eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jab³onna › "Przebudowa trzech kot³owni w budynkach Nadle¶nictwa Jab³onna"



Og³oszenie z dnia 2022-09-30


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa trzech kot³owni w budynkach Nadle¶nictwa Jab³onna”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Pañstwowe Gospodarstwo Le¶ne Lasy Pañstwowe Nadle¶nictwo Jab³onna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012567157

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Wiejska 20

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jab³onna

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 774 49 33

1.5.8.) Numer faksu: +48 22 774 45 96

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jablonna@warszawa.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://jablonna.warszawa.lasy.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inna pañstwowa jednostka organizacyjna nieposiadaj±ca osobowo¶ci prawnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

gospodarka le¶na

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa trzech kot³owni w budynkach Nadle¶nictwa Jab³onna”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a7f14aa1-40b5-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00372873

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-09-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00160057/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 Przebudowa kot³owni w 3 budynkach.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-jablonna/zamowienia-publiczne

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu
miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal (adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej_ePUAP/pgl_lp_1705/SkrytkaESP); oraz poczty elektronicznej: jablonna@warszawa.lasy.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a
Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej, z zastrze¿eniem, ¿e z³o¿enie oferty nastêpuje wy³±cznie przy u¿yciu miniPortalu.
Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na
ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do
formularza do komunikacji.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowego odwzorowania dokumentów
w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz informacji przekazywanych przy
ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Maksymalny rozmiar plików
przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji
wynosi 150 MB.
Ofertê, sporz±dza siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym, podpisem osobistym lub kwalifikowanym.
Identyfikator postêpowania generowany przez miniPortal (ID postêpowania) stanowi za³±cznik nr 12 do SWZ. Dane postêpowania
mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z
zak³adki Postêpowania na miniPortalu.
Wszystkie szczegó³owe informacje dotycz±ce wymagañ technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawiera
SWZ znajduj±ca siê na stronie postêpowania Zamawiaj±cego
https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-jablonna/zamowienia-publiczne

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych osobowych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiaj±cy informuje, i¿ administratorem danych osobowych z którym w sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych mo¿na skontaktowaæ siê za po¶rednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod@comp-net.pl.
Zamawiaj±cy przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantuj±cy zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony
prawnej, o których mowa w dziale VI PZP, do up³ywu terminu do ich wniesienia.
Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mog± byæ dopuszczone wy³±cznie osoby posiadaj±ce
upowa¿nienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych s± obowi±zane do zachowania ich w poufno¶ci
Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z prowadzeniem niniejszego
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygniêciem, jak równie¿, je¿eli nie ziszcz± siê przes³anki
okre¶lone w art. 255-256 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a tak¿e
udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.
Odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym dokumentacja postêpowania zostanie udostêpniona w oparciu o
przepisy PZP.
Dane osobowe pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego bêd±
przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy w sprawie
zamówienia publicznego.
Niezale¿nie od postanowieñ pkt 21.7. SWZ, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe bêd±
przetwarzane do up³ywu okresu przedawnienia roszczeñ wynikaj±cych z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Dane osobowe pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia mog± zostaæ przekazane
podmiotom ¶wiadcz±cym us³ugi doradcze, w tym us³ugi prawne, i konsultingowe,
Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotycz±ce danych osobowych nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany.
Pozosta³e informacje znajduj± siê w dziale 21 SWZ na stronie Zamawiaj±cego

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.32.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa: Przebudowa kot³owni w osadzie Le¶nictwa K±ty Wêgierskie.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ,

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 16.1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena – z wag± 60 %
2) Okres gwarancji i rêkojmi (R) – z wag± 40 %
16.2. Sposób obliczania punktów:
1) W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
Cn
C = ------------ x100 pkt x 60 %
Co
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najni¿sza cena spo¶ród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegaæ bêdzie cena ³±czna brutto podana w Ofercie (za³±cznik nr 8 do SWZ).
Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, je¿eli z³o¿ono ofertê, której wybór prowadzi³by do powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i us³ug, Zamawiaj±cy w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i us³ug, który mia³by obowi±zek rozliczyæ zgodnie z tymi przepisami.

