego do zwrotu bądź wymiany zamówionego towaru, w stanie nie noszącym śladów użytkowania, w okresie do 14 dni od daty dostawy na koszt Wykonawcy bez podawania przyczyny.
Maksymalna możliwa ilość punktów do zdobycia: 1 pkt. TAK („oferujemy”) - 1 pkt.
NIE („nie oferujemy”) – 0 pkt.
2. Jakość obsługi klienta - deklarowany najkrótszy czas reakcji/odpowiedzi Wykonawcy na zgłoszenie/ monit Zamawiającego liczony w dniach roboczych od momentu wysłanego zgłoszenia max 2 pkt. Deklarowany najkrótszy czas reakcji/odpowiedzi Wykonawcy na zgłoszenie/monit Zamawiającego drogą e-mail, pocztą bądź fax w sprawach istotnych np.:
 reklamacja
 prośba o wystawienie korekty
 wymiana/ zwrot towaru i inne zgłoszone wątpliwości wymagające natychmiastowej reakcji.
1-2 dni - 2 pkt. nie dłuższy niż 7 dni roboczych
3-4 dni - 1 pkt. nie dłuższy niż 7 dni roboczych
5 dni i powyżej - 0 pkt nie dłuższy niż 7 dni roboczych

Liczba pkt. oferty badanej
JRD = (------------------------------------------------ x 40%) x 100
Maksymalna liczba punktów*
*Maksymalna możliwa do zdobycia liczba punktów: 3 (liczba punktów z parametrów pożądanych otrzymanych w danym kryterium)
Jeżeli Wykonawca zaoferuje w formularzu ofertowym czas reakcji/odpowiedzi Wykonawcy na zgłoszenie/monit Zamawiającego:
• 5 dni i powyżej – oferta za ten parametr dostanie 0 pkt. Zamawiający do umowy wpisze 5 dni
• krótszy niż 1-2 dzień/dni roboczy/robocze - wartość ta zostanie wpisana do umowy, zaś do przeliczenia punktacji uzyska odpowiednio 2 pkt.;
• w ofercie nie wskaże konkretnej liczby a przedział liczbowy, Zamawiający do umowy wpisze niższą wartość tego przedziału;

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: parametry jakościowe

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Elementy oznakowania

4.2.5.) Wartość części: 3097,31 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 34928470-3 - Elementy oznakowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1.1 Dla części 1-10:
1) Cena (C) – waga kryterium 60%;
2) Jakość realizacji dostawy (JRD) – waga kryterium 40%.

Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60%
Cena oferowana min. brutto*
C = (------------------------------------------------ x 60%) x 100
Cena brutto oferty badanej
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie
w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Jakość realizacji dostawy (JRD) – waga 40%

L.p. Parametry pożądane Punktacja
1. Możliwość Zamawiającego do zwrotu bądź wymiany zamówionego towaru, w stanie nie noszącym śladów użytkowania, w okresie do 14 dni od daty dostawy na koszt Wykonawcy bez podawania przyczyny.
Maksymalna możliwa ilość punktów do zdobycia: 1 pkt. TAK („oferujemy”) - 1 pkt.
NIE („nie oferujemy”) – 0 pkt.
2. Jakość obsługi klienta - deklarowany najkrótszy czas reakcji/odpowiedzi Wykonawcy na zgłoszenie/ monit Zamawiającego liczony w dniach roboczych od momentu wysłanego zgłoszenia max 2 pkt. Deklarowany najkrótszy czas reakcji/odpowiedzi Wykonawcy na zgłoszenie/monit Zamawiającego drogą e-mail, pocztą bądź fax w sprawach istotnych np.:
 reklamacja
 prośba o wystawienie korekty
 wymiana/ zwrot towaru i inne zgłoszone wątpliwości wymagające natychmiastowej reakcji.
1-2 dni - 2 pkt. nie dłuższy niż 7 dni roboczych
3-4 dni - 1 pkt. nie dłuższy niż 7 dni roboczych
5 dni i powyżej - 0 pkt nie dłuższy niż 7 dni roboczych

