eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Konserwacja muzealiów Muzeum Inżynierii Miejskiej w Krakowie w podziale na 11 części



Ogłoszenie z dnia 2022-09-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja muzealiów Muzeum Inżynierii Miejskiej w Krakowie w podziale na 11 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Inżynierii i Techniki w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351535611

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Św. Wawrzyńca

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-060

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: muzeum@mim.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mim.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.bip.krakow.pl/?bip_id=316&mmi=11058

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja muzealiów Muzeum Inżynierii Miejskiej w Krakowie w podziale na 11 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf86ac70-88cd-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00371834

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00043586/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Konserwacja obiektów do wystawy stałej w Hangarze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00050575/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PMR.26.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 59100 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

konserwacja samochód dostawczy Nysa 522, MIM1165/II-109

4.5.3.) Główny kod CPV: 92522100-7 - Usługi ochrony obiektów historycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne

71334000-8 - Mechaniczne i elektryczne usługi inżynieryjne

71337000-9 - Usługi inżynieryjne w zakresie zabezpieczenia przed korozją

4.5.5.) Wartość części: 81106 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

konserwacja samochód dostawczy Żuk A03, MIM1882/II-164

4.5.3.) Główny kod CPV: 92522100-7 - Usługi ochrony obiektów historycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne

71334000-8 - Mechaniczne i elektryczne usługi inżynieryjne

71337000-9 - Usługi inżynieryjne w zakresie zabezpieczenia przed korozją

4.5.5.) Wartość części: 59100 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

konserwacja Prototyp samochodu Honker 4x4 Pickup, MIM1961/II-165

4.5.3.) Główny kod CPV: 92522100-7 - Usługi ochrony obiektów historycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne

71334000-8 - Mechaniczne i elektryczne usługi inżynieryjne

71337000-9 - Usługi inżynieryjne w zakresie zabezpieczenia przed korozją

4.5.5.) Wartość części: 35120 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

konserwacja 2 samochodów: samochodu osobowego Syrena 102 MIM781/II-65 oraz samochodu osobowego Syrena 102 - MIM888/II-74

4.5.3.) Główny kod CPV: 92522100-7 - Usługi ochrony obiektów historycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne

71334000-8 - Mechaniczne i elektryczne usługi inżynieryjne

71337000-9 - Usługi inżynieryjne w zakresie zabezpieczenia przed korozją

4.5.5.) Wartość części: 72315 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

konserwacja prototypu samochodu Polonez sanitarka – van, MIM1184/II-116

4.5.3.) Główny kod CPV: 92522100-7 - Usługi ochrony obiektów historycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne

71334000-8 - Mechaniczne i elektryczne usługi inżynieryjne

71337000-9 - Usługi inżynieryjne w zakresie zabezpieczenia przed korozją

4.5.5.) Wartość części: 22361 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

konserwacja 3 motocykli: WFM 125 M06 - MIM244/II-17, WSK M150 - MIM244/II-17, SHL 98 – MIM563/II-56

4.5.3.) Główny kod CPV: 92522100-7 - Usługi ochrony obiektów historycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne

71334000-8 - Mechaniczne i elektryczne usługi inżynieryjne

71337000-9 - Usługi inżynieryjne w zakresie zabezpieczenia przed korozją

4.5.5.) Wartość części: 31726 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

konserwacja 3 motorowerów: Komar typ 2320 MIM711/II-59, Komar typ 2350 - MIM712/II-61, Komar 4 typ 2328 - MIM713/II-62

4.5.3.) Główny kod CPV: 92522100-7 - Usługi ochrony obiektów historycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne

71334000-8 - Mechaniczne i elektryczne usługi inżynieryjne

71337000-9 - Usługi inżynieryjne w zakresie zabezpieczenia przed korozją

4.5.5.) Wartość części: 22809 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

konserwacja 2 motocykli i 1 motoroweru: WSK B1 - MIM954/II-78, SHL M11 - MIM167/II-7, Romet Ogar 200 - MIM1040/II-88

4.5.3.) Główny kod CPV: 92522100-7 - Usługi ochrony obiektów historycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne

71334000-8 - Mechaniczne i elektryczne usługi inżynieryjne

71337000-9 - Usługi inżynieryjne w zakresie zabezpieczenia przed korozją

4.5.5.) Wartość części: 26980 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

konserwacja 1 skutera: WFM Osa M-52 – MIM205/II-10 oraz 1 motocykla WSK 125 typ M06 - MIM285/II-32 i 1 motoroweru Komar typ 231 B - MIM917/II-76

4.5.3.) Główny kod CPV: 92522100-7 - Usługi ochrony obiektów historycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne

71334000-8 - Mechaniczne i elektryczne usługi inżynieryjne

71337000-9 - Usługi inżynieryjne w zakresie zabezpieczenia przed korozją

4.5.5.) Wartość części: 27069 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

konserwacja 1 motoroweru Romet model Ogar 205 - MIM953/II-77 oraz 1 motorydwanu Dezamet 755 Norka – MIM1881/II-163,

4.5.3.) Główny kod CPV: 92522100-7 - Usługi ochrony obiektów historycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne

