Ogłoszenie z dnia 2025-08-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00314762/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pomiary geodezyjne - 3 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 152180808
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pułaskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Myszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 315 91 04
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: arleta.kaliciak@powiatmyszkowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatmyszkowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatmyszkowski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pomiary geodezyjne - 3 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-facb8510-adda-4d0b-a4cd-d7372310d542
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00371844
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00095164/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Pomiary geodezyjne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00314762
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.272.1.20.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 52845,53 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 51350,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 1Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych w zakresie:
Wykonania pomiaru geodezyjnego działek drogowych położonych w gminie Myszków, obręb Będusz, oznaczonych nr 2027/2 i 2029 niezbędnego do założenia księgi wieczystej na rzecz Skarbu Państwa na podstawie Kodeksu Napoleona.
Szczegółowy opis w Rozdziale II SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne
4.5.5.) Wartość części: 21250,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 2Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych w zakresie:
Wykonania pomiaru geodezyjnego działki drogowej położonej w gminie Myszków, obręb Myszków, oznaczonej nr 2566 niezbędnego do założenia księgi wieczystej na rzecz Skarbu Państwa na podstawie art. 51 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych.
Szczegółowy opis w Rozdziale II SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne
4.5.5.) Wartość części: 4900,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 3Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych w zakresie:
Podziału nieruchomości zajętych pod drogę powiatową Nr 2310 S relacji Siedlec Duży – Koziegłowy / Rosochacz/ ozn. nr 2539 o pow. 0,2219 ha (karta mapy 11), nr 2538 o pow. 0,4801 ha (karta mapy 11), nr 2536 o pow. 0,5581 ha (karta mapy 11), nr 2535 o pow. 0,0502 ha (karta mapy 11), nr 1328 o pow. 0,1183 ha (karta mapy 6), nr 1341 o pow. 0,8228 ha (karta mapy 6), nr 1333/3 o pow. 0,3103 ha (karta mapy 6), nr 991 o pow. 0,5448 ha (karta mapy 5), nr 1058 o pow. 0,8911 ha (karta mapy 5), nr 1056 o pow. 0,2924 ha (karta mapy 5), nr 955 o pow. 0,1673 ha (karta mapy 5), nr 974 o pow. 0,0595 ha (karta mapy 5), nr 2709/2 o pow. 0,0178 ha (karta mapy 5), nr 2709/4
o pow. 0,0106 ha (karta mapy 12), nr 2709/6 o pow. 0,0163 ha (karta mapy 12),
nr 2709/8 o pow. 0,0105 ha (karta mapy 12) nr 2709/10 o pow. 0,0116 ha (karta mapy 12),nr 2607/6 o pow. 0,0880 ha (karta mapy 12) nr 2704 o pow. 0,1025 ha (karta mapy 12), nr 2696 o pow. 0, 0648 ha (karta mapy 12) położonych w obrębie Koziegłowy gmina Koziegłowy oraz podział nieruchomości zajętej pod drogę powiatową Nr 1710 S relacji Sokolniki – Zagórze – Woźniki ozn. nr 365/1 o pow. 0,0235 ha (karta mapy 2) położona w obrębie Zagórze gmina Niegowa.
Szczegółowy opis w Rozdziale II SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne
4.5.5.) Wartość części: 25200,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26450,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO USŁUG GEODEZYJNYCH I OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI GEOPROJEKT BALCEROWSKI ANDRZEJ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771975185
7.3.3) Ulica: Słowackiego 34
7.3.4) Miejscowość: Myszków
7.3.5) Kod pocztowy: 42-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26450,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5850,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5850,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5850,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO USŁUG GEODEZYJNYCH I OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI GEOPROJEKT BALCEROWSKI ANDRZEJ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771759381
7.3.3) Ulica: Słowackiego 34
7.3.4) Miejscowość: Myszków
7.3.5) Kod pocztowy: 42-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5850,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33950,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33950,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33950,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO USŁUG GEODEZYJNYCH I OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI GEOPROJEKT BALCEROWSKI ANDRZEJ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771759381
7.3.3) Ulica: Słowackiego 34
7.3.4) Miejscowość: Myszków
7.3.5) Kod pocztowy: 42-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33950,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
INNE PRZETARGI Z MYSZKOWA
- "Agregat prądotwórczy 300 kW mocy - stacjonarny"
- DOSTAWA AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH DLA POTRZEB OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ GMINY MYSZKÓW: 2 części zamówienia
- REMONT NAWIERZCHNI DROGI WEWNĘTRZNEJ MIĘDZY UL. LEŚNĄ A UL. AL. WOLNOŚCI W MYSZKOWIE W RAMACH ZADANIA PN.: "REMONT CHODNIKÓW I JEZDNI NA TERENIE MIASTA MYSZKOWA - NAWIERZCHNIE Z KOSTKI BETONOWEJ"
- UTWORZENIE ŻŁOBKA NR 1 PRZY UL. PUŁASKIEGO 7A W MYSZKOWIE - ROBOTY BUDOWLANE - ZADANIE DOFINANSOWANE W RAMACH PROGRAMU AKTYWNY MALUCH 2022-2029
- REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWO-SOCJALNYCH W BUDYNKU KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W MYSZKOWIE
- "Remont lokali w budynku usługowym w Żarkach przy ul. Częstochowskiej 15/1, ul. Częstochowskiej 15/2 i ul. Częstochowskiej 15/3 ..."
więcej: przetargi w Myszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Aktualizacja Programu Funkcjonalno-Użytkowego dotyczącego projektu pn. "Pisa-Narew - szlak aktywnej turystyki wodnej"
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Pudliszkach
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej rozbudowy drogi gminnej na odcinku Kobierzyce-Kuklice o drogę dla pieszych i rowerów z uzyskaniem ostatecznej decyzji ZRID i nadzorem autorskim
- Zabezpieczenie Bastionu Wiebego oraz Bastionu Kot w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) dla zadania pn.: "Budowa zajezdni autobusowej dla autobusów elektrycznych przy ul. Oskara Kolberga w Kielcach"
- Opracowanie aktualizacji i rozszerzenie dokumentacji projektowej dla przebudowy drogi w ul. Ziemskiej w Kamiennej Górze
więcej: Usługi inżynieryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