Liczba pkt. oferty badanej
JRD = (------------------------------------------------ x 40%) x 100
Maksymalna liczba punktów*
*Maksymalna możliwa do zdobycia liczba punktów: 3 (liczba punktów z parametrów pożądanych otrzymanych w danym kryterium)
Jeżeli Wykonawca zaoferuje w formularzu ofertowym czas reakcji/odpowiedzi Wykonawcy na zgłoszenie/monit Zamawiającego:
• 5 dni i powyżej – oferta za ten parametr dostanie 0 pkt. Zamawiający do umowy wpisze 5 dni
• krótszy niż 1-2 dzień/dni roboczy/robocze - wartość ta zostanie wpisana do umowy, zaś do przeliczenia punktacji uzyska odpowiednio 2 pkt.;
• w ofercie nie wskaże konkretnej liczby a przedział liczbowy, Zamawiający do umowy wpisze niższą wartość tego przedziału;

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: parametry jakościowe

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kamera inspekcyjna

4.2.5.) Wartość części: 6088,50 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 42997100-2 - Maszyny do badania wewnętrznej powierzchni rurociągów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1.1 Dla części 1-10:
1) Cena (C) – waga kryterium 60%;
2) Jakość realizacji dostawy (JRD) – waga kryterium 40%.

Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60%
Cena oferowana min. brutto*
C = (------------------------------------------------ x 60%) x 100
Cena brutto oferty badanej
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie
w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Jakość realizacji dostawy (JRD) – waga 40%

L.p. Parametry pożądane Punktacja
1. Możliwość Zamawiającego do zwrotu bądź wymiany zamówionego towaru, w stanie nie noszącym śladów użytkowania, w okresie do 14 dni od daty dostawy na koszt Wykonawcy bez podawania przyczyny.
Maksymalna możliwa ilość punktów do zdobycia: 1 pkt. TAK („oferujemy”) - 1 pkt.
NIE („nie oferujemy”) – 0 pkt.
2. Jakość obsługi klienta - deklarowany najkrótszy czas reakcji/odpowiedzi Wykonawcy na zgłoszenie/ monit Zamawiającego liczony w dniach roboczych od momentu wysłanego zgłoszenia max 2 pkt. Deklarowany najkrótszy czas reakcji/odpowiedzi Wykonawcy na zgłoszenie/monit Zamawiającego drogą e-mail, pocztą bądź fax w sprawach istotnych np.:
 reklamacja
 prośba o wystawienie korekty
 wymiana/ zwrot towaru i inne zgłoszone wątpliwości wymagające natychmiastowej reakcji.
1-2 dni - 2 pkt. nie dłuższy niż 7 dni roboczych
3-4 dni - 1 pkt. nie dłuższy niż 7 dni roboczych
5 dni i powyżej - 0 pkt nie dłuższy niż 7 dni roboczych

Liczba pkt. oferty badanej
JRD = (------------------------------------------------ x 40%) x 100
Maksymalna liczba punktów*
*Maksymalna możliwa do zdobycia liczba punktów: 3 (liczba punktów z parametrów pożądanych otrzymanych w danym kryterium)
Jeżeli Wykonawca zaoferuje w formularzu ofertowym czas reakcji/odpowiedzi Wykonawcy na zgłoszenie/monit Zamawiającego:
• 5 dni i powyżej – oferta za ten parametr dostanie 0 pkt. Zamawiający do umowy wpisze 5 dni
• krótszy niż 1-2 dzień/dni roboczy/robocze - wartość ta zostanie wpisana do umowy, zaś do przeliczenia punktacji uzyska odpowiednio 2 pkt.;
• w ofercie nie wskaże konkretnej liczby a przedział liczbowy, Zamawiający do umowy wpisze niższą wartość tego przedziału;

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: parametry jakościowe

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

miernik do pomiaru zawartości tlenu

4.2.5.) Wartość części: 3274,31 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 38422000-9 - Urządzenia do pomiaru poziomu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1.1 Dla części 1-10:
1) Cena (C) – waga kryterium 60%;
2) Jakość realizacji dostawy (JRD) – waga kryterium 40%.

Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60%
Cena oferowana min. brutto*
C = (------------------------------------------------ x 60%) x 100
Cena brutto oferty badanej
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie
w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Jakość realizacji dostawy (JRD) – waga 40%

L.p. Parametry pożądane Punktacja
1. Możliwość Zamawiającego do zwrotu bądź wymiany zamówionego towaru, w stanie nie noszącym śladów użytkowania, w okresie do 14 dni od daty dostawy na koszt Wykonawcy bez podawania przyczyny.
Maksymalna możliwa ilość punktów do zdobycia: 1 pkt. TAK („oferujemy”) - 1 pkt.
NIE („nie oferujemy”) – 0 pkt.
2. Jakość obsługi klienta - deklarowany najkrótszy czas reakcji/odpowiedzi Wykonawcy na zgłoszenie/ monit Zamawiającego liczony w dniach roboczych od momentu wysłanego zgłoszenia max 2 pkt. Deklarowany najkrótszy czas reakcji/odpowiedzi Wykonawcy na zgłoszenie/monit Zamawiającego drogą e-mail, pocztą bądź fax w sprawach istotnych np.:
 reklamacja
 prośba o wystawienie korekty
 wymiana/ zwrot towaru i inne zgłoszone wątpliwości wymagające natychmiastowej reakcji.
1-2 dni - 2 pkt. nie dłuższy niż 7 dni roboczych
3-4 dni - 1 pkt. nie dłuższy niż 7 dni roboczych
5 dni i powyżej - 0 pkt nie dłuższy niż 7 dni roboczych

Liczba pkt. oferty badanej
JRD = (------------------------------------------------ x 40%) x 100
Maksymalna liczba punktów*
*Maksymalna możliwa do zdobycia liczba punktów: 3 (liczba punktów z parametrów pożądanych otrzymanych w danym kryterium)
Jeżeli Wykonawca zaoferuje w formularzu ofertowym czas reakcji/odpowiedzi Wykonawcy na zgłoszenie/monit Zamawiającego:
• 5 dni i powyżej – oferta za ten parametr dostanie 0 pkt. Zamawiający do umowy wpisze 5 dni
• krótszy niż 1-2 dzień/dni roboczy/robocze - wartość ta zostanie wpisana do umowy, zaś do przeliczenia punktacji uzyska odpowiednio 2 pkt.;
• w ofercie nie wskaże konkretnej liczby a przedział liczbowy, Zamawiający do umowy wpisze niższą wartość tego przedziału;

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: parametry jakościowe

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

krzesła ewakuacyjne

4.2.5.) Wartość części: 56449,62 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 39113000-7 - Różne siedziska i krzesła

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1.1 Dla części 1-10:
1) Cena (C) – waga kryterium 60%;
2) Jakość realizacji dostawy (JRD) – waga kryterium 40%.

Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60%
Cena oferowana min. brutto*
C = (------------------------------------------------ x 60%) x 100
Cena brutto oferty badanej
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie
w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Jakość realizacji dostawy (JRD) – waga 40%

L.p. Parametry pożądane Punktacja
1. Możliwość Zamawiającego do zwrotu bądź wymiany zamówionego towaru, w stanie nie noszącym śladów użytkowania, w okresie do 14 dni od daty dostawy na koszt Wykonawcy bez podawania przyczyny.
Maksymalna możliwa ilość punktów do zdobycia: 1 pkt. TAK („oferujemy”) - 1 pkt.
NIE („nie oferujemy”) – 0 pkt.
2. Jakość obsługi klienta - deklarowany najkrótszy czas reakcji/odpowiedzi Wykonawcy na zgłoszenie/ monit Zamawiającego liczony w dniach roboczych od momentu wysłanego zgłoszenia max 2 pkt. Deklarowany najkrótszy czas reakcji/odpowiedzi Wykonawcy na zgłoszenie/monit Zamawiającego drogą e-mail, pocztą bądź fax w sprawach istotnych np.:
 reklamacja
 prośba o wystawienie korekty
 wymiana/ zwrot towaru i inne zgłoszone wątpliwości wymagające natychmiastowej reakcji.
1-2 dni - 2 pkt. nie dłuższy niż 7 dni roboczych
3-4 dni - 1 pkt. nie dłuższy niż 7 dni roboczych
5 dni i powyżej - 0 pkt nie dłuższy niż 7 dni roboczych

