eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa zestawów komputerowych typu "stacja graficzna" oraz dostawa zestawów komputerowych typu "All-in-one" w ramach leasingu finansowego dla Akademii Sztuki w Szczecinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa zestawów komputerowych typu „stacja graficzna” oraz dostawa zestawów komputerowych typu „All-in-one” w ramach leasingu finansowego dla Akademii Sztuki w Szczecinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: AKADEMIA SZTUKI W SZCZECINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320850334

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Orła Białego 2

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-562

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@akademiasztuki.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.akademiasztuki.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/akademiasztuki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa zestawów komputerowych typu „stacja graficzna” oraz dostawa zestawów komputerowych typu „All-in-one” w ramach leasingu finansowego dla Akademii Sztuki w Szczecinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69ae9fa1-239e-11ed-9071-8637ea33a6f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00372507

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00266308/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa zestawów komputerowych typu „stacja graficzna” oraz dostawa zestawów komputerowych typu „all-in-one” w ramach leasingu finansowego dla Akademii Sztuki w Szczecinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00320666/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AS/BZP/04/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 794664,81 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 1. Zestawy komputerowe typu „stacja graficzna” (31 zestawów) – zakup z dostawą.
Podstawowe wymagania zakupu:
Przedmiot zamówienia dostarczony w ramach realizacji umowy musi spełniać wymagania opisane w SWZ, być nowy fabrycznie, sprawny technicznie, wolny od wad fizycznych i prawnych, zdatny do użytku. Nie dopuszcza się dostawy przedmiotu zamówienia fabrycznie odnowionego.
Szczegółowe warunki oraz opis sposobu realizacji zamówienia określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 4a do SWZ oraz Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.

- Wykonawcy mogą składać oferty do jednej, do kilku lub do wszystkich części.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
- Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.
- Zamawiający wymaga, aby czynności składające się na przedmiot niniejszego zamówienia były wykonane w sposób i na warunkach określonych w proponowanych postanowieniach umowy, o których mowa w dziale V SWZ - (załącznik nr 4a i 4b)

Termin realizacji zamówienia (do 6 tygodni) stanowi kryterium oceny ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30211000-1 - Komputery wysokowydajne

4.5.5.) Wartość części: 309413,33 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Zestawy komputerowe typu „All-In-One” (48 zestawów) - dostawa w ramach leasingu finansowego udzielonego na okres 36 miesięcy.

Przedmiot zamówienia dostarczony w ramach realizacji umowy musi spełniać wymagania opisane w SWZ, być nowy fabrycznie, sprawny technicznie, wolny od wad fizycznych i prawnych, zdatny do użytku. Nie dopuszcza się dostawy przedmiotu zamówienia fabrycznie odnowionego.

Podstawowe wymagania leasingu:
a. rodzaj leasingu- finansowy
b. bez wstępnej opłaty leasingowej,
c. czas trwania leasingu – 36 miesięcy od protokolarnego przekazania przedmiotu leasingu,
d. spłata nastąpi w równych 36 miesięcznych ratach czynszu leasingowego. Raty czynszu leasingowego uiszczane są w terminach comiesięcznych od miesiąca następującego po odbiorze sprzętu. Zamawiający zobowiązany jest do uiszczania rat czynszu leasingowego na podstawie faktur wystawionych przez Wykonawcę, w oparciu o harmonogram finansowy będący integralną częścią umowy
e. rata czynszu leasingowego powinna obejmować jedynie koszty dotyczące części kapitałowej należności głównej oraz części odsetkowej raty leasingowej. Wszelki pozostałe koszty związane z realizacją umowy leasingu, w tym całość należnego podatku Vat winny zostać ujęte w fakturze VAT marża dostarczonej wraz z fakturą obejmującą pierwszą ratę leasingu.
f. Zamawiający zgadza się, aby integralną część umowy stanowiła tabela opłat i prowizji, zgodnie z której postanowieniami, jeżeli Zamawiający złoży wniosek o wykonanie niestandardowej obsługi umowy lub też jeżeli Zamawiający spóźnił się z płatnościami będzie zobowiązany do zapłaty określonych w tabeli opłat i prowizji opłat. Opłaty te wystąpić mogą tylko na wniosek lub z winy Zamawiającego i nie powstaną jeżeli umowa będzie prawidłowo realizowana.
g. Umowa leasingu zapewnia przeniesienie własności przedmiotu leasingu na Zamawiającego po zakończeniu okresu jej obowiązywania. Po zapłacie ostatniej raty Zamawiający staje się automatycznie bez dodatkowego świadczenia właścicielem przedmiotem leasingu.
h. Wszelkie koszty związane z zawarciem umowy leasingu ponosi Wykonawca. Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych z realizację umowy leasingu, tj: opłatą wstępną, opłatą manipulacyjną itp.
i. Zamawiający we własnym zakresie ubezpieczy zakupione zestawy komputerowe objęte leasingiem.
j. Cena podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym nie powinna zawierać kosztów ubezpieczenia.
k. szczegółowe warunki oraz opis sposobu realizacji zamówienia określi umowa leasingu przygotowana przez Wykonawców z uwzględnieniem projektowanych postanowień umowy stanowiący załącznik nr 4b do SWZ oraz Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.


6. Wykonawcy mogą składać oferty do jednej, do kilku lub do wszystkich części.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.
9. Zamawiający wymaga, aby czynności składające się na przedmiot niniejszego zamówienia były wykonane w sposób i na warunkach określonych w istotnych postanowieniach umowy, o których mowa w dziale V SWZ - (załącznik nr 4b)

Termin realizacji zamówienia (do 6 tygodni) stanowi kryterium oceny ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30211000-1 - Komputery wysokowydajne

66114000-2 - Usługi leasingu finansowego

4.5.5.) Wartość części: 485251,48 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 365437,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 398458,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 365437,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZP Systemy Informacyjne Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661696830

7.3.3) Ulica: Kilińskiego 6

7.3.4) Miejscowość: Połaniec

7.3.5) Kod pocztowy: 28-230

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 365437,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W odpowiedzi na ww. postępowanie w zakresie części 2 wpłynęła jedna oferta – firmy iSpot Poland Sp. z o.o., ul. Puławska 2, 02-566 Warszawa, która na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit.c ustawy Pzp podlega odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.