Og³oszenie z dnia 2022-09-30
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00331244/01 - Og³oszenie z dnia 2022-09-02
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Oddzia³ Regionalny w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5260013054
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Miñska 25
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-808
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ogolny.warszawa@krus.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.krus.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_warszawa1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zak³ad Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego oraz zarz±dzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Ubezpieczenia rolnicze
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju opa³owego2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-434b16dd-29e4-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00371906
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-09-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00151559/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Zakup oleju opa³owego 2022-IV.2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00331244/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1400-OP.261.7.2022
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 154471,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oleju opa³owego wraz z dostaw± do jednostek organizacyjnych Oddzia³u Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego w Warszawie po³o¿onych na terenie województwa mazowieckiego, tj.:
a) Placówki Terenowej w Sochaczewie ul. Prezydenta Ryszarda Kaczorowskiego 1a,
b) Placówki Terenowej w Makowie Mazowieckim, ul Gen. Pu³awskiego 25,
c) Placówki Terenowej w Myszyñcu, ul. Nadrzeczna 1,
d) Placówki Terenowej w Przasnyszu, ul. Kiliñskiego 19,
e) Placówki Terenowej w Wêgrowie, ul. Wieniawskiego 4,
f) Placówki Terenowej w Soko³owie Podlaskim, ul. Wolno¶ci 17a,
g) Placówki Terenowej w Gostyninie, ul. Przemys³owa 11,
h) Placówki Terenowej w Sierpcu, Pl. Kardyna³a Wyszyñskiego 4,
i) Placówki Terenowej w Lipsku, ul. Czachowskiego 61,
j) Placówki Terenowej w Przysusze, ul. Radomska 21.
2. Zamówienie obejmuje zakup oleju opa³owego w szacunku obejmuj±cym okres od dnia zawarcia umowy do 30 kwietnia 2023 r. w ³±cznej ilo¶ci 29.000 litrów. £±czna ilo¶æ oleju jest ilo¶ci± szacunkow± i mo¿e ulec zmianie ze wzglêdu na aktualne potrzeby Zamawiaj±cego, uzale¿nione w szczególno¶ci od warunków atmosferycznych panuj±cych w okresie obowi±zywania umowy.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 195471,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 195828,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195471,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EuroDorex Czechowscy, Zglec Spó³ka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7621504924
7.3.3) Ulica: ul. Sienkiewicza 7
7.3.4) Miejscowo¶æ: Wyszków
7.3.5) Kod pocztowy: 07-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EURODOREX CZECHOWSCY, ZGLEC SPÓ£KA JAWNA
jakie przetargi wygra³a firma
EURODOREX CZECHOWSCY, ZGLEC SPÓ£KA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-27
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 195471,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-30INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie remontu klatek schodowych w budynkach SMB Imielin przy ul. Wasilkowskiego 12 oraz Wasilkowskiego 4
- wymiana stolarki drzwiowej w gmachu KPRM przy Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie
- ¦wiadczenie us³ug informatycznych na rzecz Studium Europy Wschodniej UW przez okres 24 miesiêcy od dnia podpisania umowy
- Wykonywanie w okresie 12 miesiêcy us³ug w zakresie wsparcia/utrzymania systemu enova365 (ERP) wraz z aktualizacj± licencji na ten system, posiadanych przez zamawiaj±cego
- Wymiana drzwi wej¶ciowych od ul. Lipowej na automatyczne przesuwne, monta¿ kurtyn powietrznych oraz remont przedsionków budynku Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie przy ul. Dobrej 56/66
- Dostawa materia³ów eksploatacyjnych do urz±dzeñ drukuj±cych
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opa³owego na potrzeby Domu Pomocy Spo³ecznej im Sue Ryder w Ka³kowie -Godowie od dnia 1 stycznia 2026 roku do dnia 31 grudnia 2026 roku
- "Sukcesywna dostawa oleju opa³owego do kot³owni olejowych w gminie Wierzbica"
- Dostawa i roz³adunek lekkiego oleju opa³owego do kot³owni szkolnej Szko³y Podstawowej w Widuchowej
- Dostawa oleju opa³owego do Urzêdu/Szkó³/MGOK z terenu gminy Piwniczna - Zdrój w 2026 roku
- "DOSTAWA OLEJU OPA£OWEGO LEKKIEGO DO ZESPO£U SZKÓ£ W PISARZOWICACH W ROKU 2025"
- "Sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego w okresie od stycznia 2026 roku do grudnia 2026 roku do kot³owni Domu Pomocy Spo³ecznej we Wroniñcu (Wroniniec 59, 56-215 Niechlów)".
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