Liczba pkt. oferty badanej
JRD = (------------------------------------------------ x 40%) x 100
Maksymalna liczba punktów*
*Maksymalna możliwa do zdobycia liczba punktów: 3 (liczba punktów z parametrów pożądanych otrzymanych w danym kryterium)
Jeżeli Wykonawca zaoferuje w formularzu ofertowym czas reakcji/odpowiedzi Wykonawcy na zgłoszenie/monit Zamawiającego:
• 5 dni i powyżej – oferta za ten parametr dostanie 0 pkt. Zamawiający do umowy wpisze 5 dni
• krótszy niż 1-2 dzień/dni roboczy/robocze - wartość ta zostanie wpisana do umowy, zaś do przeliczenia punktacji uzyska odpowiednio 2 pkt.;
• w ofercie nie wskaże konkretnej liczby a przedział liczbowy, Zamawiający do umowy wpisze niższą wartość tego przedziału;

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: parametry jakościowe

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

znaki ppoż i znaki ewakuacyjne

4.2.5.) Wartość części: 9007,50 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 31523200-0 - Trwałe znaki informacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1.1 Dla części 1-10:
1) Cena (C) – waga kryterium 60%;
2) Jakość realizacji dostawy (JRD) – waga kryterium 40%.

Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60%
Cena oferowana min. brutto*
C = (------------------------------------------------ x 60%) x 100
Cena brutto oferty badanej
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie
w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Jakość realizacji dostawy (JRD) – waga 40%

L.p. Parametry pożądane Punktacja
1. Możliwość Zamawiającego do zwrotu bądź wymiany zamówionego towaru, w stanie nie noszącym śladów użytkowania, w okresie do 14 dni od daty dostawy na koszt Wykonawcy bez podawania przyczyny.
Maksymalna możliwa ilość punktów do zdobycia: 1 pkt. TAK („oferujemy”) - 1 pkt.
NIE („nie oferujemy”) – 0 pkt.
2. Jakość obsługi klienta - deklarowany najkrótszy czas reakcji/odpowiedzi Wykonawcy na zgłoszenie/ monit Zamawiającego liczony w dniach roboczych od momentu wysłanego zgłoszenia max 2 pkt. Deklarowany najkrótszy czas reakcji/odpowiedzi Wykonawcy na zgłoszenie/monit Zamawiającego drogą e-mail, pocztą bądź fax w sprawach istotnych np.:
 reklamacja
 prośba o wystawienie korekty
 wymiana/ zwrot towaru i inne zgłoszone wątpliwości wymagające natychmiastowej reakcji.
1-2 dni - 2 pkt. nie dłuższy niż 7 dni roboczych
3-4 dni - 1 pkt. nie dłuższy niż 7 dni roboczych
5 dni i powyżej - 0 pkt nie dłuższy niż 7 dni roboczych

Liczba pkt. oferty badanej
JRD = (------------------------------------------------ x 40%) x 100
Maksymalna liczba punktów*
*Maksymalna możliwa do zdobycia liczba punktów: 3 (liczba punktów z parametrów pożądanych otrzymanych w danym kryterium)
Jeżeli Wykonawca zaoferuje w formularzu ofertowym czas reakcji/odpowiedzi Wykonawcy na zgłoszenie/monit Zamawiającego:
• 5 dni i powyżej – oferta za ten parametr dostanie 0 pkt. Zamawiający do umowy wpisze 5 dni
• krótszy niż 1-2 dzień/dni roboczy/robocze - wartość ta zostanie wpisana do umowy, zaś do przeliczenia punktacji uzyska odpowiednio 2 pkt.;
• w ofercie nie wskaże konkretnej liczby a przedział liczbowy, Zamawiający do umowy wpisze niższą wartość tego przedziału;

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: parametry jakościowe

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

znaki ppoż i znaki informacyjne

4.2.5.) Wartość części: 23611,92 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 34992000-7 - Znaki i znaki podświetlone

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1.1 Dla części 1-10:
1) Cena (C) – waga kryterium 60%;
2) Jakość realizacji dostawy (JRD) – waga kryterium 40%.

Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60%
Cena oferowana min. brutto*
C = (------------------------------------------------ x 60%) x 100
Cena brutto oferty badanej
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie
w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Jakość realizacji dostawy (JRD) – waga 40%

L.p. Parametry pożądane Punktacja
1. Możliwość Zamawiającego do zwrotu bądź wymiany zamówionego towaru, w stanie nie noszącym śladów użytkowania, w okresie do 14 dni od daty dostawy na koszt Wykonawcy bez podawania przyczyny.
Maksymalna możliwa ilość punktów do zdobycia: 1 pkt. TAK („oferujemy”) - 1 pkt.
NIE („nie oferujemy”) – 0 pkt.
2. Jakość obsługi klienta - deklarowany najkrótszy czas reakcji/odpowiedzi Wykonawcy na zgłoszenie/ monit Zamawiającego liczony w dniach roboczych od momentu wysłanego zgłoszenia max 2 pkt. Deklarowany najkrótszy czas reakcji/odpowiedzi Wykonawcy na zgłoszenie/monit Zamawiającego drogą e-mail, pocztą bądź fax w sprawach istotnych np.:
 reklamacja
 prośba o wystawienie korekty
 wymiana/ zwrot towaru i inne zgłoszone wątpliwości wymagające natychmiastowej reakcji.
1-2 dni - 2 pkt. nie dłuższy niż 7 dni roboczych
3-4 dni - 1 pkt. nie dłuższy niż 7 dni roboczych
5 dni i powyżej - 0 pkt nie dłuższy niż 7 dni roboczych

Liczba pkt. oferty badanej
JRD = (------------------------------------------------ x 40%) x 100
Maksymalna liczba punktów*
*Maksymalna możliwa do zdobycia liczba punktów: 3 (liczba punktów z parametrów pożądanych otrzymanych w danym kryterium)
Jeżeli Wykonawca zaoferuje w formularzu ofertowym czas reakcji/odpowiedzi Wykonawcy na zgłoszenie/monit Zamawiającego:
• 5 dni i powyżej – oferta za ten parametr dostanie 0 pkt. Zamawiający do umowy wpisze 5 dni
• krótszy niż 1-2 dzień/dni roboczy/robocze - wartość ta zostanie wpisana do umowy, zaś do przeliczenia punktacji uzyska odpowiednio 2 pkt.;
• w ofercie nie wskaże konkretnej liczby a przedział liczbowy, Zamawiający do umowy wpisze niższą wartość tego przedziału;

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: parametry jakościowe

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zestawy kołowe do wózków, będące na wyposażeniu Szpitala

4.2.5.) Wartość części: 7319,62 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 34631100-0 - Koła jednolite

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1.1 Dla części 1-10:
1) Cena (C) – waga kryterium 60%;
2) Jakość realizacji dostawy (JRD) – waga kryterium 40%.

Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60%
Cena oferowana min. brutto*
C = (------------------------------------------------ x 60%) x 100
Cena brutto oferty badanej
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie
w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Jakość realizacji dostawy (JRD) – waga 40%

L.p. Parametry pożądane Punktacja
1. Możliwość Zamawiającego do zwrotu bądź wymiany zamówionego towaru, w stanie nie noszącym śladów użytkowania, w okresie do 14 dni od daty dostawy na koszt Wykonawcy bez podawania przyczyny.
Maksymalna możliwa ilość punktów do zdobycia: 1 pkt. TAK („oferujemy”) - 1 pkt.
NIE („nie oferujemy”) – 0 pkt.
2. Jakość obsługi klienta - deklarowany najkrótszy czas reakcji/odpowiedzi Wykonawcy na zgłoszenie/ monit Zamawiającego liczony w dniach roboczych od momentu wysłanego zgłoszenia max 2 pkt. Deklarowany najkrótszy czas reakcji/odpowiedzi Wykonawcy na zgłoszenie/monit Zamawiającego drogą e-mail, pocztą bądź fax w sprawach istotnych np.:
 reklamacja
 prośba o wystawienie korekty
 wymiana/ zwrot towaru i inne zgłoszone wątpliwości wymagające natychmiastowej reakcji.
1-2 dni - 2 pkt. nie dłuższy niż 7 dni roboczych
3-4 dni - 1 pkt. nie dłuższy niż 7 dni roboczych
5 dni i powyżej - 0 pkt nie dłuższy niż 7 dni roboczych

