eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamień Mały"Remont pomieszczeń łazienek w internacie ZSCKR w Kamieniu Małym"



Ogłoszenie z dnia 2025-08-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Remont pomieszczeń łazienek w internacie ZSCKR w Kamieniu Małym"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO W KAMIENIU MAŁYM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000788353

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 89

1.5.2.) Miejscowość: Kamień Mały

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-460

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 957515826

1.5.8.) Numer faksu: 957515826

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsrkm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsrkm.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f20584f6-6949-4978-90b5-b93c91581fe2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Remont pomieszczeń łazienek w internacie ZSCKR w Kamieniu Małym"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f20584f6-6949-4978-90b5-b93c91581fe2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00371828

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00148786/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont pomieszczeń łazienek w internacie ZSCKR w Kamieniu Małym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00247503

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/PZP/1/2025/RB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 285935,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. "Remont pomieszczeń łazienek w internacie ZSCKR w Kamieniu Małym". Zakres prac:
I ROBOTY BUDOWLANE
1. PODŁOGA
- skucie podłogi z płytek ceramicznych
- demontaż paneli podłogowych
- skucie betonu
- gruntowanie powierzchni posadzki
- wykonanie warstwy wyrównawczej spodkowej z zaprawy samopoziomującej
- izolacja przeciwwodna z foli w płynie
- ułożenie płytek
2. SUFIT
- montaż sufitu powieszonego z płyt g-k wodoodpornych na ruszcie
- gruntownie powierzchni sufitu
- wykonanie gładzi gipsowej na płytach g-k
- malowanie sufitu farbą akrylową białą
3. ŚCIANY
- rozbiórka ścianek działowych
- skucie płytek ze ścian
- skucie tynki ze ścian
- demontaż płyt g-k ze ścian
- wykonanie tynków na ścianach
- okładziny ścian z płyt g-k wodoodpornych
- izolacja z foli w płynie na ścianach
- okładzina ścian z pytek
- malowanie ścian farbą silikonową
- wymiana ościeżnicy i skrzydła drzwiowego
II ROBOTY SANITARNE
1.Kanalizacja sanitarna
- wymiana pionów i przyłączy kanalizacyjnych
- wymiana osprzętu sanitarnego
2. Instalacja wodociągowa
- wymiana instalacji wodociągowej i przyłączy
- wymiana osprzętu sanitarnego
3. Instalacja centralnego ogrzewania
- wymiana instalacji c.o., podejść i grzejników
III ROBOTY ELEKTRYCZNE
1. Wymiana instalacji oświetleniowej wraz z osprzętem
2. Wymiana instalacji gniazd wtykowych i pozostałych odbiorników
3. Montaż i wymiana wentylatorów łazienkowych
4. Montaż podgrzewaczy
5. Badania i pomiary elektryczne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik nr 6 do SWZ. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP. Nazwa pliku „Zał. Nr 6 – Dokumentacja projektowa”;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214220-8 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212413-4 - Roboty budowlane w zakresie miejsc pobytu czasowego

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 319161,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 555620,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319161,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane Kazar

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5991932261

7.3.3) Ulica: Plac Andrzeja Zabłockiego 5

7.3.4) Miejscowość: Witnica

7.3.5) Kod pocztowy: 66-460

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 319161,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.