W ramach kryterium „Okres gwarancji i rêkojmi (R)” Oferty otrzymaj± nastêpuj±c± liczbê punktów:
- za udzielenie okresu gwarancji i rêkojmi wynosz±cego 24 miesi±ce – otrzymaj± liczbê punktów R = 0 pkt,
- za udzielenie okresu gwarancji i rêkojmi wynosz±cego od 25 do 36 miesiêcy – otrzymaj± liczbê punktów R = 20 pkt,
- za udzielenie okresu gwarancji i rêkojmi wynosz±cego od 37 do 48 miesiêcy – otrzymaj± liczbê punktów R = 40 pkt.
Zamawiaj±cy nie bêdzie udziela³ dodatkowych punktów za wyd³u¿enie okresu gwarancji i rêkojmi powy¿ej 48 miesiêcy.

Oferta wykonawcy, który zaoferuje krótszy okres gwarancji i rêkojmi od minimalnego wymaganego w SWZ (24 miesi±ce od dnia podpisania protoko³u odbioru) zostanie uznana za niezgodn± z SWZ i odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Oferta wykonawcy, który nie wska¿e w ofercie okresu oferowanej gwarancji i rêkojmi, zostanie potraktowana jako obarczona inn± omy³k± i poprawiona w taki sposób jakby Wykonawca oferowa³ minimalny wymagany w SWZ okres gwarancji i rêkojmi.

Po tak obliczonej ilo¶ci punktów zostanie ustalona kolejno¶æ ofert, w tym oferta najkorzystniejsza. Za najkorzystniejsz± ofertê uznana zostanie Oferta wykonawcy, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest okre¶lonej wadze kryterium w %. Ocena ³±czna stanowi sumê punktów uzyskanych w ramach poszczególnych kryteriów.

Je¿eli nie mo¿na wybraæ oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybierze ofertê z ni¿sz± cen±, a je¿eli zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie, Zamawiaj±cy wezwie wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa kot³owni w osadzie Le¶nictwa Poniatów.
1) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena – z wag± 60 %
2) Okres gwarancji i rêkojmi (R) – z wag± 40 %
16.2. Sposób obliczania punktów:
1) W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
Cn
C = ------------ x100 pkt x 60 %
Co
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najni¿sza cena spo¶ród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegaæ bêdzie cena ³±czna brutto podana w Ofercie (za³±cznik nr 8 do SWZ).
Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, je¿eli z³o¿ono ofertê, której wybór prowadzi³by do powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i us³ug, Zamawiaj±cy w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i us³ug, który mia³by obowi±zek rozliczyæ zgodnie z tymi przepisami.

2) W ramach kryterium „Okres gwarancji i rêkojmi (R)” Oferty otrzymaj± nastêpuj±c± liczbê punktów:
- za udzielenie okresu gwarancji i rêkojmi wynosz±cego 24 miesi±ce – otrzymaj± liczbê punktów R = 0 pkt,
- za udzielenie okresu gwarancji i rêkojmi wynosz±cego od 25 do 36 miesiêcy – otrzymaj± liczbê punktów R = 20 pkt,
- za udzielenie okresu gwarancji i rêkojmi wynosz±cego od 37 do 48 miesiêcy – otrzymaj± liczbê punktów R = 40 pkt.
Zamawiaj±cy nie bêdzie udziela³ dodatkowych punktów za wyd³u¿enie okresu gwarancji i rêkojmi powy¿ej 48 miesiêcy.
Oferta wykonawcy, który zaoferuje krótszy okres gwarancji i rêkojmi od minimalnego wymaganego w SWZ (24 miesi±ce od dnia podpisania protoko³u odbioru) zostanie uznana za niezgodn± z SWZ i odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Oferta wykonawcy, który nie wska¿e w ofercie okresu oferowanej gwarancji i rêkojmi, zostanie potraktowana jako obarczona inn± omy³k± i poprawiona w taki sposób jakby Wykonawca oferowa³ minimalny wymagany w SWZ okres gwarancji i rêkojmi.

