Ogłoszenie z dnia 2022-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa informatyczna Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200662077
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sejneńska 84
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 87 – 567 57 32, 87 – 566 78 55
1.5.8.) Numer faksu: 87 – 565 99 26
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdiz.suwalki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdiz.suwalki.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa informatyczna Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb0e6149-3fdc-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00372304
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005869/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Obsługa informatyczna Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym (art. 275 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych) wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 ppkt b) ustawy Prawo zamówień publicznych.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-38169c9b-1a13-11ed-b950-8227d40187e8
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.271.16.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem negocjacji jest kompleksowa obsługa i administrowanie systemami informatycznymi Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach;
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159408,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159408,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159408,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: G-SOFT Jan Giedrojć
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8442055350
7.3.4) Miejscowość: Wołownia 48
7.3.5) Kod pocztowy: 16-404
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159408,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Wykonanie instalacji klimatyzacji, dostawa i montaż klimatyzacji w remontowanej sali koncertowej Państwowej Szkoły Muzycznej 1 i 2 stopnia w Suwałkach
- Zakup i dostawa sprzętu zabiegowego tj.: zestawów narzędzi chirurgicznych do FESS dofinansowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie wymiany pokrycia dachu nad wiatrołapem lokalu użytkowego przy ul. Utrata 9 w Suwałkach, stanowiącego własność Gminy Miasta Suwałki
- Zakup plandek oraz łopat, taczek, szczotek i worków na piasek z "Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026" w podziale na 2 zadania.
- Ochrona osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Suwałkach przy ul. Innowacyjnej 1, ul. Przytorowej 2, ul. Kościuszki 69 w 2026 roku
- Dostawa samobieżnej wielofunkcyjnej maszyny inżynieryjnej oraz pojazdu UTV z przyczepą transportową do Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Suwałkach
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa systemów wspomagających pracę Urzędu
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach realizacji projektu pn. "Wzmocnienie systemu Cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Obrazów..." - etap I
- Świadczenie usług serwisowych Otwartych danych ZTM oraz Mapy Online ZTM.
- Bieżąca obsługa w zakresie zarządzania systemem Kontroli dostępu i identyfikacji kibiców oraz systemem CCTV i ESOK oraz obsługa sprzedaży biletów internetowych w Ośrodkach SCSAW
- Świadczenie usługi asysty technicznej, konserwacyjnej i opieki serwisowej w celu utrzymania sprawności i prawidłowego funkcjonowania Systemu Zarządzania Ruchem TRISTAR
- ZP 5/2025 OPIEKA POGWARANCYJNA/MAINTENACE, OPIEKA SERWISOWA, OPIEKA POWDROŻENIOWA DLA ZSI (SIMPLE.ERP, XPRIMER, MEDICOM)
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





