eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielno › Rozbudowa ulic 6 Marca, B. Chrobrego i cz. ul. Lechitów w Mielnie, etap III

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa ulic 6 Marca, B. Chrobrego i cz. ul. Lechitów w Mielnie, etap III

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mielno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920653

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bolesława Chrobrego 10

1.5.2.) Miejscowość: Mielno

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-032

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@gmina.mielno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mielno.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cc88afad-043d-11ee-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa ulic 6 Marca, B. Chrobrego i cz. ul. Lechitów w Mielnie, etap III

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc88afad-043d-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00372250

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062265/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Rozbudowa ulic 6 Marca, B. Chrobrego i cz.ul. Lechitów, etap III

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00248750

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.07.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi gminnej nr 108258Z w miejscowości Mielno, etap I według dokumentacji projektowej, od km 0+000 (ul. Lechitów, skrzyżowanie z ul. Kościelną) do km 0+765 (ul. B. Chrobrego, za skrzyżowaniem z ul. Pionierów).
2. Postępowanie obejmuje następujące branże objęte zakresem zamówienia:
a) branża drogowa - polegająca na wykonaniu nawierzchni poszczególnych elementów drogi (jezdnie, zatoki autobusowe, miejsca postojowe, chodniki, ścieżki rowerowe, zjazdy),
b) branża sanitarna – wykonanie odwodnienia drogi oraz przełożenie istniejących gazociągów śr. ciśnienia,
c) branża elektryczna – usunięcie częściowe istniejącego oraz wykonanie nowego oświetlenia ulicznego,
d) branża teletechniczna – przebudowa (usunięcie kolizji) infrastruktury teletechnicznej przebudowa i montaż sygnalizacji świetlnej,
e) zagospodarowanie terenu - montaż elementów małej architektury, wykonanie nasadzeń drzew i krzewów.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa (załącznik nr 1 do SWZ) oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 1 do SWZ), które należy stosować odpowiednio do zakresu. Przedmiary robót (załącznik nr 5 do SWZ), ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia mają charakter wyłącznie pomocniczy.
4. Rodzaj materiałów ujętych w dokumentacji jest tylko przykładowy. W każdym przypadku pojawienia się w opisie przedmiotu zamówienia wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, należy uznać to za niewiążące - w każdym takim przypadku Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów równoważnych, tj. posiadających cechy i parametry te same lub nie gorsze od określonych w opisie przedmiotu zamówienia dla tego materiału.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10487683,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10594492,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10487683,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Domar Kazimierz Domaracki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330995705

7.3.3) Ulica: Tatów 3

7.3.4) Miejscowość: Biesiekierz

7.3.5) Kod pocztowy: 76-039

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10487683,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.