Po tak obliczonej ilo¶ci punktów zostanie ustalona kolejno¶æ ofert, w tym oferta najkorzystniejsza. Za najkorzystniejsz± ofertê uznana zostanie Oferta wykonawcy, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest okre¶lonej wadze kryterium w %. Ocena ³±czna stanowi sumê punktów uzyskanych w ramach poszczególnych kryteriów.

Je¿eli nie mo¿na wybraæ oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybierze ofertê z ni¿sz± cen±, a je¿eli zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie, Zamawiaj±cy wezwie wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa kot³owni w budynku administracyjnym w Rajszewie/Skierdach.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena – z wag± 60 %
2) Okres gwarancji i rêkojmi (R) – z wag± 40 %
16.2. Sposób obliczania punktów:
1) W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
Cn
C = ------------ x100 pkt x 60 %
Co
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najni¿sza cena spo¶ród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegaæ bêdzie cena ³±czna brutto podana w Ofercie (za³±cznik nr 8 do SWZ).
Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, je¿eli z³o¿ono ofertê, której wybór prowadzi³by do powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i us³ug, Zamawiaj±cy w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i us³ug, który mia³by obowi±zek rozliczyæ zgodnie z tymi przepisami.

2) W ramach kryterium „Okres gwarancji i rêkojmi (R)” Oferty otrzymaj± nastêpuj±c± liczbê punktów:
- za udzielenie okresu gwarancji i rêkojmi wynosz±cego 24 miesi±ce – otrzymaj± liczbê punktów R = 0 pkt,
- za udzielenie okresu gwarancji i rêkojmi wynosz±cego od 25 do 36 miesiêcy – otrzymaj± liczbê punktów R = 20 pkt,
- za udzielenie okresu gwarancji i rêkojmi wynosz±cego od 37 do 48 miesiêcy – otrzymaj± liczbê punktów R = 40 pkt.
Zamawiaj±cy nie bêdzie udziela³ dodatkowych punktów za wyd³u¿enie okresu gwarancji i rêkojmi powy¿ej 48 miesiêcy.
Oferta wykonawcy, który zaoferuje krótszy okres gwarancji i rêkojmi od minimalnego wymaganego w SWZ (24 miesi±ce od dnia podpisania protoko³u odbioru) zostanie uznana za niezgodn± z SWZ i odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Oferta wykonawcy, który nie wska¿e w ofercie okresu oferowanej gwarancji i rêkojmi, zostanie potraktowana jako obarczona inn± omy³k± i poprawiona w taki sposób jakby Wykonawca oferowa³ minimalny wymagany w SWZ okres gwarancji i rêkojmi.

Po tak obliczonej ilo¶ci punktów zostanie ustalona kolejno¶æ ofert, w tym oferta najkorzystniejsza. Za najkorzystniejsz± ofertê uznana zostanie Oferta wykonawcy, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest okre¶lonej wadze kryterium w %. Ocena ³±czna stanowi sumê punktów uzyskanych w ramach poszczególnych kryteriów.

Je¿eli nie mo¿na wybraæ oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybierze ofertê z ni¿sz± cen±, a je¿eli zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie, Zamawiaj±cy wezwie wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

W postêpowaniu mog± braæ udzia³ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.

a) do¶wiadczenie wykonawcy
Warunek ten, w zakresie do¶wiadczenia, zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie) zrealizowa³ (ukoñczy³) nastêpuj±ce roboty budowlane:
- co najmniej 2 roboty polegaj±ce na budowie, przebudowie, remoncie lub modernizacji instalacji grzewczej w której zakres wchodzi³ m.in. monta¿ kot³a zgazuj±cego drewno o warto¶ci ³±cznej co najmniej: 20 000,00 z³ brutto (s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy z³otych) oraz udokumentuje, ¿e roboty zosta³y wykonane w sposób nale¿yty,