71334000-8 - Mechaniczne i elektryczne usługi inżynieryjne

71337000-9 - Usługi inżynieryjne w zakresie zabezpieczenia przed korozją

4.5.5.) Wartość części: 20022 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

konserwacja drewnianego drenu odwadniający koryto Starej Wisły, 89 elementów

4.5.3.) Główny kod CPV: 92522100-7 - Usługi ochrony obiektów historycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji

4.5.5.) Wartość części: 28229 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Podstawowym obowiązkiem zamawiającego jest prowadzenie procedury udzielenia zamówienia publicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy . Dotyczy to zarówno etapu przygotowania postępowania jak i czynności zmierzających bezpośrednio do wyboru oferty najkorzystniejszej poprzez badanie i ocenę ofert. Przygotowując postępowanie zamawiający ma wynikający z art. 99 ust. 1 ustawy obowiązek opisania przedmiotu zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty. Innymi słowy, zamawiający musi wiedzieć dokładanie co chce zamówić, ma obowiązek te informacje przekazać w dokumentacji postępowania a następnie wybrać ofertę, w której dokładnie to, czego wymagał zostało zaoferowane.
Zamawiający opisał przedmiot zamówienia bez załączenia programów konserwatorskich, co mogło wpłynąć na sposób ofertowania przez Wykonawców. Brak jednoznacznych wytycznych odnośnie zakresu usług będących przedmiotem zamówienia które określają programy konserwatorskie spowodował, że oferty w postępowaniu nie są porównywalne, na co wskazuje rozkład i rozbieżność cen w tych samych częściach, gdzie rozbieżność sięga nawet 100% (np. cz. 1-4). Brak opracowania i załączenia do opisu przedmiotu zamówienia programów konserwatorskich spowodował, że Zamawiający pozbawił się możliwości prawidłowego oceny i porównania złożonych ofert z jednej strony w stosunku do wymagań opisu przedmiotu zamówienia, z drugiej zaś porównania ofert pomiędzy sobą. Przepis art. 239 ust. 1 ustawy PZP nakłada na Zamawiającego obowiązek wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia. Natomiast na podstawie art. 240 ust. 2 ustawy kryteria oceny ofert i ich opis nie mogą pozostawiać Zamawiającemu nieograniczonej swobody wyboru najkorzystniejszej oferty oraz umożliwiają weryfikację i porównanie poziomu oferowanego wykonania przedmiotu zamówienia na podstawie informacji przedstawianych w ofertach. Skoro dokumentacja zamówienia jest nieprecyzyjna i niejednoznaczna, nie można stwierdzić, że powyższe wymagania zostały wypełnione. W takim stanie rzeczy, właściwym działaniem Zamawiającego będzie unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 6 Ustawy, jako że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oczywistym jest, że na aktualnym etapiepostępowania nie ma już możliwości poprawienia dokumentów postępowania w zakresie opisu przedmiotu zamówienia oraz zasad przygotowania i składania ofert. Przewidziane w ustawie mechanizmy wyjaśniania i poprawiania treści ofert także nie będą mogły zostać wykorzystane, ponieważ stanowiłyby niedozwoloną ingerencję w treść ofert oraz miało charakter negocjacji dotyczących złożonych ofert pomiędzy zamawiającym a wykonawcami co jest wprost zakazane na podstawie art. 223 ust. 1 ustawy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233577 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

jak dla cz. 1

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58363,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199506 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

unieważnienie na podstawie art. 255 pkt 6) ustawy PZP uzasadnienie jak dla wszystkich 11 części

oraz art. 255 pkt 3) ustawy PZP jako że cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58486,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167772 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

jak dla wszystkich 11 części

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25215 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 344400 PLN

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

unieważnienie na podstawie art. 255 pkt 6) uzasadnienie jak dla wszystkich 11 części oraz
oraz art. 255 pkt 2) ustawy PZP ze względu na brak ofert niepodlegających odrzuceniu, odrzuceniu podlegają oferty nr 3 i 6 złożone w tej części

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35670 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56334 PLN

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

unieważnienie na podstawie art. 255 pkt 6) uzasadnienie jak dla wszystkich 11 części

oraz art. 255 pkt 3) ustawy PZP jako że cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35670 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108855 PLN

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

unieważnienie na podstawie art. 255 pkt 6) uzasadnienie jak dla wszystkich 11 części
oraz art. 255 pkt 3) ustawy PZP jako że cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36900 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90720 PLN

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

unieważnienie na podstawie art. 255 pkt 6) uzasadnienie jak dla wszystkich 11 części
oraz art. 255 pkt 3) ustawy PZP jako że cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25830 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98686 PLN

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

unieważnienie na podstawie art. 255 pkt 6) uzasadnienie jak dla wszystkich 11 części
oraz art. 255 pkt 3) ustawy PZP jako że cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28290 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98210 PLN

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

unieważnienie na podstawie art. 255 pkt 6) uzasadnienie jak dla wszystkich 11 części
oraz art. 255 pkt 3) ustawy PZP jako że cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39360 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71094 PLN

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

unieważnienie na podstawie art. 255 pkt 6) jak dla wszystkich 11 części oraz art. 255 pkt 2 ustawy PZP ze względu na brak ofert niepodlegających odrzuceniu, w tej części została złożona jedynie jedna oferta nr 4, która podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3, 4 i 6) ustawy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62730 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62730 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.