eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barlinek › Zakup i dostawa oleju napędowego do pojazdów będących w dyspozycji Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Barlinku"



Ogłoszenie z dnia 2022-09-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa oleju napędowego do pojazdów będących w dyspozycji Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Barlinku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210014755

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna 4

1.5.2.) Miejscowość: Barlinek

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-320

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 957462311

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pgkbarlinek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkbarlinek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o .o.

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa oleju napędowego do pojazdów będących w dyspozycji Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Barlinku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b09314d3-1df7-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00372026

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00129236/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup i dostawa oleju napędowego dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Barlinku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00327712/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 05/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 324870 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego na potrzeby własnej bazy transportowej. Przewiduje się zakup paliwa w ciągu 12 miesięcy w szacowanej ilości ok. 51.000 litrów (w tym ok. 20.000 litrów odpowiadających zimowym warunkom eksploatacji) z częstotliwością dostawy około raz w miesiącu (w ilości 4.000 – 4.500 litrów jednorazowo)- cysterna Wykonawcy musi spełniać normy przewidziane w przepisach dotyczących ochrony środowiska, wyposażoną w legalizowane urządzenia pomiarowe z możliwością wydruku i przeliczenia na ilość w temperaturze referencyjnej +15 C. Dostawa następowała będzie do zbiornika Zamawiającego, adres: Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Barlinku, zlokalizowanej przy ul. Szpitalnej 4 w Barlinku.
2. Olej napędowy musi spełniać wymagania jakościowe (standardy) określone w:
1) Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r., poz. 1680);
2) Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 25 marca 2010 r. w sprawie metod badania jakości paliw ciekłych (Dz. U. z 2010 r., poz. 332 z późn. zm.);
3) Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie metod badania jakości paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r., poz. 1679);
4) Oraz odpowiednio właściwe normy obowiązujące w chwili dostawy.
3. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady oleju napędowego zmniejszającego jego wartość i w przypadku poniesienia z tego powodu szkód przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do ich pokrycia.
4. Warunki realizacji zamówienia w zakresie zakupu paliwa:
4.1 Wykonawca musi posiadać uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi objętymi niniejszym zamówieniem. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę powyższego warunku musi on przedłożyć na wezwanie aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki stosownie do Ustawy Prawo Energetyczne (Dz.U. z 2021 r. poz. 716 t.j.)
4.2 Transport przedmiotu zamówienia realizowany w całości przez Wykonawcę - bez udziału Zamawiającego. Wszystkie środki transportowe Wykonawcy powinny być wyposażone w legalizowane urządzenie pomiarowe określające ilość oleju napędowego w litrach oraz spełniające warunki techniczne do przewozu paliw płynnych, wyspecyfikowane w odpowiednich przepisach prawa.
4.3 Dostawy będą uzgadniane telefonicznie lub pisemnie z 3 dniowym wyprzedzeniem, realizowane w dni robocze – od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-15:00, z wyłączeniem dni ustawo wolnych od pracy.
4.4 Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady oleju napędowego zmniejszającego jego wartość lub użyteczność i w przypadku poniesienia z tego powodu szkód przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do ich pokrycia.
4.5 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu świadectwo jakości paliwa powiązane z dowodem wydania z terminala załadowczego/bazy pełniącej, które będzie zawierać: datę i godzinę załadunku, nr rejestracyjny cysterny dostarczającej paliwo oraz nazwisko kierowcy dokonującego załadunku cysterny.
4.6 Zamawiający dopuszcza odpis ze świadectw jakości paliwa generowany elektronicznie, niewymagający podpisu.
4.7 Dostawy paliwa będą każdorazowo potwierdzane przez Zamawiającego na dokumencie dostawy. Potwierdzony dokument dostawy jest podstawą do wystawienia faktury VAT.
4.8 Podana ilość oleju napędowego jest ilością szacunkową.
4.9 Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że zła jakość paliwa była przyczyną awarii lub zniszczenia części, urządzeń – Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia strat, jakie z tego tytułu poniesie Zamawiający.
4.10 W takim przypadku przeprowadzona zostanie następująca procedura: Zamawiający pobierze z pojazdu lub sprzętu próbki paliwa do badania w obecności przedstawiciela Wykonawcy, zobowiązanego do niezwłocznego stawienia się na miejsce poboru próbek po uprzednim telefonicznym lub pisemnym powiadomieniu o poborze. Pobrane próbki zostaną zabezpieczone w sposób uzgodniony przez strony (zaplombowane, zabezpieczone taśmą z podpisami pieczątkami stron, itp.), a następnie w sposób uzgodniony przez strony przesłane lub przewiezione do laboratorium w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od dnia ich pobrania. Jeżeli przedstawiciel Wykonawcy nie pojawi się na miejscu poboru próbek, uzna się, że Wykonawca wyraża zgodę na pobór próbek bez jego obecności i tym samym, że nie kwestionuje prawidłowości ich poboru oraz nie kwestionuje identyczności materiału oddanego do badania, z tym który został pobrany.
4.11 W przypadku gdy wyniki badań wykażą, że paliwo nie spełnia wymagań określonych przepisami prawa koszty ich wykonania obciążą Wykonawcę, w przeciwnym wypadku koszty poniesie Zamawiający. W przypadku gdy zostanie stwierdzone, że paliwo nie spełnia wymagań określonych przepisami prawa Wykonawca będzie zobowiązany do pokrycia strat, jakie Zamawiający poniósł z tytułu awarii lub zniszczenia części, urządzeń, na co Zamawiający przedstawi odpowiednie kserokopie dowodów księgowych.
4.12 Wykonawca gwarantuje jakość paliwa zgodną z obowiązującymi normami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 350859,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 350859,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 350859,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PORT24 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9731008989

7.3.3) Ulica: Plac Bohaterów 4

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-050

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 350859,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.