b) osoby skierowane przez Wykonawcê do realizacji zamówienia

Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowaæ na czas realizacji zamówienia: co najmniej jedn± osob± z wykszta³cenie ¶rednim lub wy¿szym i uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz.U. 2021 poz. 275 ), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - (wzór o¶wiadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej grupy kapita³owej stanowi za³±cznik nr 11 do SWZ),

b) odpis lub informacje z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,

c) o¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniach wstêpnych (wzór o¶wiadczenia o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniach wstêpnych stanowi za³±cznik nr 13 do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (wzór wykazu wykonanych robót budowlanych stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ).
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami wykaz, o którym mowa wy¿ej dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³. Okres wyra¿ony w latach, o którym mowa wy¿ej, liczy siê wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adnia ofert.

b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, posiadanych uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ),

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga od wykonawców przed³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

a) formularz Oferty (sporz±dzony wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 8 oraz 8a do SWZ) sporz±dzony pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
b) wstêpne o¶wiadczenia, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób upowa¿nionych do reprezentacji podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, z³o¿one przez:
• Wykonawcê- sporz±dzone zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2 i za³±cznik nr 3 do SWZ
• Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - sporz±dzone zgodnie ze wzorami stanowi±cymi odpowiednio za³±cznik nr 2 i za³±cznik nr 3 do SWZ
• podmioty trzecie udostêpniaj±ce Wykonawcy zasoby na zasadzie art. 118 ust. 1 w zw. z art. 266 PZP sporz±dzone zgodnie ze wzorami stanowi±cymi odpowiednio za³±cznik nr 7 do SWZ;
c) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów zgodnie z pkt 9.2. SWZ (ich), je¿eli Wykonawca wykazuj±c spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów; (Niewi±¿±cy wzór zobowi±zania do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ);
d) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z innych dokumentów z³o¿onych wraz z ofert± (np. odpisu lub informacji z KRS, CEIDG lub innego w³a¶ciwego rejestru), sporz±dzone pod rygorem niewa¿no¶ci, w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w formie opisanej w pkt 9.15 – 9.17 SWZ,
e) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie dla pe³nomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postepowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, je¿eli ofertê sk³adaj± Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, sporz±dzone pod rygorem niewa¿no¶ci, w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w formie opisanej w pkt 9.15 – 9.17 SWZ,
f) dokument, o którym mowa wy¿ej w pkt 13.4. lit. e) SWZ dla osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego Wykonawcy zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 PZP w zw. z art. 266 PZP,
g) wadium w oryginale w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upowa¿nionych do jego wystawienia (tylko, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie niepieniê¿nej).
h) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Wykonawca jest zobowi±zany za³±czyæ do oferty podmiotowy ¶rodek dowodowy w postaci o¶wiadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wzór stosownego stanowi za³±cznik nr 14 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w nastêpuj±cej wysoko¶ci dla ka¿dego z zadañ czê¶ciowych:
1) czê¶æ 1: 1.000,00 z³ (s³ownie: jeden tysi±c z³otych),
2) czê¶æ 2: 1.000,00 z³ (s³ownie: jeden tysi±c z³otych),
3) czê¶æ 3: 1.000,00 z³ (s³ownie: jeden tysi±c z³otych).
Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymywaæ nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.
Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).

Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego w banku PKOBP nr konta: 55 1020 1026 0000 1402 0104 9964 z dopiskiem: „Wadium do przetargu na przebudowê kot³owni, czê¶æ nr …..” (nale¿y wpisaæ nr czê¶ci). Wniesienie wadium w pieni±dzu bêdzie skuteczne, je¿eli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiaj±cego. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.

Z tre¶ci wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub porêczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci powinno wynikaæ bezwarunkowe, na pierwsze pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 PZP.

Wadium wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w pkt 11.2. ppkt 2)-4) nale¿y przekazaæ Zamawiaj±cemu wraz z Ofert± w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upowa¿nionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczaæ ofertê na dan± czê¶æ zamówienia przez ca³y okres zwi±zania ofert±. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawid³owy, lub nie bêdzie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postêpowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP.

