eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługi drukowania książek i zeszytów dla Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2025-08-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi drukowania książek i zeszytów dla Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM WOJSKA POLSKIEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140861819

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleje Jerozolimskie 3

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-495

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@muzeumwp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumwp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-93661255-200f-4f1d-b4a5-03ee9eded648

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi drukowania książek i zeszytów dla Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93661255-200f-4f1d-b4a5-03ee9eded648

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00372365

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00104037/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Usługi drukowania i wydawnicze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00321748

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 16/2025/MM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 99396,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa łącznie 5000 sztuk zeszytów formatu A5, 32-kartkowych w kratkę (z marginesem), 10 rodzajów po 500 sztuk z każdego. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do druku, oprawy zeszytów oraz dostarczenia ich do Muzeum.

Format: A5 (148x210 mm)
Wnętrze zeszytów: papier offsetowy, biały, gramatura 80 g/m2, 32 kartki, liniatura w kratkę (kwadraty) w kolorze szarym, środek (kratka) z marginesem z lewej strony na każdej stronie
Okładka: laminowana folią matową jednostronnie, gramatura papieru okładki: 250g/m2 – 350g/m2, druk: pełnokolorowy (CMYK/full color), zadruk kolorowy jednostronny, zeszyty zszywane (zszywki metalowe proste).

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 14634,15 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Druk książki Jarosława Stryjka, „Ossów. Jutrzenka zwycięstwa”, ISBN 978-83-975907-1-7. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do druku, oprawy książek oraz dostarczenia ich do Muzeum.

Format: 165 x 235 mm, układ pionowy.
Objętość: 144 + 4.
Okładka: druk: 4+0, karton 300 g, jednostronna kreda mat. + lakier strefowy
błyszczący.
Środek: druk: CMYK 4+4, papier kreda 115 g, kreda mat.
Oprawa: miękka, szyta i klejona po długim boku.
Pakowanie zbiorcze.

Transport do Muzeum Wojska Polskiego, Cytadela Warszawska, ul. Dymińska 13, Warszawa 01-519.

Nakład: 1000 egzemplarzy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 14285,71 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Druk książki Janusza Odziemkowskiego, „Bitwa nad Wisłą 1920”, ISBN 978-83–975907-0-0.

Format: 165 x 235 mm, układ pionowy.
Objętość: 344 + 4.
Okładka: druk: 4+0, karton 300 g, jednostronna kreda mat. + lakier strefowy
błyszczący.
Środek: druk: CMYK 4+4, papier kreda 115 g, kreda mat.
Oprawa: miękka, szyta i klejona po długim boku.
Pakowanie zbiorcze.

Transport do Muzeum Wojska Polskiego, Cytadela Warszawska,
ul. Dymińska 13, Warszawa 01-519.

Nakład: 1000 egzemplarzy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 28571,43 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa druku w technologii druku cyfrowego publikacji autorstwa D. Stewarta „Katyn Forest Massacre 1940. A selection of declassified U.S. government documents. Volume II / Zbrodnia w Lesie Katyńskim 1940 r. Wybór odtajnionych dokumentów rządu Stanów Zjednoczonych. Tom II. (ISBN 978-83- 969030-6-8)

Format: 165 x 235 mm
Objętość: 956 str.
Okładka (oklejka): druk: CMYK 4+0 + folia soft + lakier punktowy UV kreda 150g
Wyklejka: B/W 1+0, Alto Creme / Alto Naturel 130g vol. 1,5
Środek: druk: CMYK 4+4, Alto Creme / Alto Naturel 90g vol. 1,5
Oprawa: twarda, całopapierowa, szyta nićmi, tek. 2,5 mm, grzbiet zaokrąglony, kapitałka biała, tasiemka czarna
Akcept: softproof
Pakowanie zbiorcze.

Transport do Muzeum Katyńskie, Cytadela Warszawska, ul. Jana Jeziorańskiego 4, Warszawa 01-521

Nakład: 500 egzemplarzy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

4.5.5.) Wartość części: 41904,76 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5840,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22386,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5840,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRINT PROFIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521409154

7.3.3) Ulica: 27

7.3.4) Miejscowość: Koźmin

7.3.5) Kod pocztowy: 59-900

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5840,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9430,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16065,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9430,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRINT PROFIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521409154

7.3.3) Ulica: 27

7.3.4) Miejscowość: Koźmin

7.3.5) Kod pocztowy: 59-900

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9430,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19340,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26145,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19340,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRINT PROFIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521409154

7.3.3) Ulica: 27

7.3.4) Miejscowość: Koźmin

7.3.5) Kod pocztowy: 59-900

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19340,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34230,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34230,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRINT PROFIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521409154

7.3.3) Ulica: 27

7.3.4) Miejscowość: Koźmin

7.3.5) Kod pocztowy: 59-900

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34230,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.