Ogłoszenie z dnia 2023-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00293735/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie prac pielęgnacyjno-konserwatorskich przy fontannach na terenie Miasta Gdańska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GDAŃSKIE WODY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190275057
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Profesora Witolda Andruszkiewicza, 5
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-601
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 3233400
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gdanskiewody.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdanskiewody.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/gdanskiewody1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie prac pielęgnacyjno-konserwatorskich przy fontannach na terenie Miasta Gdańska2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63f1d6b8-1be8-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00372535
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00293735
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP-NB-16/2023/DS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 498400 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Części 1. zamówienia jest świadczenie usług w zakresie całorocznego stałego nadzoru, opieki i pielęgnacji dziesięciu fontann na terenie Miasta Gdańska, utrzymanie ich należytego stanu wraz konserwacją rzeźb kamiennych, metalowych i elementów architektonicznych. Celem zamówienia jest zapewnienie nadzoru nad prawidłowym funkcjonowaniem fontann oraz ich czystego, zadbanego wyglądu.W ramach Części 1. zamówienia, wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania usług w zakresie całorocznego stałego nadzoru, opieki i pielęgnacji następujących fontann:
1) Fontanna u zbiegu ul. Szerokiej i Grobli II,
2) Fontanna Bremeńska na Placu Kobzdeja,
3) Fontanna na Placu Wybickiego,
4) Fontanna u zbiegu ul. Św. Trójcy i Okopowej,
5) Fontanna w parku przy ul. Grunwaldzka 122,
6) Fontanna Czterech Kwartałów przy ul. Grobla I,
7) Fontanna Park Oruński,
8) Fontanna Plac Gustkowicza,
9) Fontanna Plac Generała Maczka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92522100-7 - Usługi ochrony obiektów historycznych
4.5.5.) Wartość części: 210400 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2. zamówienia: Prowadzenie prac pielęgnacyjno-konserwatorskich przy zabytkowej fontannie Neptuna w Gdańsku oraz fontannie u zbiegu ulic Grunwaldzka i Jaśkowa Dolina.Przedmiotem Części 2. zamówienia jest:
1) świadczenie usług w zakresie całorocznego stałego nadzoru, opieki i pielęgnacji fontanny zabytkowej Neptuna na terenie Miasta Gdańska, utrzymanie jej należytego stanu wraz z konserwacją rzeźb kamiennych, metalowych i elementów architektonicznych. Celem zamówienia jest zapewnienie nadzoru nad prawidłowym funkcjonowaniem fontanny oraz jej czystego, zadbanego wyglądu;
2) Świadczenie usług w zakresie całorocznego stałego nadzoru, opieki i pielęgnacji fontanny u zbiegu ulic Grunwaldzka i Jaśkowa Dolina.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92522100-7 - Usługi ochrony obiektów historycznych
4.5.5.) Wartość części: 288000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MBUD Maurycy Brzuskiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5830010823
7.3.3) Ulica: Straganiarskiej 28/30
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-837
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 152400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MBUD Maurycy Brzuskiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5842483071
7.3.3) Ulica: Straganiarska 28/30
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-837
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania biurowego i serwerowego dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku realizowanego w 8 częściach
- Dostawa urządzeń do generacji, odbioru oraz analizy sygnałów wysokiej częstotliwości dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Dostawa artykułów elektrotechnicznych dla UCK
- Dzierżawa zgrzewarek do sterylnego łączenia drenów i zakup zgrzewarki do sterylnego łączenia drenów wraz z dostawą materiałów zużywalnych do ww. według dwóch zadań
- Remont pokładu górnego molo w Gdańsku Brzeźnie wraz remontem instalacji elektrycznej
- Dostosowanie obiektów Morskiego Oddziału Straży Granicznej do przepisów ppoż - w systemie zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi społeczne dla uczestników projektu pn.: "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE MIELNO" - Część II
- Oczyszczanie miejsc zimowego dokarmiania żubrów wraz z posezonową konserwacją brogów w ramach projektu "Zarządzanie migracją żubra we wschodniej Polsce"
- Bieżące utrzymanie, nadzór i konserwacja sygnalizacji świetlnej, oznakowania aktywnego w 2025 r. na skrzyżowaniach ulic krajowych, powiatowych i gminnych w granicach administracyjnych Nowego Sącza
- Wykonywanie usług konserwacyjnych w branży ogólnobudowlanej w budynkach i lokalach gminnych administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie.
- Bieżące utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego Miasta Nowego Sącza w terminie od 01.07.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Eksploatacja i konserwacja melioracji szczegółowej na terenie zlewni nr 2 i 4 Przytór - Łunowo w Świnoujściu w latach 2025 - 2027
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.