Tre¶æ gwarancji wadialnej musi zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
1) nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/porêczenia (Zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji/porêczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem – okre¶lenie przedmiotu zamówienia
3) kwotê gwarancji/porêczenia,
4) zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do zap³acenia bezwarunkowo i nieodwo³alnie kwoty gwarancji/porêczenia na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 PZP.
Zamawiaj±cy zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum):
1) w formularzu oferty nale¿y wskazaæ firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
2) oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by wi±za³a prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Osoba podpisuj±ca ofertê musi posiadaæ umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikaæ z tre¶ci pe³nomocnictwa za³±czonego do oferty – tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania;
3) O¶wiadczenia o których mowa w art.125 ust 1 ustawy PZP sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. O¶wiadczenia wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o których mowa wy¿ej powinny zostaæ z³o¿one wraz z ofert± pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
4) dokumenty, o których mowa w pkt 9.3 obowi±zany bêdzie z³o¿yæ ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Dokumenty, o których mowa w pkt 9.2. lit. a, b wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie sk³adaj± wspólnie,
5) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia bêd± ponosiæ odpowiedzialno¶æ solidarn± za wykonanie umowy;
6) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wyznacz± spo¶ród siebie Wykonawcê kieruj±cego (lidera), upowa¿nionego do zaci±gania zobowi±zañ, otrzymywania poleceñ oraz instrukcji dla i w imieniu ka¿dego, jak te¿ dla wszystkich partnerów;
7) Zamawiaj±cy mo¿e w ramach odpowiedzialno¶ci solidarnej ¿±daæ wykonania umowy w ca³o¶ci przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ³±cznie lub ka¿dego z osobna.
8) Zamawiaj±cy informuje o tre¶ci przepisu art. 117 ust. 3 PZP, zgodnie, z którym w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji, których te zdolno¶ci s± wymagane.
W zwi±zku z powy¿szym Wykonawca jest zobowi±zany za³±czyæ do oferty podmiotowy ¶rodek dowodowy w postaci o¶wiadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wzór stosownego stanowi za³±cznik nr 14 do SWZ.