Liczba pkt. oferty badanej
JRD = (------------------------------------------------ x 40%) x 100
Maksymalna liczba punktów*
*Maksymalna możliwa do zdobycia liczba punktów: 3 (liczba punktów z parametrów pożądanych otrzymanych w danym kryterium)
Jeżeli Wykonawca zaoferuje w formularzu ofertowym czas reakcji/odpowiedzi Wykonawcy na zgłoszenie/monit Zamawiającego:
• 5 dni i powyżej – oferta za ten parametr dostanie 0 pkt. Zamawiający do umowy wpisze 5 dni
• krótszy niż 1-2 dzień/dni roboczy/robocze - wartość ta zostanie wpisana do umowy, zaś do przeliczenia punktacji uzyska odpowiednio 2 pkt.;
• w ofercie nie wskaże konkretnej liczby a przedział liczbowy, Zamawiający do umowy wpisze niższą wartość tego przedziału;

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: parametry jakościowe

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zestawy jezdne do łóżek Stiegelmeyer, będących na wyposażeniu Szpitala

4.2.5.) Wartość części: 10654,26 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 34631100-0 - Koła jednolite

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1.1 Dla części 1-10:
1) Cena (C) – waga kryterium 60%;
2) Jakość realizacji dostawy (JRD) – waga kryterium 40%.

Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60%
Cena oferowana min. brutto*
C = (------------------------------------------------ x 60%) x 100
Cena brutto oferty badanej
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie
w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Jakość realizacji dostawy (JRD) – waga 40%

L.p. Parametry pożądane Punktacja
1. Możliwość Zamawiającego do zwrotu bądź wymiany zamówionego towaru, w stanie nie noszącym śladów użytkowania, w okresie do 14 dni od daty dostawy na koszt Wykonawcy bez podawania przyczyny.
Maksymalna możliwa ilość punktów do zdobycia: 1 pkt. TAK („oferujemy”) - 1 pkt.
NIE („nie oferujemy”) – 0 pkt.
2. Jakość obsługi klienta - deklarowany najkrótszy czas reakcji/odpowiedzi Wykonawcy na zgłoszenie/ monit Zamawiającego liczony w dniach roboczych od momentu wysłanego zgłoszenia max 2 pkt. Deklarowany najkrótszy czas reakcji/odpowiedzi Wykonawcy na zgłoszenie/monit Zamawiającego drogą e-mail, pocztą bądź fax w sprawach istotnych np.:
 reklamacja
 prośba o wystawienie korekty
 wymiana/ zwrot towaru i inne zgłoszone wątpliwości wymagające natychmiastowej reakcji.
1-2 dni - 2 pkt. nie dłuższy niż 7 dni roboczych
3-4 dni - 1 pkt. nie dłuższy niż 7 dni roboczych
5 dni i powyżej - 0 pkt nie dłuższy niż 7 dni roboczych

Liczba pkt. oferty badanej
JRD = (------------------------------------------------ x 40%) x 100
Maksymalna liczba punktów*
*Maksymalna możliwa do zdobycia liczba punktów: 3 (liczba punktów z parametrów pożądanych otrzymanych w danym kryterium)
Jeżeli Wykonawca zaoferuje w formularzu ofertowym czas reakcji/odpowiedzi Wykonawcy na zgłoszenie/monit Zamawiającego:
• 5 dni i powyżej – oferta za ten parametr dostanie 0 pkt. Zamawiający do umowy wpisze 5 dni
• krótszy niż 1-2 dzień/dni roboczy/robocze - wartość ta zostanie wpisana do umowy, zaś do przeliczenia punktacji uzyska odpowiednio 2 pkt.;
• w ofercie nie wskaże konkretnej liczby a przedział liczbowy, Zamawiający do umowy wpisze niższą wartość tego przedziału;

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: parametry jakościowe

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kółka jezdne mocowane na otwór

4.2.5.) Wartość części: 16533,66 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 34631100-0 - Koła jednolite

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1.1 Dla części 1-10:
1) Cena (C) – waga kryterium 60%;
2) Jakość realizacji dostawy (JRD) – waga kryterium 40%.

Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60%
Cena oferowana min. brutto*
C = (------------------------------------------------ x 60%) x 100
Cena brutto oferty badanej
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie
w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Jakość realizacji dostawy (JRD) – waga 40%

L.p. Parametry pożądane Punktacja
1. Możliwość Zamawiającego do zwrotu bądź wymiany zamówionego towaru, w stanie nie noszącym śladów użytkowania, w okresie do 14 dni od daty dostawy na koszt Wykonawcy bez podawania przyczyny.
Maksymalna możliwa ilość punktów do zdobycia: 1 pkt. TAK („oferujemy”) - 1 pkt.
NIE („nie oferujemy”) – 0 pkt.
2. Jakość obsługi klienta - deklarowany najkrótszy czas reakcji/odpowiedzi Wykonawcy na zgłoszenie/ monit Zamawiającego liczony w dniach roboczych od momentu wysłanego zgłoszenia max 2 pkt. Deklarowany najkrótszy czas reakcji/odpowiedzi Wykonawcy na zgłoszenie/monit Zamawiającego drogą e-mail, pocztą bądź fax w sprawach istotnych np.:
 reklamacja
 prośba o wystawienie korekty
 wymiana/ zwrot towaru i inne zgłoszone wątpliwości wymagające natychmiastowej reakcji.
1-2 dni - 2 pkt. nie dłuższy niż 7 dni roboczych
3-4 dni - 1 pkt. nie dłuższy niż 7 dni roboczych
5 dni i powyżej - 0 pkt nie dłuższy niż 7 dni roboczych

Liczba pkt. oferty badanej
JRD = (------------------------------------------------ x 40%) x 100
Maksymalna liczba punktów*
*Maksymalna możliwa do zdobycia liczba punktów: 3 (liczba punktów z parametrów pożądanych otrzymanych w danym kryterium)
Jeżeli Wykonawca zaoferuje w formularzu ofertowym czas reakcji/odpowiedzi Wykonawcy na zgłoszenie/monit Zamawiającego:
• 5 dni i powyżej – oferta za ten parametr dostanie 0 pkt. Zamawiający do umowy wpisze 5 dni
• krótszy niż 1-2 dzień/dni roboczy/robocze - wartość ta zostanie wpisana do umowy, zaś do przeliczenia punktacji uzyska odpowiednio 2 pkt.;
• w ofercie nie wskaże konkretnej liczby a przedział liczbowy, Zamawiający do umowy wpisze niższą wartość tego przedziału;

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: parametry jakościowe

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do
oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do
wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ;
d) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy
pzp- zgodnie Załącznikiem nr 4 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuje:
1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – załącznik nr 2a do SWZ.
5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. 4 powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zwarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
6. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4 powyżej, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4) Pzp, zastępuje się je odpowiednio w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Wymagania dotyczące wystawienia dokumentów lub oświadczeń są analogiczne jak w pkt. 4 powyżej.
7. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:
1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków;
2) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

brak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

brak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, zgodnie z ust. 3, w następujących przypadkach i w następujący sposób:
a) po wykazaniu przez Wykonawcę zajścia szczególnych okoliczności dotyczących towaru (np. wstrzymanie lub zakończenie produkcji, niedostępności rynkowej), umowa może zostać zmieniona według decyzji Zamawiającego, poprzez zamianę towaru, którego dotyczą szczególne okoliczności, jego odpowiednikami, o parametrach nie gorszych niż ten towar, w cenach rynkowych, nie wyższych jednak niż ustalone w wyniku postępowania przetargowego po zakończeniu którego została zawarta niniejsza umowa;
b) w przypadku, gdy:
 nie zostały przez Zamawiającego złożone zamówienia dotyczące przedmiotu umowy do pełnej wartości umowy w okresie, na który została zawarta umowa,
 ceny przewidziane w umowie nie odbiegają na niekorzyść Zamawiającego od cen możliwych do uzyskania w ramach kolejnego zamówienia publicznego,
5. Zamawiający przewiduje zmianę okresu obowiązywania umowy (§10 ust. 1), w ten sposób, że okres obowiązywania umowy zostanie przedłużony, z tym zastrzeżeniem, iż nie więcej niż o 1/4 pierwotnie określonego okresu obowiązywania umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-10 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć zgodnie z wytycznymi zawartymi w INSTRUKCJI KORZYSTANIA Z PLATFORMY PRZETARGOWEJ określonej w załączniku nr 3 do SWZ. Szczegółowe instrukcje obsługi Platformy dla Wykonawców dostępne są na stronie: https://jurasza.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-10 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-08

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.