eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PołaniecRealizacja usług społecznych wyjazdowych w ramach projektu pn.: "Centrum Usług Społecznych w Połańcu"



Ogłoszenie z dnia 2025-08-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja usług społecznych wyjazdowych w ramach projektu pn.: „Centrum Usług Społecznych w Połańcu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych w Połańcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005660451

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ruszczańska 27

1.5.2.) Miejscowość: Połaniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-230

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cus@poczta.polaniec.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ops-polaniec.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9f99b671-5aec-4ca6-958d-ba18c4050e09

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja usług społecznych wyjazdowych w ramach projektu pn.: „Centrum Usług Społecznych w Połańcu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f99b671-5aec-4ca6-958d-ba18c4050e09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00371958

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00085723/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi społeczne z zakresu wsparcia rodziny – usługi wyjazdowe w ramach projektu pn.: „Placówka Wsparcia Dziennego „Marzenia i Pasje”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn.: „Centrum Usług Społecznych w Połańcu” współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) realizowanego w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00298154

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUS.26.16.2025.EFS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług społecznych wyjazdowych w ramach projektu pn.: „Centrum Usług Społecznych w Połańcu” współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) realizowanego w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027.
CZĘŚĆ 1 – WYJAZD NA KOLONIĘ PROFILAKTYCZNO-EDUKACYJNĄ
• Wykonawca zorganizuje 10 dniowy wyjazd na kolonię profilaktyczno-edukacyjną na terenie województwa świętokrzyskiego/ podkarpackiego.
• Usługa obejmuje łącznie 3 wyjazdy 10 dniowe w podziale:
− rok 2025 – 1 wyjazd 10 dniowy dla grupy liczącej do 20 osób,
− rok 2026 – 1 wyjazd 10 dniowy dla grupy liczącej do 20 osób,
− rok 2027 – 1 wyjazd 10 dniowy dla grupy liczącej do 20 osób,
• Łączna liczba osób – 60 osób.
• Wykonawca zapewni program profilaktyczny obejmujący min. 90 minut (90 minut x 10 dni=900 minut=15 godz. zegarowych) dziennie zorganizowanych zajęć, uwzględniający tematykę: uzależnień (alkohol, narkotyki, nikotyna, internet, telefon), zachowań, w tym promocji zdrowia psychicznego, zdrowego trybu życia, przeciwdziałania agresji.
• Wykonawca zapewni opiekę kadry pedagogicznej.
• Wykonawca zapewni transport uczestników na miejsce realizacji zadania i z powrotem (do ośrodka zlokalizowanego na terenie województwa świętokrzyskiego/podkarpackiego)busem posiadającym wszystkie wymagane przepisami prawa dokumenty, zgody i dopuszczenia do ruchu, posiadającymi aktualne ubezpieczenie OC, AC, NNW.
• Wypoczynek musi być zorganizowany zgodnie z ustawą z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (tekst jednolity: Dz. U. z 2019r., poz. 1481 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz. U. z 2016 r., poz. 452), wytycznymi GIS, MZ i MEN dla organizatorów wypoczynku dzieci i młodzieży.

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 7 DO SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 240000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług społecznych wyjazdowych w ramach projektu pn.: „Centrum Usług Społecznych w Połańcu” współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) realizowanego w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027.
CZĘŚĆ 2 – REALIZACJA TURNUSÓW REHABILITACYJNYCH
• Turnus będzie miał charakter leczniczy, skoncentrowany na wspieraniu zdrowia fizycznego i psychicznego uczestników, a jego realizacja będzie możliwa wyłącznie w ramach kompleksowej usługi świadczonej w zakresie opieki długoterminowej. Turnus ten stanowi integralny element wsparcia dedykowanego osobom, które potrzebują pomocy w codziennym funkcjonowaniu. Uczestnictwo w turnusie będzie poprzedzone oceną potrzeb osoby zainteresowanej, dokonywaną na podstawie złożonego wniosku oraz dokumentacji potwierdzającej, że dana osoba jest objęta usługami opieki długoterminowej w ramach projektu. Program turnusu zostanie dostosowany do indywidualnych potrzeb uczestników, uwzględniając ich stan zdrowia oraz cele terapeutyczne, co zapewni spójność z całościowym planem opieki. Dodatkowo turnus będzie ukierunkowany na poprawę jakości życia uczestników poprzez działania rehabilitacyjne, terapeutyczne i edukacyjne, które wspierają ich samodzielność, aktywność oraz integrację społeczną. Priorytetem będzie zapewnienie warunków sprzyjających regeneracji i utrzymaniu jak najlepszego stanu zdrowia, z uwzględnieniem specjalistycznej opieki oraz indywidualnych konsultacji ze specjalistami.
• Łączna liczba osób turnus – 60 w podziale:
a) I turnus – 20 osób,
b) II turnus – 20 osób,
c) III turnus – 20 osób,
• Liczba dni wyjazdowych jednego turnusu – 14.
• Zapewnienie ośrodka do turnusu rehabilitacyjnego, który legitymuje się wpisem do rejestru ośrodków, w których mogą być realizowane turnusy rehabilitacyjne prowadzonym przez marszałka właściwego ze względu na siedzibę ośrodka, zlokalizowanym w miejscowości posiadającej status uzdrowiska w województwie świętokrzyskim, dostosowanego do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, w tym z dysfunkcją narządu ruchu (winda, podjazdy), który posiada aktualny wpis do rejestru ośrodków prowadzonego przez właściwego wojewodę, w których mogą odbywać się wyjazdy rehabilitacyjne dla zorganizowanych grup wyjazdowych osób niepełnosprawnych z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 7 DO SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85142100-7 - Usługi fizjoterapii

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 180000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179970,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179970,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179970,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Promocji i Rozwoju Sportu PROLAND-SPORT

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9442258444

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-635

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179970,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2027-07-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy z dnia 11 września 2020 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.) Zamawiający informuje, że
w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na część nr 2 nie złożono żadnej oferty, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 1 ustawy postępowanie na część nr 2 unieważniono.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.