Pozosta³e informacje dotycz±ce wymagañ sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia s± opisane w pkt 7 i 9 SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony zastrzegaj± sobie prawo zmiany postanowieñ Umowy w sytuacji zaistnienia jednej lub kilku z poni¿szych okoliczno¶ci:
1) konieczno¶ci wprowadzenia zmian w opisie przedmiotu zamówienia lub wprowadzenia zmian w sposobie wykonania robót budowlanych spowodowanych zmianami w przepisach prawa, normach i standardach, zmianami stanu wiedzy technicznej lub zmian± funkcji u¿ytkowej oraz w przypadku stwierdzenia niezinwentaryzowanych elementów infrastruktury;
2) konieczno¶ci zmiany terminu realizacji spowodowanej:
a) wyst±pieniem warunków pogodowych maj±cych wp³yw na brak mo¿liwo¶ci prowadzenia robót budowlanych, np.: d³ugotrwa³e intensywne opady, wyst±pienie niskich temperatur uniemo¿liwiaj±cych realizacjê robót, powód¼ powoduj±ca konieczno¶æ przerwania robót na czas niezbêdny na osuszenie zalanego terenu do momentu, w którym mo¿liwa jest kontynuacja lub rozpoczêcie robót, itp.;
b) okoliczno¶ciami, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia Umowy, takich jak: si³a wy¿sza, kolizje transportowe lub komunikacyjne itp. – powoduj±ce zniszczenia lub uszkodzenia wymagaj±ce naprawy, a tak¿e zwi±zane z odkryciem w gruncie przedmiotów niemo¿liwych wcze¶niej do zidentyfikowania, takich jak: g³azy narzutowe, niewybuchy, przedmioty wymagaj±ce ochrony Konserwatora Zabytków itp.;
c) okoliczno¶ciami le¿±cymi po stronie Zamawiaj±cego;
d) wstrzymaniem robót przez urzêdy Nadzoru Budowlanego;
3) konieczno¶ci zmiany wynagrodzenia umownego w wyniku zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy z powodu zaniechania czê¶ci robót lub uzasadnionego jego zwiêkszenia zwi±zanego z wyst±pieniem robót dodatkowych, tj. takich których nie mo¿na by³o przewidzieæ albo zosta³y pominiête w dokumentacji projektowej, a ich wykonanie jest niezbêdne do realizacji przedmiotu umowy lub robót zamiennych, tj. takich które wykonano zamiast przewidzianych, np.: w innej technologii lub przy u¿yciu innych materia³ów, z zastrze¿eniem, ¿e wzrost wynagrodzenia spowodowany ka¿d± kolejn± zmiana nie przekroczy 50% warto¶ci pierwotnej umowy;
4) zmian± sposobu wyp³aty wynagrodzenia lub podwy¿szenia maksymalnego procentu wynagrodzenia w p³atno¶ciach czê¶ciowych w przypadku przerwania prac lub zmiany terminu odbioru z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego lub innych uzasadnionych przypadkach le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego;
5) konieczno¶ci zmiany wynagrodzenia umownego spowodowanej zmianami w przepisach prawa, w tym zmiany stawki podatku VAT;
6) mo¿liwa jest uzasadniona zmiana kierownika budowy lub robót je¿eli Zamawiaj±cy zaakceptuje tak± zmian± a kwalifikacje i uprawnienia nowo wskazanych osób bêd± spe³niaæ warunki postawione w tym zakresie w og³oszeniu o zamówieniu i SWZ;
7) mo¿liwa jest zmiana wykonawcy, któremu zamawiaj±cy udzieli³ zamówienia, na nowego wykonawcê na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp, pod warunkiem, ¿e nowy wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy, a tak¿e nie ma na celu unikniêcia stosowania przepisów ustawy.
2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 nie mog± powodowaæ wykroczenia poza okre¶lenie przedmiotu zamówienia zawartego w Umowie.
3. Wszystkie zmiany postanowieñ zawartej umowy wymagaj± zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej, pod rygorem niewa¿no¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-17 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na e-PUAP i udostêpnionego na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-17 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:

Czê¶æ 1 : Tak

Czê¶æ 2 : Tak

Czê¶æ 3 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci wchodz±ce w sk³ad przedmiotu zamówienia polegaj±ce na: realizacji robót budowlanych, poniewa¿ wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz.U. 2020 poz. 1320 .). Na podstawie umowy o pracê nie jest wymagane zatrudnienie kierownika budowy.

W celu weryfikacji zatrudniania, przez Wykonawcê lub podwykonawcê, na podstawie umowy o pracê, osób wykonuj±cych wskazane przez zamawiaj±cego czynno¶ci, o których mowa w ust. 2) powy¿ej, w zakresie realizacji zamówienia, Zamawiaj±cy bêdzie móg³ ¿±daæ, w terminie okre¶lonym w wezwaniu, z³o¿enia:
1) o¶wiadczenia zatrudnionego pracownika,
2) o¶wiadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracê,
3) po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em kopii umowy o pracê zatrudnionego pracownika,
4) innych dokumentów zawieraj±cych informacje, w tym dane osobowe, niezbêdne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, w szczególno¶ci imiê i nazwisko zatrudnionego pracownika, datê zawarcia umowy o pracê, rodzaj umowy o pracê i zakres obowi±zków pracownika.

W ramach uprawnienia zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez Wykonawcê wymagañ, o których mowa w art. 95 ust. 2 pkt 3 Pzp, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawcy, w terminie okre¶lonym w wezwaniu:
1) wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci dotycz±cych o¶wiadczeñ i dokumentów, o których mowa w ust. 3,
2) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania robót budowlanych w celu weryfikacji zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane przez Zamawiaj±cego czynno¶ci, o których mowa w ust. 1,
3) przedstawienia orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii o¶wiadczeñ lub dokumentów, o których mowa w ust. 3, gdy z³o¿ona kopia jest nieczytelna lub budzi w±tpliwo¶ci co do jej prawdziwo¶ci.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.