eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Wymiana oraz rozbudowa systemów kontroli dostępu wraz z implementacją systemów rejestracji czasu pracy w budynkach Sądów: Rejonowego w Białymstoku, Rejonowego w Sokółce, Okręgowego w Białymstoku



Ogłoszenie z dnia 2023-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana oraz rozbudowa systemów kontroli dostępu wraz z implementacją systemów rejestracji czasu pracy w budynkach Sądów: Rejonowego w Białymstoku, Rejonowego w Sokółce, Okręgowego w Białymstoku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321276

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. M. Skłodowskiej-Curie 1

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bialystok.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.so.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3a75098e-e290-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana oraz rozbudowa systemów kontroli dostępu wraz z implementacją systemów rejestracji czasu pracy w budynkach Sądów: Rejonowego w Białymstoku, Rejonowego w Sokółce, Okręgowego w Białymstoku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a75098e-e290-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00372488

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041890/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Systemy kontroli dostepu dla sądów : Rejonowego w Białymstoku, Rejonowego w Sokółce i Okręgowego w Białymstoku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00229629

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.361.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6572432,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Wymiana oraz rozbudowa systemu kontroli dostępu wraz z implementacją systemu rejestracji czasu pracy w budynku Sądu Rejonowego w Białymstoku (jedna lokalizacja):
a) ul. A. Mickiewicza 103, 15-950 Białystok, budynek biurowy o powierzchni użytkowej około 17 800 m2

1. Przedmiotem zamówienia jest demontaż istniejących systemów kontroli dostępu (KD), wykonanie nowych systemów KD i rejestracji czasu pracy (RCP) wraz z zaimplementowaniem i uruchomieniem interfejsu wymiany danych do systemu rachunkowo-kadrowego (ZSRK) w budynkach wskazanych w pkt VI.1 swz zgodnie z załączoną do swz dokumentacją.
2. W ramach zadania wykonawca jest zobowiązany w szczególności do:
1) Demontażu istniejących elementów systemów oraz przekazania zdemontowanych elementów Użytkownikom (odpowiednio: Sądowi Rejonowemu w Białymstoku, Sądowi Rejonowemu w Sokółce, Sądowi Okręgowemu w Białymstoku),
2) montażu elementów wejściowych (czytników) i wykonawczych w ilościach i miejscach wskazanych w dokumentacji,
3) montaż odpowiedniego okablowania logicznego i zasilającego,
4) zainstalowania, konfiguracji i uruchomienia systemu oraz jego integrację z systemem alarmu pożarowego,
5) wykonania robót odtworzeniowych i wykończeniowych związanych z realizacją zadania (w szczególności prowadzeniem instalacji i montażu urządzeń) - wg wymagań Użytkowników i Zamawiającego,
6) konfiguracji systemu rejestracji czasu pracy oraz przeprowadzenia testu komunikacji i działania interfejsu end-to-end,
7) udzielenia zamawiającemu pięcioletniej gwarancji jakości na wykonane roboty oraz użyte materiały,
8) przeprowadzania przeglądów, konserwacji lub serwisowania tych elementów robót wykonanych w ramach umowy (w szczególności urządzenia, instalacje, systemy), co do których producent/dostawca wymaga wykonywania tych czynności celem zachowania uprawnień z udzielonej gwarancji. Wykonawca ponosi koszt tych czynności w okresie gwarancji, a także koszt wymiany materiałów eksploatacyjnych, w tym m.in.: akumulatorów, żarówek, uszczelek, filtrów etc, oraz dokonywania zalecanych przez producenta aktualizacji oprogramowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42961100-1 - System kontroli dostępu

35125200-8 - System kontroli czasu lub rejestrator czasu pracy

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

32421000-0 - Okablowanie sieciowe

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

31211100-9 - Tablice do aparatury elektrycznej

31214500-4 - Elektryczne tablice rozdzielcze

31681300-6 - Obwody elektryczne

44322300-6 - Ciągi kablowe

31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna

31681000-3 - Akcesoria elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 3886263,03 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Część 2: Wymiana oraz rozbudowa systemu kontroli dostępu wraz z implementacją systemu rejestracji czasu pracy w budynku Sądu Rejonowego w Sokółce (jedna lokalizacja):
a) ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 7, 16-100 Sokółka, budynek o powierzchni użytkowej około 2300 m2,


1. Przedmiotem zamówienia jest demontaż istniejących systemów kontroli dostępu (KD), wykonanie nowych systemów KD i rejestracji czasu pracy (RCP) wraz z zaimplementowaniem i uruchomieniem interfejsu wymiany danych do systemu rachunkowo-kadrowego (ZSRK) w budynkach wskazanych w pkt VI.1 swz zgodnie z załączoną do swz dokumentacją.
2. W ramach zadania wykonawca jest zobowiązany w szczególności do:
1) Demontażu istniejących elementów systemów oraz przekazania zdemontowanych elementów Użytkownikowi (Sądowi Rejonowemu w Sokółce),
2) montażu elementów wejściowych (czytników) i wykonawczych w ilościach i miejscach wskazanych w dokumentacji,
3) montaż odpowiedniego okablowania logicznego i zasilającego,
4) zainstalowania, konfiguracji i uruchomienia systemu oraz jego integrację z systemem alarmu pożarowego,
5) wykonania robót odtworzeniowych i wykończeniowych związanych z realizacją zadania (w szczególności prowadzeniem instalacji i montażu urządzeń) - wg wymagań Użytkownika i Zamawiającego,
6) konfiguracji systemu rejestracji czasu pracy oraz przeprowadzenia testu komunikacji i działania interfejsu end-to-end,
7) udzielenia zamawiającemu pięcioletniej gwarancji jakości na wykonane roboty oraz użyte materiały,
8) przeprowadzania przeglądów, konserwacji lub serwisowania tych elementów robót wykonanych w ramach umowy (w szczególności urządzenia, instalacje, systemy), co do których producent/dostawca wymaga wykonywania tych czynności celem zachowania uprawnień z udzielonej gwarancji. Wykonawca ponosi koszt tych czynności w okresie gwarancji, a także koszt wymiany materiałów eksploatacyjnych, w tym m.in.: akumulatorów, żarówek, uszczelek, filtrów etc, oraz dokonywania zalecanych przez producenta aktualizacji oprogramowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42961100-1 - System kontroli dostępu

