Ogłoszenie z dnia 2025-08-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00298154/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-27
- 2025/BZP 00312699/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-07
- 2025/BZP 00372578/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja usług społecznych wyjazdowych w ramach projektu pn.: „Centrum Usług Społecznych w Połańcu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych w Połańcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005660451
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ruszczańska 27
1.5.2.) Miejscowość: Połaniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-230
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cus@poczta.polaniec.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ops-polaniec.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9f99b671-5aec-4ca6-958d-ba18c4050e091.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja usług społecznych wyjazdowych w ramach projektu pn.: „Centrum Usług Społecznych w Połańcu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f99b671-5aec-4ca6-958d-ba18c4050e09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00371958
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00085723/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi społeczne z zakresu wsparcia rodziny – usługi wyjazdowe w ramach projektu pn.: „Placówka Wsparcia Dziennego „Marzenia i Pasje”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn.: „Centrum Usług Społecznych w Połańcu” współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) realizowanego w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00298154
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUS.26.16.2025.EFS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług społecznych wyjazdowych w ramach projektu pn.: „Centrum Usług Społecznych w Połańcu” współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) realizowanego w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027.CZĘŚĆ 1 – WYJAZD NA KOLONIĘ PROFILAKTYCZNO-EDUKACYJNĄ
• Wykonawca zorganizuje 10 dniowy wyjazd na kolonię profilaktyczno-edukacyjną na terenie województwa świętokrzyskiego/ podkarpackiego.
• Usługa obejmuje łącznie 3 wyjazdy 10 dniowe w podziale:
− rok 2025 – 1 wyjazd 10 dniowy dla grupy liczącej do 20 osób,
− rok 2026 – 1 wyjazd 10 dniowy dla grupy liczącej do 20 osób,
− rok 2027 – 1 wyjazd 10 dniowy dla grupy liczącej do 20 osób,
• Łączna liczba osób – 60 osób.
• Wykonawca zapewni program profilaktyczny obejmujący min. 90 minut (90 minut x 10 dni=900 minut=15 godz. zegarowych) dziennie zorganizowanych zajęć, uwzględniający tematykę: uzależnień (alkohol, narkotyki, nikotyna, internet, telefon), zachowań, w tym promocji zdrowia psychicznego, zdrowego trybu życia, przeciwdziałania agresji.
• Wykonawca zapewni opiekę kadry pedagogicznej.
• Wykonawca zapewni transport uczestników na miejsce realizacji zadania i z powrotem (do ośrodka zlokalizowanego na terenie województwa świętokrzyskiego/podkarpackiego)busem posiadającym wszystkie wymagane przepisami prawa dokumenty, zgody i dopuszczenia do ruchu, posiadającymi aktualne ubezpieczenie OC, AC, NNW.
• Wypoczynek musi być zorganizowany zgodnie z ustawą z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (tekst jednolity: Dz. U. z 2019r., poz. 1481 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz. U. z 2016 r., poz. 452), wytycznymi GIS, MZ i MEN dla organizatorów wypoczynku dzieci i młodzieży.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 7 DO SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 240000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług społecznych wyjazdowych w ramach projektu pn.: „Centrum Usług Społecznych w Połańcu” współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) realizowanego w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027.CZĘŚĆ 2 – REALIZACJA TURNUSÓW REHABILITACYJNYCH
• Turnus będzie miał charakter leczniczy, skoncentrowany na wspieraniu zdrowia fizycznego i psychicznego uczestników, a jego realizacja będzie możliwa wyłącznie w ramach kompleksowej usługi świadczonej w zakresie opieki długoterminowej. Turnus ten stanowi integralny element wsparcia dedykowanego osobom, które potrzebują pomocy w codziennym funkcjonowaniu. Uczestnictwo w turnusie będzie poprzedzone oceną potrzeb osoby zainteresowanej, dokonywaną na podstawie złożonego wniosku oraz dokumentacji potwierdzającej, że dana osoba jest objęta usługami opieki długoterminowej w ramach projektu. Program turnusu zostanie dostosowany do indywidualnych potrzeb uczestników, uwzględniając ich stan zdrowia oraz cele terapeutyczne, co zapewni spójność z całościowym planem opieki. Dodatkowo turnus będzie ukierunkowany na poprawę jakości życia uczestników poprzez działania rehabilitacyjne, terapeutyczne i edukacyjne, które wspierają ich samodzielność, aktywność oraz integrację społeczną. Priorytetem będzie zapewnienie warunków sprzyjających regeneracji i utrzymaniu jak najlepszego stanu zdrowia, z uwzględnieniem specjalistycznej opieki oraz indywidualnych konsultacji ze specjalistami.
• Łączna liczba osób turnus – 60 w podziale:
a) I turnus – 20 osób,
b) II turnus – 20 osób,
c) III turnus – 20 osób,
• Liczba dni wyjazdowych jednego turnusu – 14.
• Zapewnienie ośrodka do turnusu rehabilitacyjnego, który legitymuje się wpisem do rejestru ośrodków, w których mogą być realizowane turnusy rehabilitacyjne prowadzonym przez marszałka właściwego ze względu na siedzibę ośrodka, zlokalizowanym w miejscowości posiadającej status uzdrowiska w województwie świętokrzyskim, dostosowanego do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, w tym z dysfunkcją narządu ruchu (winda, podjazdy), który posiada aktualny wpis do rejestru ośrodków prowadzonego przez właściwego wojewodę, w których mogą odbywać się wyjazdy rehabilitacyjne dla zorganizowanych grup wyjazdowych osób niepełnosprawnych z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 7 DO SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85142100-7 - Usługi fizjoterapii
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 180000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179970,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179970,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179970,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Promocji i Rozwoju Sportu PROLAND-SPORT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9442258444
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-635
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FUNDACJA PROMOCJI I ROZWOJU SPORTU PROLAND-SPORT
jakie przetargi wygrała firma
FUNDACJA PROMOCJI I ROZWOJU SPORTU PROLAND-SPORT
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179970,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-07-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy z dnia 11 września 2020 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.) Zamawiający informuje, że
w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na część nr 2 nie złożono żadnej oferty, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 1 ustawy postępowanie na część nr 2 unieważniono.
INNE PRZETARGI POŁANIEC
- Sukcesywna dostawa paliwa na potrzeby Gminy Połaniec
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w obrębie osiedla Krakowskiego I w Połańcu - ETAP I
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej im.T.Kościuszki w Połańcu - różne produkty spożywcze
więcej: przetargi POŁANIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOŻYWIANIE DZIECI W PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY KORZENNA W 2026 r.
- Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Rozwoju Wsi w Sielinku w 2026 roku
- Świadczenie usług asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej dla klientów Centrum Usług Społecznych w Gminie Czarnków w roku 2026
- Świadczenie usług opieki wytchnieniowej dla klientów Centrum Usług Społecznych w Gminie Czarnków w roku 2026
- Warsztaty rozwijające kompetencje cyfrowe dla uczniów ze Szkoły Podstawowej w Piaskach oraz Zespołu Szkół w Bystrzejowicach Pierwszych oraz WARSZTATY dla rodziców na temat wsparcia ich dzieci
- Usługi hotelarskie i gastronomiczne wraz z wynajęciem sal konferencyjnych na potrzeby organizacji konferencji Systemy Logistyczne Teoria i Praktyka dla Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