35125200-8 - System kontroli czasu lub rejestrator czasu pracy

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

32421000-0 - Okablowanie sieciowe

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

31211100-9 - Tablice do aparatury elektrycznej

31214500-4 - Elektryczne tablice rozdzielcze

31681300-6 - Obwody elektryczne

44322300-6 - Ciągi kablowe

31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna

31681000-3 - Akcesoria elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 713590,94 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Wymiana oraz rozbudowa systemu kontroli dostępu wraz z implementacją systemu rejestracji czasu pracy w budynkach Sądu Okręgowego w Białymstoku (dwie lokalizacje):
a) ul. M. Skłodowskiej Curie 1 w Białymstoku (około 10 200 m2),
b) ul. Gen. J. Bema 11 w Białymstoku (OZSS) (około 230 m2)

1. Przedmiotem zamówienia jest demontaż istniejących systemów kontroli dostępu (KD), wykonanie nowych systemów KD i rejestracji czasu pracy (RCP) wraz z zaimplementowaniem i uruchomieniem interfejsu wymiany danych do systemu rachunkowo-kadrowego (ZSRK) w budynkach wskazanych w pkt VI.1 swz zgodnie z załączoną do swz dokumentacją.
2. W ramach zadania wykonawca jest zobowiązany w szczególności do:
1) Demontażu istniejących elementów systemów oraz przekazania zdemontowanych elementów Użytkownikowi - Sądowi Okręgowemu w Białymstoku),
2) montażu elementów wejściowych (czytników) i wykonawczych w ilościach i miejscach wskazanych w dokumentacji,
3) montaż odpowiedniego okablowania logicznego i zasilającego,
4) zainstalowania, konfiguracji i uruchomienia systemu oraz jego integrację z systemem alarmu pożarowego,
5) wykonania robót odtworzeniowych i wykończeniowych związanych z realizacją zadania (w szczególności prowadzeniem instalacji i montażu urządzeń) - wg wymagań Użytkownika i Zamawiającego,
6) konfiguracji systemu rejestracji czasu pracy oraz przeprowadzenia testu komunikacji i działania interfejsu end-to-end,
7) udzielenia zamawiającemu pięcioletniej gwarancji jakości na wykonane roboty oraz użyte materiały,
8) przeprowadzania przeglądów, konserwacji lub serwisowania tych elementów robót wykonanych w ramach umowy (w szczególności urządzenia, instalacje, systemy), co do których producent/dostawca wymaga wykonywania tych czynności celem zachowania uprawnień z udzielonej gwarancji. Wykonawca ponosi koszt tych czynności w okresie gwarancji, a także koszt wymiany materiałów eksploatacyjnych, w tym m.in.: akumulatorów, żarówek, uszczelek, filtrów etc, oraz dokonywania zalecanych przez producenta aktualizacji oprogramowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42961100-1 - System kontroli dostępu

35125200-8 - System kontroli czasu lub rejestrator czasu pracy

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

32421000-0 - Okablowanie sieciowe

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

31211100-9 - Tablice do aparatury elektrycznej

31214500-4 - Elektryczne tablice rozdzielcze

31681300-6 - Obwody elektryczne

44322300-6 - Ciągi kablowe

31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna

31681000-3 - Akcesoria elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 1972579,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4117177,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4117177,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4117177,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Informatyki ZETO S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050071679

7.3.3) Ulica: ul. Skorupska 9, 15-048 Białystok

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-048

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca przewiduje powierzenie części zamówienia podwykonawcy w zakresie:
- wykonanie okablowania systemów,
- prace ziemne,
- prace remontowe branży budowlanej.
Na dzień składania oferty firmy podwykonawców nie zostały wybrane.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4117177,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-19

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 756450,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 833443,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 756450,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Maxto Technology Sp. z o.o. (Maxto Technology Sp. z o.o.)

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Maxto Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowo-Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384683317

7.3.3) Ulica: Ul. Willowa 87

7.3.4) Miejscowość: Modlniczka

7.3.5) Kod pocztowy: 32-085

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca zrealizuje zamówienie przy udziale podwykonawcy:
1. Częściowy udział w wykonaniu okablowania,
2. Częściowy udział w montażu urządzeń
Nazwa podwykonawcy na tym etapie nie jest jeszcze znana.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 756450,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-19

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Przedmiot umowy zostanie wykonany w terminie pięciu miesięcy od dnia podpisania umowy, nie później jednak niż do dnia 19 grudnia 2023 r., przy czym za termin ten (zakończenia robót) uznaje się datę zgłoszenia gotowości
do odbioru zgodnie z § 7 ust. 12 umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.